Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Ineke48

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ruud001 Dan wachten we nog maar even ongeduldig af????

Dank je wel voor je antwoord.
Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb gisteren een IPhone X Space Grey 64gb besteld. Er staat "Langere levertijd". Weet iemand hoelang het ongeveer gaat duren? Wanneer komt een nieuwe lading Iphone X's binnen?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes
Marouane_015Er zou nu eigenlijk geen langere levertijd meer moeten zijn. De meeste modellen zijn overal vrij snel verkrijgbaar. Aan het begin van dit forum staat een levertijd van 1-2 weken. Apple zelf leverd hem met 2 dagen. Dat zou Vodafone eigenlijk ook moeten kunnen. Het lijkt mij dat je er niet zo lang op hoeft te wachten. Even klantenservice bellen misschien? Succes! 😄
Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dat is fijn om te horen, denk je dat ik 'm deze week nog binnenkrijg?
JJtje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan
Ik heb week 50 een sms gehad met het bericht dat mijn telefoon week 51 geleverd wordt. Dat is helaas niet gebeurd ivm nummerbehoud en annulering van mijn bestelling en aanmaken van een nieuwe bestelling. Ik verwacht wel dat ik mijn telefoon deze week ontvang.
Zou jij kunnen kijken of dat dat het geval is en of mijn nummerbehoud nu goed gaat?
Bestelnummer 273263972.
Alvast bedankt en nog een gelukkig nieuwjaar gewenst ????

Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Zou iemand voor me kunnen kijken hoe t met mijn nummerbehoud gaat? Bestelnummer: 274094342
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Marouane_015,

Hoelang geleden is het dat je het nummerbehoud hebt aangevraagd? Dit kan tot 14 werkdagen duren, bij een succesvol nummerbehoud zal je een SMS of mail ontvangen.

Vriendelijke groet,
Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Mn laatste vraag: krijg ik mn telefoon wanneer ie op voorraad is, of pas wanneer mijn abbonoment in gaat? Zoja, als mn simkaart nog niet actief is, kan ik dan mijn huidige simkaart erin doen,is de telefoon simlock vrij?
AM1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
JJtje Daar zou ik niet van uit gaan. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt in dezelfde periode als jij, en om het nog erger te maken: vanochtend stond de bezorger op de stoep met het toestel en contract maar dat moest ik weigeren van Vodafone omdat ze de annulering van mijn order niet meer ongedaan konden maken. Mijn order hebben ze ook geannuleerd om een vage reden en hun tegen belofte in sta ik nu weer helemaal achteraan de wachtrij. Enig begrip of bemiddeling is totaal niet mogelijk terwijl het toestel in principe vandaag afgeleverd zou worden. Stuur maar een klacht in en wacht maar weer opnieuw is de boodschap. Wat een walgelijk arrogante houding van Vodafone. Ben erg benieuwd wanneer jij hem ontvangt.
Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
ik zie dat de zilvere iphone X 64gb op voorraad is! Iemand enig idee wanneer de Space Grey versie op voorraad zal zijn?
JJtje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
AM1

Gisteren na jouw berichtje gelijk klantenservice gebeld. Daar werd me verteld dat mijn order opnieuw erin was gezet en met prio was aangevraagd, omdat vodafone zelf de order had aangemaakt. Toen vroeg ik wanneer ze de telefoon verwachten. Dat zou volgende week pas zijn volgens hen.
Maar nu krijg ik vanochtend een appje dat mijn nummerbehoud is aangevraagd en is goedgekeurd en daarna een mailtje dat mijn bestelling voor me is gereserveerd. Dus ik ben stiekem aan het hopen dat ik de telefoon toch deze week nog mag ontvangen.
Iemand die me kan vertellen hoe lang na goedkeuring nummerbehoud en reservering van de bestelling ik daadwerkelijk de telefoon kan ontvangen?

Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb diezelfde mails en sms gehad JJtje. Hoe kan ik erachter komen hoever het process van nummerbehoud is? Klantenservice bellen of kan iemand hier dat checken voor mij? Ordernummer:274094342
JJtje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Marouane_015
Ik heb 2 smsjes ontvangen. 1 dat ze nummerbehoud hebben aangevraagd en 2 dat hij is goedgekeurd. Dus verwacht dat je dat laatste smsje ook wel snel zal ontvangen. Maar nummerbehoud aanvragen kan volgens mij wel een paar dagen duren ????.
Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Oh de volgende mail die jij zal ontvangen is een mail om afspraak te maken met de koerier van dynalogic. Je zult je telefoon snel in huis hebben! JJtje
Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
JJtje
"Het artikel dat je hebt besteld is voor jou gereserveerd. We gaan nu je nummerbehoud aanvragen. Zodra dit is goedgekeurd door je huidige aanbieder komen we je bestelling brengen."

Wanneer heb jij je bestelling geplaatst? Ik heb m eergisteren geplaatst terwijl de telefoon op dat momemt niet op voorraad was. Had niet verwacht dat t zo snel zou gaan ;).

JJtje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Marouane_015 Ik heb hem 17-11 besteld. Dus voor mij gaat het helaas niet zo snel ????. En nu idd wachten op statusverandering ????????. Hopen dat we hem snel hebben.

AM1 Jij als iets gehoord?
Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
JJtje net een smsje ontvangen dat mijn telefoon zal worden geleverd in week 1, morgen of overmorgen dus! Heb m 2 dagen geleden besteld dus ben zeer tevreden. Welk variant van de Iphone x heb jij?
JJtje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Marouane_015
De moeilijkste ????. 256 GB Space grey. Heb nog geen smsje mogen ontvangen.
Marouane_015

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
JJtje mijn nummerbehoud is nogsteeds in behandeling, maar al wel een smsje gekregen dat de telefoon nog in week 1 zal worden geleverd. Hoe lang na het eerste smsje was jou nummerbehoud goedgekeurd?
JJtje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Marouane_015 11 minuten na elkaar...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic