Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Digijelle

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik ben er bijna zeker van dat het morgenvroeg in de loop van de ochtend binnen zal zijn in de winkels.

dus valt zeker te proberen.
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Hhmmzzz... nog steeds geen t&t code. Iemand anders meer geluk?
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ik denk dat Nederland vandaag een hoop blije inwoners rijker gaat worden. It ain’t over untill the fat lady sings.???????? Happy X-day.
Chris86a

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb net de t&t gekregen
Janou11

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Nog altijd status op ontvangen... word er een beetje gek van! 8-11 besteld...!
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Hier nog steeds geen t&t code... dus zal wel morgen worden denk ik.
justin80

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Later gisteravond is mijn pakket ook ontvangen door PostNL en wordt vandaag geleverd 😄
Ik ben niet thuis helaas maar dat is natuurlijk mijn probleem.
Nog even in tijdlijn mijn bestelling van iPhone X 256 GB SpaceGrey:
30-10: besteld en contract ontvangen
1-11: sms "we kunnen niet meteen leveren"
16-11: sms "nog geen verwachte leverdatum"
23-11: sms "levering laat langer op zich wachten, wél korting"
13-12: sms "levering staat gepland voor week 50"
19-12 12:00: statuswijziging naar uitleveren
19-12 19:37: t&t code, nog niet ontvangen door PostNL
19-12 22:00: ontvangen door PostNL en bezorgmoment bekend
20-12: levering
In deze 52 dagen ben ik wel wat ouder geworden :@
rvdhorst

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Sinds gisteren. Nog geen T&T code ontvangen. Vandaag speciaal een thuiswerkdag genomen (voor niets dus) om het pakket in ontvangst te nemen.
Besteld op 9-11

Ongelooflijk dat Vodafone niets kan vertellen over hoe en wat. We kunnen naar de maan reizen maar voor Vodafone blijft het een gok wanneer toestellen verzonden worden.

carlijnbr

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nog geen statusverandering 😞 .....
Maar... Wel bericht dat nummerbehoud is aangevraagd (wat ze enkel zouden doen op het moment dat de telefoons in de winkel aanweezig zijn) dus... Nu alleen hopen dat de "overstapdatum 18-1-2018" die op de nummerbehoud aanvraag staat niet betekend dat we nog een maand moeten wachten... (overigens geen idee waarom deze op 18-1 is gezet, kunnen eerder weg al bij de huidige provider...)
Afwachten dus... Hopend op een telefoontje!
(besteld op 18-11, 2x SG 256GB zakelijk)
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Sharon Sietske
Ik heb op 6-11 mijn iphone 8 plus 256gb gold besteld. Ik zie dat mensen die net een paar dagen eerder hun iphone hebben besteld een korting hebben gekregen. Inmiddels ben ik langer dan deze mensen aan het wachten en krijg ik geen korting. Aangezien ik al 6,5 week wacht verwacht ook ik een tegemoetkoming
Arno

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hier ook sinds gister status op uitleveren, maar nog geen t&t code ontvangen.
Hopelijk is de levering morgen.....
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hier nog (steeds) geen statuswijziging....4nov besteld.
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Serkan, mijn telefoon blijkt 'kwijt' te zijn.... Volgens Vodafone op 6 december verzonden, volgens PostNL nooit ontvangen. Status T&T is 'bezorging onbekend'.

Zowel op dit forum (heb jou meermaals getagd) als van de Klantenservice krijg ik geen reactie. Kennelijk kan niemand mij helpen en is de telefoon 'gewoon' kwijt? Helaas pindakaas voor mij? Dat kan toch niet?....

Wat nu??
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Serkan

Oja; ik mag/kan mijn bestelling volgens de betreffende afdeling ook niet annuleren, want het toestel zou al verzonden zijn......

Ik zit dus muurvast en ga dat toestel niet krijgen......

Besteldatum 27 oktober!!
JJM-NL

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sms-je vorige week, 51 wordt telefoon geleverd. Gisterenavond e-mail dat nummerbehoud is geweigerd. Blijkt vanmorgen naar 3 afdelingen helpdesk dat nummerbehoud bij verkeerde partij is aangevraagd (Ben ipv T-Mobile), :@. Telefonisch alles vrij duidelijk besteld, wist niets eens dat Bne nog/weer bestond. Anyway weer uitstel.....
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Serkan schreef:
@Drikster We zitten al lang niet meer aan begin november. Op dit moment leveren we begin december uit en vanaf volgende week kun je (bijna) direct uit de voorraad bestellen.


Bijzonder dat mijn bestelling van 27 oktober dan 'kwijt' is!!! Hij kan gewoon uit voorraad geleverd worden!!

Stuur gewoon een nieuwe telefoon op en 'zoek' de vermiste telefoon lekker achter de schermen.... Zodat de KLANT er geen last van heeft..

Bespaar jezelf dan alleen de moeite een 64gb op te sturen, zoals besteld, maar je mag er een 256gb van maken ter compensatie...

Ik ben er klaar mee!...
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Weet iemand toevallig hoeveel tijd er tussen het ontvangen van de Track en Trace zit en het daadwerkelijk ontvangen van de iphone x? Kun je bijvoorbeeld met via de PostNL app ook kiezen voor een latere bezorging op de dag als je bijvoorbeeld 's middags niet thuis kunt zijn als het toestel bezorgd wordt? Een paar uurtjes langer wachten kan er dan ook wel bij 🙂
Ideception5

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Alles is behalve logisch bij vodafone! Voel met je mee man.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Dikzie. Dat is niet zo mooi. Heb je al contact gehad met PostNL? En ook Vodafone? Kwalijke zaak als er nergens een reactie van komt. Serkan Kun jij hier misschien eens naar kijken? Telefoon twee weken onderweg lijkt me niet goed.
Succes met zoeken.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Calabria Dat kan soms wel even duren. Misschien vanavond laat of morgenvroeg. Niet te voorspellen. Maar je telefoon kom eraan. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic