Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
rvdhorst

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg dit bericht als ik mijn t&t link aan klik al sinds vanmorgen is dit zo
We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode



Ik krijg dit ook. Hoop dat het goedkomt. Maar ondertussen weinig vertrouwen meer na het wachten vanaf 7 november.

tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Janou11 Ik heb geen T&T gekregen nog, ik kreeg vanmorgen mail van VF:
Je bestelling is binnen. Op donderdag 21 december 2017 tussen 8:00 en 22:00 uur komen we 'm bij je brengen. Komt dat uit? We sturen je die ochtend ook nog de Track & Trace code om je pakketje precies te volgen.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
RdeNDit heb ik precies zo gehad. Is ff balen, maar je telefoon komt een dag later. Zou bij mij woensdag zijn, werd uiteindelijk vrijdag. Succes ermee! 😄
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Janou11 nou ik kan mijn toestel ophalen in de winkel. 09-11 256gb sg. Dus 6 weken wachttijd. Nu de rest van jullie nog!????
JJtje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hi Sietske,

bedankt voor je antwoord! Ik ga 2e kerstdag op vakantie. Denk je dat ik hem voor die tijd binnen heb?
GeduldigeHarrie

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Zojuist stond PostNL voor de deur????????????
Hij is binnen????????
kds_63

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 21/11 besteld. Vorige week een smsje gekregen met levering wk51 maar nog niks gehoord. Ook niks over overstappen van tele2.

Bestelnummer: 271556002
Janou11

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Drikster Super fijn! Veel plezier ermee. Mijn status is in ieder geval gewijzigd naar uitleveren! Nu hopen op en T&T!
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Janou11 succes dan. Wel een apparaat hoor. Maar het is en blijft een telefoon.????
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Jaaaa daar was de bezorger dan ineens!! iPhone eindelijk in de pocket. Nu nog die Sim kaart aan de praat krijgen hij schakelt maar niet over op Mn nieuwe haha. Succes nog allemaal en thanks voor je updates Serkan
rvdhorst

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanochtend de track en tracé gekregen. Sinds gisteravond de bestelling op levering. Alleen de track en tracé is noet bekend??

Mogelijke oorzaken:
De zending is nog niet naar PostNL gebracht.
Het is een buitenlandse zending die nog niet in Nederland is.
Het is een buitenlandse zending, maar PostNL werkt niet samen met de vervoerder van de zending.

Iemand een idee? Ik had Vodafone vanavond al gebeld en hebben geen oplossing. Die geven aan dat het bij TNT post ligt. Nu na 65 dagen wachten toch wel een beetje de lol eraf.
artim98

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik heb hem vandaag opgehaald bij de winkel, ben super blij! 😄
veel succes voor de rest, het komt goed!
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Sietske schreef:
Hi @Dikzie,

Allereerst excuses dat er niet op jouw voorgaande berichten is gereageerd.
Wat balen dat jouw toestel kwijt lijkt te zijn..
Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin je ordernummer? Dan kijk ik met je mee.


Ik heb je vanmiddag een privébericht gestuurd
Piedro87

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
artim98
heel veel plezier ervan..!!

ik wacht nog wel even ook al zie ik dat mensen met een kortere wachttijd hem al kunnen krijgen behalve ik omdat ik hem niet rechtstreeks via Vodafone zelf heb besteld denk ik...!

baal als een malle maar ja kan alleen maat wachten...!!

uiteindlijk krijg ook ik hem haha
JJM-NL

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nadat gisteren bleek dat VF de provider verkeerd had staan(Ben ipv T-Mobile) en ik daarna niets meer gehoord had, er vanmorgen maar weer een telefoontje aangewaag. Wat bleek, "nee meneer het nummerbehoud is geweigerd." Ok , wat was (nu!?) de reden? "Gaan we even uitzoeken meneer" ,.....

"We hebben teruggekregen dat de einddatum onjuist is meneer". Ok wat moet daar ingevuld worden en waar stond hij op? Volgt iemand dit op of laten jullie dit aan de klant zelf? etc. Lang verhaal kort: na de datum op èèn dag na het aflopen (mid jan) te hebben gezet kreeg ik binnen 5 min sms van T-Mobile en tijd later volgende VF.

Ik begin toch wel beetje te twijfelen aan mijn overstap(helemaal als ik verschil in 4/5G inversteringen lees) en krijg een soort flasbacks naar de legendarisch helpdesk drama's van UPC. Is er uberhaubt enig management, scripts etc. op de VF helpdesk? Bij eerste contact, welke provider, wanneer loopt u contract af, ok bij deze provider dienen wij de datum op xx te zetten.... Daarnaast lijk het proces bij elke uitzondering vast te lopen, echt bizar.

Morgen maar weer eens bellen om enigzins te assisteren met hun leverprocessen, wat een amateurs, bizar.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey Drikster,

Succes met het ophalen van je toestel en natuurlijk veel plezier ermee :)!

Hi GeduldigeHarrie, wellicht een van de leukste momenten dat de pakketbezorger langs kwam, veel plezier ;)!

artim98, en? Stond je daar dan verenigd met je iPhone vol blijdschap ;)?
JJM-NL

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ter aanvulling speciaal voor het Vodafone (helpdesk)management voor tijdens de kerstdagen of trip tussen Amsterdam en Maastricht:

https://www.youtube.com/watch?v=efLCvx0TxrM

Hele mooie dagen gewenst!

PS excuus voor de spelfouten in eerdere berichten, levering iPhone X duurt onverwacht veel langer en 6s toetsenbord is toch echt behelpen.
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
rvdhorst Track & Trace kan 24 uur duren voordat ie werkt. Dit is altijd bij T&T nummers, niks nieuws.
meiske106

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn bestelling van 13-11 zonet geannuleerd en nieuwe bestelling en bestelling ontvangen.
moet ik nu nog langer wachten?
hoe zit dit?
Zal toch niet zo zijn?
kds_63

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sietske Kan jij meer info vinden over deze bestelling?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic