Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Arno

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik betrap mezelf erop dat ik vaker de pagina van het forum zit te f5'en dan de bestelpagina...........
256GB SG besteldatum 13-11
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Ik heb zojuist contact gehad met onze planning en logistiek afdeling en daaruit is het volgende gekomen:

Voor deze week stonden meerdere leveringen gepland vanuit Apple. Een deel hiervan hebben wij inmiddels ontvangen en deze toestellen zijn of worden vandaag/morgen geleverd. Echter hebben wij het restant van de geplande leveringen nog niet ontvangen. Hierover is vandaag contact geweest met Apple en hieruit is gebleken dat dit te maken heeft met logistieke problemen. Hierdoor vindt de geplande levering na het weekend pas plaats.

Om het wachten enigszins dragelijker te maken heb ik wel concretere informatie over de geplande leveringen:

Vandaag 01-12
Voor vandaag staat een relatief kleine levering gepland.
Maandag/dinsdag 04-12/05-12
Maandag of dinsdag vindt de resterende levering plaats die oorspronkelijk deze week geleverd zou worden.
Woensdag 06-12
Woensdag staat een extra grote levering (5x de reguliere levering) op de planning voor met name de 64 GB SG uitvoering.
Donderdag 07-12
Voor volgende week donderdag verwachten we een reguliere levering.

Note: Dit zijn de dagen waarop wij geleverd krijgen. Hieronder meer info hoe het proces daarna verloopt.

Hoe werkt het proces?
Zodra wij de toestellen ontvangen gaan deze naar onze distribiteur, waarna ze worden gekoppeld aan een bestelling. Indien Apple de toestellen in de ochtend levert, komen de toestellen dezelfde dag nog bij de distribiteur terecht. Indien dit later op de dag is, gaan de toestellen de dag erna naar de distribiteur.

Zodra de toestellen bij de distributeur zijn worden ze gekoppeld aan bestellingen en wordt je status aangepast -> ontvang je een bericht dat je toestel klaar is voor verzending met uiteindelijk een Track and Trace nummer.

@Nvdzwaag @Quavo @Mast @Ruud001 @Odin en anderen (max limiet op tag is 10.)
Serkan Dit betekent dus dat degene die voor de 31e hebben besteld het toestel volgende week gaan ontvangen. Wat betekent dat voor degene die na deze datum hebben besteld? Of is hier nog geen concreet antwoord op.
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
SerkanVoor sommigen mooi, voor sommeigen balen. Maar wel transparant. Serkan Bedankt voor de info. Succes allen.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Nou Mast op naar volgende week woensdag !!

Serkan bedankt voor de update.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Ik heb zojuist contact gehad met onze planning en logistiek afdeling en daaruit is het volgende gekomen:

Voor deze week stonden meerdere leveringen gepland vanuit Apple. Een deel hiervan hebben wij inmiddels ontvangen en deze toestellen zijn of worden vandaag/morgen geleverd. Echter hebben wij het restant van de geplande leveringen nog niet ontvangen. Hierover is vandaag contact geweest met Apple en hieruit is gebleken dat dit te maken heeft met logistieke problemen. Hierdoor vindt de geplande levering na het weekend pas plaats.

Om het wachten enigszins dragelijker te maken heb ik wel concretere informatie over de geplande leveringen:

Vandaag 01-12
Voor vandaag staat een relatief kleine levering gepland.
Maandag/dinsdag 04-12/05-12
Maandag of dinsdag vindt de resterende levering plaats die oorspronkelijk deze week geleverd zou worden.
Woensdag 06-12
Woensdag staat een extra grote levering (5x de reguliere levering) op de planning voor met name de 64 GB SG uitvoering.
Donderdag 07-12
Voor volgende week donderdag verwachten we een reguliere levering.

Note: Dit zijn de dagen waarop wij geleverd krijgen. Hieronder meer info hoe het proces daarna verloopt.

Hoe werkt het proces?
Zodra wij de toestellen ontvangen gaan deze naar onze distribiteur, waarna ze worden gekoppeld aan een bestelling. Indien Apple de toestellen in de ochtend levert, komen de toestellen dezelfde dag nog bij de distribiteur terecht. Indien dit later op de dag is, gaan de toestellen de dag erna naar de distribiteur.

Zodra de toestellen bij de distributeur zijn worden ze gekoppeld aan bestellingen en wordt je status aangepast -> ontvang je een bericht dat je toestel klaar is voor verzending met uiteindelijk een Track and Trace nummer.

@Nvdzwaag @Quavo @Mast @Ruud001 @Odin en anderen (max limiet op tag is 10.)
Bedankt voor je duidelijke uitleg.. wel klote
fijn weekend alvast
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Eliseuh schreef:
Serkan schreef:
Hi all,

Ik heb zojuist contact gehad met onze planning en logistiek afdeling en daaruit is het volgende gekomen:

Voor deze week stonden meerdere leveringen gepland vanuit Apple. Een deel hiervan hebben wij inmiddels ontvangen en deze toestellen zijn of worden vandaag/morgen geleverd. Echter hebben wij het restant van de geplande leveringen nog niet ontvangen. Hierover is vandaag contact geweest met Apple en hieruit is gebleken dat dit te maken heeft met logistieke problemen. Hierdoor vindt de geplande levering na het weekend pas plaats.

Om het wachten enigszins dragelijker te maken heb ik wel concretere informatie over de geplande leveringen:

Vandaag 01-12
Voor vandaag staat een relatief kleine levering gepland.
Maandag/dinsdag 04-12/05-12
Maandag of dinsdag vindt de resterende levering plaats die oorspronkelijk deze week geleverd zou worden.
Woensdag 06-12
Woensdag staat een extra grote levering (5x de reguliere levering) op de planning voor met name de 64 GB SG uitvoering.
Donderdag 07-12
Voor volgende week donderdag verwachten we een reguliere levering.

Note: Dit zijn de dagen waarop wij geleverd krijgen. Hieronder meer info hoe het proces daarna verloopt.

Hoe werkt het proces?
Zodra wij de toestellen ontvangen gaan deze naar onze distribiteur, waarna ze worden gekoppeld aan een bestelling. Indien Apple de toestellen in de ochtend levert, komen de toestellen dezelfde dag nog bij de distribiteur terecht. Indien dit later op de dag is, gaan de toestellen de dag erna naar de distribiteur.

Zodra de toestellen bij de distributeur zijn worden ze gekoppeld aan bestellingen en wordt je status aangepast -> ontvang je een bericht dat je toestel klaar is voor verzending met uiteindelijk een Track and Trace nummer.

@Nvdzwaag @Quavo @Mast @Ruud001 @Odin en anderen (max limiet op tag is 10.)
@Serkan Dit betekent dus dat degene die voor de 31e hebben besteld het toestel volgende week gaan ontvangen. Wat betekent dat voor degene die na deze datum hebben besteld? Of is hier nog geen concreet antwoord op.
Eliseuh Met het oog op de geplande levering van komende woensdag verwacht ik dat dit elkaar niet veel zal ontlopen. Ik denk dat ik volgende week concreter kan aangeven tot welke datum we hebben geleverd en wanneer de rest zal volgen.
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan En hier zitten dan ook de 8 plus 265 gold tussen? (:
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
En nu ben ik toch wel erg teleurgesteld.
Een zakelijke preorder van het eerste uur op de 27e oktober. De leveringen begonnen op 2 november, het is nu 1 december en ik zit nog steeds te wachten.
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Jullie komen er wel makkelijk vanaf, vreemd dan de overige providers wel gewoon konden uitleveren tot aan bestellingen van begin november..
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
mrc0022 ik weet niet waar je dat op baseert, maar als je de forums leest hebben ze overal hetzelde probleem, t mobile bijvoorbeeld, die hebben precies dezelfde problemen als VF.
Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Nou, ik hoop dat ik er volgende week woensdag bij zit 🙂 Thanks Serkan
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Laten we ook vooral niet vergeten dat er ook is aangegeven dat het mogelijk KAN zijn dat je toestel pas volgende week geleverd word.
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Rick83 alle bestellingen voor 3 november zijn uitgeleverd daar, geeft iedereen op het forum aan dus daar is het op gebaseerd.
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Intussen al flink wat dooie mussen mogen ontvangen, hopen dat volgende week het een telefoon is ipv wederom een dooie mus.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
mrc0022 ok dan lees jij waarschijnlijk een ander forum dan ik.
wat ik lees is dat ze idd uitleveren, maar de 256gb versie, de 64 sg kunnen ze ook maar mondjesmaat leveren.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Bravo69 schreef:
En nu ben ik toch wel erg teleurgesteld.
Een zakelijke preorder van het eerste uur op de 27e oktober. De leveringen begonnen op 2 november, het is nu 1 december en ik zit nog steeds te wachten.
Bravo69 Kan ik mij goed voorstellen. Als het aan ons had gelegen hadden wij uiteraard iedereen op de 1e dag voorzien van de nieuwe iPhone X. Helaas hebben wij hier verder geen invloed op. Ik hoop echter dat de verdere uitleg het wachten wel dragelijker maakt. Iets met de NS en een koffiejuffrouw.. 😉
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Louloucarol schreef:
@Serkan En hier zitten dan ook de 8 plus 265 gold tussen? (:
Ik heb net even voor je nagevraagd Louloucarol
De iPhone 8 Plus 265 Gold verwachten we eind volgende week of in week 50 weer te kunnen leveren.
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Ik waardeer het dat je ons elke dag inlicht, maar ik hoop tegelijkertijd op ander nieuws.
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
aii helaas dat het zo lang duurt maar wel fijn om te weten. Dank Serkan! (:
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Ik heb zojuist contact gehad met onze planning en logistiek afdeling en daaruit is het volgende gekomen:

Voor deze week stonden meerdere leveringen gepland vanuit Apple. Een deel hiervan hebben wij inmiddels ontvangen en deze toestellen zijn of worden vandaag/morgen geleverd. Echter hebben wij het restant van de geplande leveringen nog niet ontvangen. Hierover is vandaag contact geweest met Apple en hieruit is gebleken dat dit te maken heeft met logistieke problemen. Hierdoor vindt de geplande levering na het weekend pas plaats.

Om het wachten enigszins dragelijker te maken heb ik wel concretere informatie over de geplande leveringen:

Vandaag 01-12
Voor vandaag staat een relatief kleine levering gepland.
Maandag/dinsdag 04-12/05-12
Maandag of dinsdag vindt de resterende levering plaats die oorspronkelijk deze week geleverd zou worden.
Woensdag 06-12
Woensdag staat een extra grote levering (5x de reguliere levering) op de planning voor met name de 64 GB SG uitvoering.
Donderdag 07-12
Voor volgende week donderdag verwachten we een reguliere levering.

Note: Dit zijn de dagen waarop wij geleverd krijgen. Hieronder meer info hoe het proces daarna verloopt.

Hoe werkt het proces?
Zodra wij de toestellen ontvangen gaan deze naar onze distribiteur, waarna ze worden gekoppeld aan een bestelling. Indien Apple de toestellen in de ochtend levert, komen de toestellen dezelfde dag nog bij de distribiteur terecht. Indien dit later op de dag is, gaan de toestellen de dag erna naar de distribiteur.

Zodra de toestellen bij de distributeur zijn worden ze gekoppeld aan bestellingen en wordt je status aangepast -> ontvang je een bericht dat je toestel klaar is voor verzending met uiteindelijk een Track and Trace nummer.

@Nvdzwaag @Quavo @Mast @Ruud001 @Odin en anderen (max limiet op tag is 10.)
Thnx voor de update, mijn ????????????????????????heeft dus niet mogen baten.
Nu al mijn hoop maar op woensdag vestigen dat ik aan de beurt ben en ik hem vrijdag (op de valreep van de 5e week) hem in ontvangst mag nemen in de store????

ps: wat bedoel je met max limiet op tag is 10?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic