Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
JJtje Gezien er kerstdagen én een weekend tussen zitten, durf ik je niet te zeggen of je je telefoon voor die tijd binnenkrijgt. Dan zal je hooguit morgen bericht van ons moeten ontvangen.
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
MIjne is geleverd!
JJtje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Sietske
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom mijn eerste bestelling is geannuleerd. Maandag is er een grote levering iphone x binnengekomen en die zijn dinsdag naar de distributeur gegaan. (Volgens de berichten van Serkan). Dan wordt toch ook dinsdag nummerbehoud aangevraagd en dan is het toestel dus ook op voorraad toch? Of snap ik het proces dan verkeerd?
En nummerbehoud aanvragen duurt volgens mij max 48 uur, dus dan zou ik in theorie de mobiel voor het weekend kunnen hebben. Maar omdat de bestelling is geannuleerd en nu een nieuwe is aangemaakt lukt dat dus misschien helemaal niet.
Ik snap dat jij daar niks aan kan doen en ik vind het fijn dat je me in ieder geval een beetje meer informatie kan geven dan de klantenservice. Maar een beetje vreemd vind ik het wel.
Ik hoop nog op een status verandering vanavond en anders morgen.
En als ook dat niet lukt begin ik het nieuwe jaar met een nieuwe telefoon ????.
Bedankt voor je antwoorden en fijne avond!
RdeN

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn geduld raakt nu echt op. De op 31/10 bestelde iPhone X, 256Gb, SpaceGray zou deze week worden bezorgd. Dinsdag T&T code ontvangen, zou woensdag afgeleverd worden. Niet dus. En vandaag weer niet. PostNL gebeld. Wordt vandaag ook niet meer geleverd. Sterker nog ze twijfelen of ze überhaupt het pakketje ontvangen hebben van VF. Kan iemand checken wat er aan de hand is met ordernummer 270053302.
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Sietske hi, ik heb goster gereageerd op je reactie alleen niks meer gehoord. Als ik mijn iphone deze week niet ontvang, wat ik ook al niet meer verwacht en aangezien het volgende week kerst is heb ik in volgende week ook al mijn hoop verloren, ben ik al 7/8 weken aan het wachten op een telefoon die al 3 maanden uit is. Ik verwacht dat hier een tegemoetkoming voor komt.
Aliciamcy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi! Ik heb afgelopen zaterdag 16 december, mijn abonnement verlengd. Met de IPhone 8 plus 65 GB goud. Vodafone wist mij niet te vertellen hoe lang de levering was. Wanneer kan ik deze verwachten?
fbraam78

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sietske Is er nog meer bekend over leveringen X64SG? Heb hem begin december besteld en zouden vlgs jullie deze week geleverd worden. Heb nl (nog) geen bestelstatus wijziging ontvangen, staat nog steeds op bestelling ontvangen? Hoor graag van jullie terug.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi kds_63,

Welke bestelling bedoel je precies? Ik kan verder geen bericht van je terugvinden.

kds_63

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Sietske,

Alles is al geregeld. Mij bestelling is al onderweg 🙂
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
JJtje

Ik kan begrijpen dat het niet helemaal duidelijk is.
Jouw eerste bestelling is geannuleerd omdat jouw nummerbehoudaanvraag waarschijnlijk ingepland stond op een datum dat wij het toestel niet meer konden leveren (het systeem kan het nummerbehoud helaas niet automatisch aanpassen). Ik kan die datum helaas niet meer terugvinden in het systeem waardoor ik je ook niet met 100% zekerheid kan zeggen of dit inderdaad de reden was.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
LouloucarolZou je mij even een privébericht willen sturen met daarin je ordernummer?
Dan check ik het een en ander en help ik je daar verder.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi RdeN,

Ik heb het voor je nagekeken en volgens PostNL wordt het toestel vandaag geleverd 🙂
Veel plezier ermee!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi fbraam78,

De laatste informatie die wij hebben is het leverschema welke 20 december in de beginpost is geplaatst.
Hierin staat dat toestellen die begin december zijn besteld vanaf 20 december geleverd zullen worden. Ik ga er dan ook vanuit dat je snel een update van ons ontvangt.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Nou het wordt al wat rustiger hier. Dat betekend, dat de meeste hun nieuwe iPhone X of 8 binnen hebben. Gefeliciteerd. En voor de gene die nog wachten, het zal niet lang meer duren.
Fijne feestdagen allen. ????????????
Piedro87

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Nog steeds aan het wachten...!!

vindt het wel raar om elke keer heel veel positieve reacties te zien met berichten waarin een belofte staat dat het ZOU GELEVERD MOETEN WORDEN en elke keer hoor ik niks, de winkel waar ik hem besteld heb heeft al ruim 5 weken geen enkele 256gb toestel ontvangen maar wel krijg ik te horen dat ze met grote orders binnen komen maar er zullen vast tig logische redenen zijn waarom dat is of waarom het zou kunnen of of of


we wachten wel gewoon af
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
kds_63 Goed nieuws dus! Veel plezier met je nieuwe toestel!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Ruud001 Voor jou ook hele fijne dagen!
carlijnbr

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sietske Zou je kunnen kijken of het nummerbehoud van onze bestelling in de juiste flow zit en hoever het hiermee staat (deze is al 2 maal niet gelukt, gisteravond opnieuw aangevraagd, ditmaal als het goed is correct, maar heb er nu schrik van). Ons (zakelijk) ordernummer is 271314472. De telefoons zijn sinds dinsdag in de vodafone winkel. We zouden ze dus (indien mogelijk) graag morgen ophalen, maar dan moet het nummerbehoud van het tweede nummer er nog wel door komen... (van het eerste nummer was gistermiddag al in orde)
Bij voorbaat dank!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi carlijnbr,

Zo te zien staat de portering nog in afwachting. Deze is dus nog niet goed- of afgekeurd.
Je kunt het beste morgen nog even contact opnemen met de klantenservice via 0800-0560 of Facebook/Twitter, zodat mijn collega's voor je kunnen checken of de nummerportering dan goedgekeurd is.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi meiske106,

Je hoeft inderdaad niet langer te wachten. Je wordt weer netjes bovenaan de lijst geplaatst 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic