Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
justin80

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ik ontving gisteravond de T&T code en de iPhone X zou vandaag tussen 10:15 en 13:15 bezorgd worden. Volgens mij kun je bij het eerste bezorgmoment niet kiezen voor een andere tijd en/of plaats. Ik in ieder geval niet.

Calabria schreef:
Weet iemand toevallig hoeveel tijd er tussen het ontvangen van de Track en Trace zit en het daadwerkelijk ontvangen van de iphone x? Kun je bijvoorbeeld met via de PostNL app ook kiezen voor een latere bezorging op de dag als je bijvoorbeeld 's middags niet thuis kunt zijn als het toestel bezorgd wordt? Een paar uurtjes langer wachten kan er dan ook wel bij 🙂

Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ruud001 schreef:
@Serkan Kun jij hier misschien eens naar kijken? Telefoon twee weken onderweg lijkt me niet goed.
Succes met zoeken.

Uiteraard. PostNL zegt dat er enkel een aanmelding van het pakket is gedaan, maar niks fysiek ontvangen.

Vodafone zegt: volgens het systeem is hij verzonden, maar wij kunnen je niet helpen.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,

Laatste dag van de 5 e week heb ik nu mijn iphone x. Ik hoop dat jullie allemaal zo snel mogelijk alle bestellingen krijgen.

Mvg
Janou11

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Cecosh_001 oh wat fijn! Veel plezier ermee! Ik hoop dat het het wachten waard is... Ik zit vandaag op week 6! Helaas nog niets ontvangen of gehoord...
karimelm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe komt het dan dat ze mijn bestelling, gedaan op 16 dec, verwachten uit te leveren in week 3 van het nieuwe jaar?
cri0s

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
X256SG besteld op 5-12.
Status: Uitleveren.

😄
JJtje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Sharon Sietske Serkan

ik heb 17-11 een x 256GB SG besteld. Ik stap over van KPN naar vodafone.
Ik heb vorige week een appje gehad met de mededeling dat de iphone x week 51 wordt geleverd. Nu zie ik bij veel medewachtende al dat hun status is veranderd. Maar bij mij helaas nog niks. Had ik al een beetje verwacht ivm overstappen. Nu kijk ik alleen net op status pagina en zie dat mijn bestelling is geannuleerd ????.
Wel 1 minuut erna gelijk een mailtje met nieuw contract en nieuw bestelnummer. Nu is mijn vraag. Kan ik mijn iphone x deze week nog verwachten? Ik ga namelijk op vakantie volgende week en zou hem dan graag meenemen.
Oude bestelnummer 271201142
Nieuw bestelnummer 273263972

zou een van jullie kunnen kijken wat er met mijn bestelling gebeurd. Alvast bedankt.

Digijelle

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist bericht ontvangen dat ik mijn iPhone X 256gb af op kan komen halen in de winkel.

Mijn telefoon is besteld op 26 november. De status is gisteravond aangepast naar uitleveren. Deze status staat er nog. Toch kan ik mijn toestel al ophalen in de winkel.

Vodafone doet er alles aan om alle iPhone toestellen zodra ze binnen zijn zo snel mogelijk uit te leveren. Helaas is Vodafone in het geval van Apple en dan met name de iPhone 8 en de iPhone x afhankelijk van Apple.

We hebben moeten wachten maar ik heb ook voor jullie goede hoop dat velen de iPhone deze week nog gaan ontvangen.
artim98

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Dat is nog is goed nieuws van Digijelle
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
FYI:
iphone x 256gb SG besteld op 13-11

19-12 / 19.00 uur status uitleveren
20-12 / 13.00 uur t&t code ontvangen
deehbeeh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook nummerbehoud en ben afkomstig van T-Mobile. Net voor de zekerheid maar even gebeld met VF en ook ik stond genoteerd als klant van Ben dus heb dit aan laten passen.
Mogelijk dus nog meer vertraging voorkomen, dank je voor jouw melding.
JJM-NL schreef:
Sms-je vorige week, 51 wordt telefoon geleverd. Gisterenavond e-mail dat nummerbehoud is geweigerd. Blijkt vanmorgen naar 3 afdelingen helpdesk dat nummerbehoud bij verkeerde partij is aangevraagd (Ben ipv T-Mobile), :@. Telefonisch alles vrij duidelijk besteld, wist niets eens dat Bne nog/weer bestond. Anyway weer uitstel.....

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Louloucarol,

Bedoel je de eindejaarskorting?
En welke datum heb je precies besteld?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Dikzie,

Allereerst excuses dat er niet op jouw voorgaande berichten is gereageerd.
Wat balen dat jouw toestel kwijt lijkt te zijn..
Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin je ordernummer? Dan kijk ik met je mee.

tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
4nov besteld, eindelijk status uitleveren. Komen volgens de mail morgen tussen 8 en 22 u de X brengen!
bestelnummer 270411xxx
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Piedro87,

Dat mag! 🙂 Ik help je graag!
De verwachte levertijden gelden ook voor de winkels. Dus deze kunnen deze week de toestellen verwachten.
Je krijgt bericht wanneer jouw telefoon klaar ligt om opgehaald te worden.
RdeN

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Krijg net dit berichtje van Postnl. Waarom ben ik niet verbaasd... Als ik de berichten van anderen "wachtenden" lees, kan dit zomaar betekenen dat Postnl de telefoon niet heeft ontvangen.

Geachte heer/mevrouw,
Helaas kunnen we uw pakket vandaag niet bezorgen. Onze excuses voor de vertraging. Hieronder ziet u wanneer we weer bij u langskomen.
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Sietske Nee de korting die sommige hebben gekregen omdat ze langer moesten wachten. Ik heb op 6-11 (week 45) de iPhone 256GB Gold besteld. Toen stond er dat ik hem in week 48 kon verwachten, daarna werd het 49-50. Vorige week kreeg ik een sms dat ik hem deze week zou krijgen maar ik heb nog geen status verandering + Serkan zei dat ze achterlopen met de levering van de telefoon. Ik ben nu al 6,5 week (wat origineel 3 weken zou zijn) aan het wachten en ik ben bang dat ik hem voor kerstmis nog steeds niet binnen heb 😞
Janou11

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
tps wat fijn! Hoe lang zat er tussen het veranderen van je status en het ontvangen van een track en trace?
Chris86a

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik krijg dit bericht als ik mijn t&t link aan klik al sinds vanmorgen is dit zo
We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode

Is dit normaal?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi JJtje,

Ik heb beide bestellingen voor je gecheckt.
De eerste bestelling is geannuleerd om het toestel niet op voorraad was. Nummerbehoud loopt dan helaas niet door, waardoor deze bestelling is geannuleerd (gezien de datum van nummerportering op dat moment dus niet plaats kon vinden). De nieuwe bestelling staat er helemaal goed in. Je zal dus snel bericht krijgen dat jouw toestel geleverd wordt.
Wanneer ga je op vakantie?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic