Ray182 schreef:Fijn om te lezen Ray182! Zo zie je maar weer, geef de hoop nooit op 😉
Hij kwam toch ineens binnen via Postnl!
drkoen schreef:drkoen Dat is inderdaad niet zoals hoort. Gelukkig is het goed afgelopen en heb je uiteindelijk het toestel in handen. Veel plezier ermee!
Gisteren zou ie zijn bezorgt, zonder dat ik thuis was. Vandaag lag er idd een briefje dat ie een paar huizen verderop afgeleverd was. Erg bijzonder omdat er met grote letters op de doos staat dat een handtekening verplicht is...
wel blij dat ie in huis is...
Serkan schreef:Hallo Serkan, vrijdag deelde je bovenstaande info. Ik heb echter geen bericht meer ontvangen over de uitlevering, ondanks de sms dat in week 50 uitgeleverd zou worden. Zijn de omstandigheden sinds vrijdag veranderd?justin80 schreef:Graag gedaan @DirtyChester
@DirtyChester.
Maar als ik het goed begrijp kunnen de mensen die een sms hebben ontvangen met geplande levering in week 50 (waaronder ik) toch deze week nog een statuswijziging tegemoet zien, dus ik zal niet al te lang meer hoeven te wachten 😄
Zoals het er nu naar uitziet kun je inderdaad vandaag/morgen bericht ontvangen over de levering. Dat heb ik zojuist nog even nagevraagd. Mocht het onverhoopt toch zo zijn dat je geen bericht ontvangt wordt dit maandag. Maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit.
tps schreef:Ja, geldt voor alle iPhone X bestellingen.
@Serkan Gaat je bovenstaande bericht ook over de 256GB silver variant?
Louloucarol schreef:Louloucarol Vandaag een kleine levering gekregen, maar het gaat helaas niet zoals de leveringen van de iPhone X op dit moment.
@Serkan Weet je al meer over de iphone 8 plus 256gb Gold levering? Wanneer hij deze week aankomt bij jullie?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.