Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes


Mijn X 64GB SG is gisteren bezorgd. Inmiddels al een dag er vrolijk mee aan het spelen.

Wat een fantastische iPhone. Dit is echt de beste dit ooit is gemaakt. Iedereen die nog wacht; je geduld wordt enorm beloond.

Ik had de mijne op 5-12 besteld met een verlenging, niets bijzonders dus.
drkoen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ook weer bijzonder. Tel zou vandaag worden afgeleverd, ben echter weekendje weg...
zie ik net dat de tel is afgeleverd?!?! Hopelijk bij de buren of mensen die we goed kennen. Stond overigens toch duidelijk vermeld dat handtekening verplicht is, afgeven ergens anders lijkt mij dan ook niet echt gebruikelijk..
zullen morgen hopelijk kaartje vinden waar tel ligt (heb helaas keer anders meegemaakt)..
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
drkoen Dit is inderdaad zorgwekkend. Hoop voor jou dat je pakketje snel terecht komt. Succes met zoeken.
GeduldigeHarrie

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Goh, verrassend........ week 50 ook geen levering. En we w88 weer geduldig verder.....
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Net maar bij de winkel geweest maar daar roepen ze eind december.???? Lekker verhaal ook: zo van dat is heel normaal hoor.
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Gelukkig is het al bijna eind december 😄
Digijelle

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik volg dit onderdeel van het forum al vanaf 25 nov.

ik heb toen bij Vodafone Venlo (winkel) een iPhone X 256gb spacegrey besteld.
Het kon een weekje of drie duren.

Ondertussen zag ik hier het leveringsschema veranderen (positief).
nu ik zag staan dat de levertijd (gerelateerd aan besteldatum) komende week zou zijn ben ik in de winkel gaan navragen hoe het zit. De positiviteit was snel weer weg. Advies van de winkel. Vanaf gisteren nog een wachttijd van een week of drie / vier.

bellen met de klantenservice leverde ook niet wel meer helderheid op. Die weten van niets en kunnen ook absoluut niets zeggen.

ik vind dit persoonlijk slecht voor een grote firma als Vodafone. Dat een product moeilijk leverbaar is kan altijd gebeuren maar vervolgens niets aan kunnen geven vind ik erg slecht.

je kunt in ieder geval een indicatie geven. Maar klantenservice weet niets, de winkel zegt dat het nog zo een week of drie a vier kan duren en het forum geeft aan week 51.

lekkere communicatie.
Digijelle

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Is de grote levering van de iPhone X 256gb binnengekomen??
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
drkoen is het allemaal goed gekomen met het pakketje?:@
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Drikster wanneer had je besteld ? 😞 wat ik niet kan begrijpen is. Die die het begin december besteld hebben. Hebben het al gekregen. En die van begin november nog niet. Pfff
Piedro87

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
f5 knop..?
snap hem niet dit was de eerste keer op deze forum haha
Piedro87

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
f5 knop..??

ik ben nieuw op deze forum he hahaha
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Piedro87 & Cecosh_001. F5 om de pagina te verversen, wat je veel zal doen????. Ik heb 9 november de 256 gb sg gelijk betalen besteld, dus geen BKR nodig. Maar het schijnt te zitten in de versie: 256gb en space gray! Welke door Vodafone niet te verkrijgen zijn. Andere leveranciers hebben deze versie wel binnen met een schappelijke wachttijd. Dus hoop van de week, dus in week 6 van wachten. Pfff Blij dat ik nog de 7 heb.???? Helaas wilde ik deze iemand geven voor kerst, hoop dat dat nog gaat lukken.????????????????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Drikster Denk dat het deze week wel goed komt. Vanaf morgen zijn er weer nieuwe kansen en die zien er goed uit. Er begint eindelijk schot in te komen. Succes deze week.
drkoen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Gisteren zou ie zijn bezorgt, zonder dat ik thuis was. Vandaag lag er idd een briefje dat ie een paar huizen verderop afgeleverd was. Erg bijzonder omdat er met grote letters op de doos staat dat een handtekening verplicht is...
wel blij dat ie in huis is...
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Drikster 1 week daarna heb ik besteld. Ik wil morgen niet naar de vf winkel omdat ik bang ben dat ze weer 3 weken gaan zeggen
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
drkoen gefeliciteerd met je iphone x ????????
Piedro87

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
drkoen
Gefeliciteerd met je iPhone x man


hoop dat ik deze week me iPhone 4s ook gedag kan zeggen die ik maar voor 2 weken als nood zou willen gebruiken haha
Nickkous

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan

Vandaag weer een update leveringen iphone X 256 spacegray!!

ik heb hem bestwld op 7-11!

Wanneer kan ik hem verwachten Serkan??

alvast bedankt!!
stefanovicBRL

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sinds vrijdag staat mijn iPhone al op uitleveren. Er is beloofd dat mijn iPhone zaterdag komt. Helaas zoals eerder aangegeven niet geleverd. Vandaag weer gebeld en niemand kon mij vertellen wanneer mijn pakket komt en waar het is. Zou iemand mij misschien kunnen helpen?! Serkan
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic