DirtyChester schreef:DirtyChester Nee hoor, zo staat het er niet dus dat kon ik niet uit zijn bericht halen. Pas na de aanvulling. 😄 cc justin80
Je leest verkeerd, ik heb 31 - 10 besteld en die van mij is vandaag ontvangen. en die van hem op 30 -10 besteld en die is nog niet eens onderweg.
DirtyChester schreef:Prima toch DirtyChester 😄
Mijn sms stond inderdaad week 51.
Ik heb een verlenging gedaan. geen bkr. in 1 keer afbetaald.
Dus eigenlijk één van de simpelste bestellingen.
justin80 schreef:Denk het wel ja, nog even geduld denk ik dan.
@DirtyChester.
Maar als ik het goed begrijp kunnen de mensen die een sms hebben ontvangen met geplande levering in week 50 (waaronder ik) toch deze week nog een statuswijziging tegemoet zien, dus ik zal niet al te lang meer hoeven te wachten 😄
justin80 schreef:Graag gedaan justin80 en ook dank aan DirtyChester
@DirtyChester.
Maar als ik het goed begrijp kunnen de mensen die een sms hebben ontvangen met geplande levering in week 50 (waaronder ik) toch deze week nog een statuswijziging tegemoet zien, dus ik zal niet al te lang meer hoeven te wachten 😄
Ruud001 schreef:Ruud001
@RoydieZoals elders op andere bestel sites, heeft Apple een inhaalslag gemaakt met de iPhone X om aan de vraag te voldoen. Dit, door de productie van de iPhone 8 te verminderen. Zeker kan er nu onverwacht een grotere zending naar VF zijn gestuurd, die hebben ook grote aantallen in bestelling.
Daarnaast zie je op dit forum natuurlijk veel mensen die hun iPhone X nog niet hebben ontvangen, de duizenden die hem inmiddels wel hebben hoor je hier niet. Waarschijnlijk zitten hier de "early adapters" en niet de "gewone" klanten.
Daarbuiten is er inderdaad behoorlijk veel mis gegaan met de bestellingen, maar daaar wordt ook nog steeds aan gewerkt. En waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Zo simpel is het.
Blijft balen als je de Iphone X graag wilt en hij komt maar niet. Nogmaals, heb geduld.
Serkan schreef:Serkan dat geloof ik ook meteen. Vandaar dat ik ook gewoon uitspreek waarom ik er voor gekozen heb om het toch via een ander kanaal te regelen. In de hoop dat jullie hier notitie van nemen en in de toekomst wat mee kunnen 🙂
@Roydie Uiteraard hadden wij ook graag iedereen op de 1e dag van de nieuwe iPhone voorzien en alle bestellingen foutloos afgehandeld. Maar helaas hebben we dat (gedeeltelijk) niet zelf in de hand. En daar waar we van kunnen leren zullen we dit uiteraard doen om het een volgende keer beter doen. Laat daar geen twijfel over bestaan. 😄
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.