Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ray182 schreef:
Hij kwam toch ineens binnen via Postnl!
Fijn om te lezen Ray182! Zo zie je maar weer, geef de hoop nooit op 😉
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
drkoen schreef:
Gisteren zou ie zijn bezorgt, zonder dat ik thuis was. Vandaag lag er idd een briefje dat ie een paar huizen verderop afgeleverd was. Erg bijzonder omdat er met grote letters op de doos staat dat een handtekening verplicht is...
wel blij dat ie in huis is...
drkoen Dat is inderdaad niet zoals hoort. Gelukkig is het goed afgelopen en heb je uiteindelijk het toestel in handen. Veel plezier ermee!
justin80

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Serkan schreef:
justin80 schreef:
@DirtyChester.
Maar als ik het goed begrijp kunnen de mensen die een sms hebben ontvangen met geplande levering in week 50 (waaronder ik) toch deze week nog een statuswijziging tegemoet zien, dus ik zal niet al te lang meer hoeven te wachten 😄
Graag gedaan @DirtyChester

Zoals het er nu naar uitziet kun je inderdaad vandaag/morgen bericht ontvangen over de levering. Dat heb ik zojuist nog even nagevraagd. Mocht het onverhoopt toch zo zijn dat je geen bericht ontvangt wordt dit maandag. Maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit.
Hallo Serkan, vrijdag deelde je bovenstaande info. Ik heb echter geen bericht meer ontvangen over de uitlevering, ondanks de sms dat in week 50 uitgeleverd zou worden. Zijn de omstandigheden sinds vrijdag veranderd?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nieuwe update

Ik heb zojuist de bevestiging ontvangen dat de geplande levering voor vandaag is afgeron. Dit was een extra grote levering voor de 256 GB Space Grey variant. Hiermee kunnen we alle bestellingen t/m 12-12 voorzien. Tegen het einde van de week verwachten we daarnaast weer een grote levering voor dit type toestel. De vandaag geleverde toestellen gaan morgen naar onze distributeur en Vodafone winkels. Vanaf woensdag kunnen jullie het toestel dus thuis ontvangen.

Ook goed nieuws voor diegene die op een andere versie van de iPhone X wachten. Zo goed als alle bestellingen die t/m vandaag zijn gedaan worden deze week uitgeleverd! En vanaf volgende week kunnen nieuwe bestellingen bijna uit de voorraad geleverd worden. 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
justin80 Nee is juist alleen maar beter geworden. Vreemd dat je nog geen bericht hebt ontvangen. Ik raad je aan om de komende dagen nog even af te wachten. Zie ook de nieuwe update. We leveren deze week namelijk alle bestellingen uit!
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
En de 8 plus? Deze wordt de hele tijd een beetje vergeten. Ik had een sms gekregen dat ie deze week geleverd word. Maar zo te horen geen levering hiervan?
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan Gaat je bovenstaande bericht ook over de 256GB silver variant?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
tps schreef:
@Serkan Gaat je bovenstaande bericht ook over de 256GB silver variant?
Ja, geldt voor alle iPhone X bestellingen.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Louloucarol schreef:
@Serkan Weet je al meer over de iphone 8 plus 256gb Gold levering? Wanneer hij deze week aankomt bij jullie?
Louloucarol Vandaag een kleine levering gekregen, maar het gaat helaas niet zoals de leveringen van de iPhone X op dit moment.
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan Dus de kans dat ik hem deze week krijg is minimaal? Ook als ik de sms heb gekregen?
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Serkan bedankt voor het goede nieuws!!
Piedro87

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Laten we hopen dat de winkel waar ik hem besteld heb ook de levering snel binnen krijgt
schaam me eigen gewoon voor hoe ik een goeden telefoon mist

Loop al 3 1/2 weken met een iphone 4s en dat is serieus afzien

hahah
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Serkan waaaauw wat een goed nieuws man! Ik heb 256gb SG 31-10 ontvangen dus morgen moet m’n status wel veranderen verwacht ik dan? Thanks voor de update!!
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Besteld bedoelde ik ????
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Serkan In kader van het goede nieuws van gister. Tussen hoe laat en hoe laat (ongeveer) kunnen we een statuswijziging verwachten? (Dan hoeft niet iedereen op F5 te blijven drukken de hele dag)

ps: voor de F5ers: https://chrome.google.com/webstore/detail/super-auto-refresh/kkhjakkgopekjlempoplnjclgedabddk?hl=en
artim98

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik hoop zo erg dat we vandaag een statuswijziging krijgen, net voor kerst en net voor ik op vakantie ga.
Erijnen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan order 270157442 geplaats 27-10, nog steeds geen SMS en / of status wijziging, kun jij dit nazien wat er dan eventueel misgaat?

THX

Enrico

RFM

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Hmm...hier hetzelfde...
Her-Bestelling gedaan wegens fout vodafone op 1-11-2017...(270180582)...
Misschien afwachten nog, zie de leverstatus staan op week 51....

josbosch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toch nog maar eens ter controle. Ik heb vorige week een sms gehad waarin stond dat de levering van mijn bestelde iPhone X SG 256 gepland staat voor week 51 (deze week). Mag ik er vanuit gaan dat ik de telefoon voor Kerst in huis heb of is dat nog onzeker?
GeduldigeHarrie

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
josbosch Mijn IPhone X SG 256 stond gepland voor week 47/48/49/50 en als week 50 niet lukte voor afgelopen maandag. Je raad het al...... is ook nog steeds niet binnen. Ga gewoon nergens van uit, kan het alleen maar meevallen ????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic