Nico2

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Ook ik heb, net als vele anderen, een pre order geplaatst bij Vodafone. En mijn ervaringen wil ik toch even kwijt.
Op 27-10 om negen uur zat ik klaar om een order te plaatsten maar het duurde toch nog even voordat de site beschikbaar was maar ging al met al redelijk soepel en om 9:25 had ik een bevestiging mail dat de order geplaatst was. Om 13:30!! nog een mail gekregen met een order nummer met helaas mijn oude adres en niet het adres wat ik bij de order ingave ingevuld had. Ik realiseerde mij dat ik mijn adres wijziging nooit aan Vodafone doorgegeven had. Slordig van mijn kant maar daar alles digitaal gaat is het mij nooit opgevallen. Dus maar even gebeld, een uiterst vriendelijke helpdesk medewerker heeft mijn adres gewijzigd en ik heb natuurlijk meteen naar de verwachte leveringsdatum gevraagd. Hij wist mij te vertellen dat er 1000 Iphones bij Vodafone aangeleverd worden en dat iedereen die voor drie uur besteld had op 3 november zijn telefoon geleverd zou krijgen. Dat zijn berichten waar je vrolijk van wordt.
Op zondag 29-10 eens naar mijn order status gekeken en tot mijn verbazing stond dat als lever adres nog steeds mijn oude adres, het factuuradres was wel gewijzigd. Op maandag maar weer gebeld en ik kreeg de mededeling dat bij Vodafone toch echt alles goed in het systeem stond. Omdat het op woensdag nog niet veranderd was bij mijn orderstatus nog maar eens gebeld en wederom een zeer behulpzame medewerker aan de lijn die volgens zijn zeggen een extra attachment aan de order toegevoegd heeft waardoor alles goed moest komen. Ik kreeg een mail dat mijn order gewijzigd was en daarin stond inderdaad het goede afleveradres, alleen was mijn factuuradres weer mijn oude adres. Ik geef het op.
Op woensdag een sms ontvangen dat mijn nieuwe telefoon in week 44 geleverd gaat worden. Dat zou dan vrijdag kunnen zijn. Het op mijn werk lastig is om op zeer korte termijn vrij te nemen meteen maar het is mij toch gelukt om vrijdag thuis te zijn. voor de zekerheid. Op Donderdag om 16:15 de bekende sms gehad dat de informatie over de levering niet klopte en dat Vodafone voor de rest niets meer weet. Voor niets een vrije dag.
Al met al erg teleurstellend. Dat ik nooit een adres wijziging aan Vodafone doorgegeven heb is natuurlijk mijn verantwoordelijkheid maar ik heb toch echt om 9:15 besteld en vind dat ik dus ook voorin de rij hoor te staan en niet pas om 13:30. Wat ik echter nog kwalijker vind zijn de beloftes die gedaan worden en niet nagekomen zonder ook maar een enkele persoonlijke verontschuldiging. Ik plaatst toch een order van 1660 euro en verwacht dan ook wat. First in first out lijkt mij in deze niet van toepassing.
Vodafone heeft het bij mij ondertussen wel verprutst. Maar natuurlijk zal het maandelijks te betalen bedrag keurig op tijd van mijn rekening afgeschreven worden, daar worden geen fouten gemaakt.
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Nico2, welkom op het Vodafone Forum. Ik begrijp dat deze ervaring niet fijn is. Echter is het niet nodig om nieuwe topics te maken. Gebruik hiervoor het topic op http://voda.fo/ne/c0q67. Dit topic zal binnenkort worden gesloten.
Nico2
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sorry ik had de werking van het forum niet door.
Maar ik had liever een inhoudelijk antwoord gekregen i.p.v. een dienstmededeling.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic