Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Chris86a

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
En ja ook ik mag meedoen hij staat op uitleveren besteld op 6-11 256gb sg
artim98

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Het komt steeds dichterbij mijn bestel datum 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

Fijn om te lezen dat velen van jullie inmiddels al een statuswijziging hebben gehad! Het zal nu niet meer lang duren voordat het toestel wordt geleverd. Voor de rest die nog wachtende is: de leveringen blijven doorgaan t/m zaterdag. Zoals gisteren gecommuniceerd is de verwachting dat we alle iPhone X bestellingen die t/m gisteren zijn gedaan, deze week nog kunnen leveren!

Ik ben overigens een aantal dagen afwezig. Mijn collega's Sharon en Sietske zullen jullie verder helpen indien jullie nog vragen hebben. Daarnaast zijn er gelukkig ook nog andere forumleden die zo attent zijn om elkaar te helpen! Dank hiervoor. 😄

Alvast veel plezier met jullie nieuwe iPhone gewenst.
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Iemand met een bestelling van rond de 13-11 (256gb SG) al een status wijziging gehad?
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
CptCha0s Nee ik heb 09-11 besteld, alleen vanaf 24-11 niks meer mogen vernemen: X 256GB SG! Fingers crossed.????
Nickkous

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
07-11 op uitleveren!!! Hehe
GeduldigeHarrie

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Zoals gisteren gecommuniceerd is de verwachting dat we alle iPhone X bestellingen die t/m gisteren zijn gedaan, deze week nog kunnen leveren!

Voor mij dus nooit meer een pre-order.
Als ik hem gisteren had besteld had ik geen 1,5 maand hoeven wachten.
Piedro87

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Hallo Sietske

ik doe mijn vraag maar gelijk aan jou dan kan Serkan maar gelijk beginnen met z'n rust (vakantie)


hoe verlopen de bestellingen richting diverse telefoon zaken..!?

ik heb de van mij besteld bij wolfwinkel in opheusden...!?

hoor graag van je

Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ook een update naar verzending.???? Toch niet happy met de communicatie van VF!!
artim98

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heb je besteld via de winkel of online en wanneer?
Piedro87

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
artim98

bedoel je mij..?

ik heb hem in de winkel zelf besteld bij wolfwinkel..!!
artim98

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Had je verteld ja Piedro87
Ik heb zakelijk verlengd bij een Vodafone winkel.
Piedro87

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
EN even VOOR iedereen ik ben het eens met sommige over uitspraken van vf die ze eigenlijk helemaal niet kunnen garanderen MAAR apple is nummer 1 met het niet nakomen van afspraken door (denken hun ) slimme verkoop trucjes....

geloof mij vf wilt dolgraag al zijn klanten tevreden houden en de geen die zegt van niet weten zelf wel dat ze liegen

dit is geen geslijm maar gewoon even feitelijke analyse..

ik BEDOEL als er iemand pis mag zijn ben ik het

al 4 weken met een iphone 4s snik snik

hahahaha
Piedro87

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
uiteindelijk krijgen we hem allemaal..!!!
artim98

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Das nog niks, 4 weken geleden is m'n 6s er mee opgehouden, ik doe het nu met een oude Android, drama. 😛
rvdhorst

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Van mij ook. Maar wanneer wordt hij dan verzonden?
Piedro87

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
artim98

ik heb die van mij verkocht 4 weken geleden ik had goeden vertrouwen en
denk dat heb ik het geld vast hahaaha
als je mij vraag naar mijn grootste fout in me leven

DIE dus hahah
Arno

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Jay. Status uitleveren!
Besteld 13-11 256GB SG
artim98

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Piedro87
Ik voel die heel goed, hahaha
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Yeah hier ook status uitleveren!!
X 256gb SG 13-11
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic