Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
artim98

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik heb nog helemaal niks 😞
Ik raak ongedulding van jullie leveringen
jdiezrequejo

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Weer een bericht vanuit mijn kant. Nadat ik zag, samen met @Roydie en @rubenp dat mijn order niet werd geleverd, heb ik mijn order gecancelled bij Vodafone. Daarna besteld via Belsimpel en de volgende dag gewoon in huis. Nu sinds 24 uur alweer in bezit van mijn iPhone X 64GB SG. MET nummerbehoud wat diezelfde avond gewoon nog geregeld werd.

Als ik zie hoe vodafone omgaat met het afhandelen ga ik ook als nog een officiele klacht indienen. Al is het maar dat ze hier nogmaals op benadrukt worden dat het bij HUN fout is gegaan icm nummerbehoud. Het vervelende in dit geval is ook nog dat jij als klant gewoon niet op de hoogte gehouden word. Je zou nu maar nog steeds aan het wachten zijn.... Je moet zelf aan de bel trekken waarna de fout boven komt. Dit kan gewoon echt niet.

Ik hoop dat jullie @Roydie en @rubenp de iPhone snel bemachtigen. Het is echt een pracht toestel.
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
jdiezrequejo schreef:
Weer een bericht vanuit mijn kant. Nadat ik zag, samen met @Roydie en @rubenp heb ik mijn order gecancelled bij Vodafone. Besteld via Belsimpel en de volgende dag gewoon in huis. Nu sinds 24 uur alweer in bezit van mijn iPhone X 64GB SG. MET nummerbehoud wat diezelfde avond gewoon nog geregeld werd.

Als ik zie hoe vodafone omgaat met het afhandelen ga ik ook als nog een officiele klacht indienen. Al is het maar dat ze hier nogmaals op benadrukt worden dat het bij HUN fout is gegaan icm nummerbehoud. Het vervelende in dit geval is ook nog dat jij als klant gewoon niet op de hoogte gehouden word. Je zou nu maar nog steeds aan het wachten zijn.... Je moet zelf aan de bel trekken waarna de fout boven komt. Dit kan gewoon echt niet.

Ik hoop dat jullie @Roydie en @rubenp de iPhone snel bemachtigen. Het is echt een pracht toestel.
jdiezrequejo wat fijn dat je hem in de handen hebt! Stond gister ook op het punt om hetzelfde pad te bewandelen, echter om dan alleen alsnog bij m'n huidige provider te blijven. Wanneer er vanavond niet iets concreets uit komt is het ook echt klaar voor mij.

Zoals je aangeeft is vooral communicatie een lastig punt. Er kan altijd iets mis gaan, dat snap ik maar al te goed. Wanneer daar open fatsoenlijke communicatie over is dan kan ik daar zeer zeker geduld en begrip voor opbrengen. Zonde dat VF op dit front erg laks is.
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Dikzie schreef:
@Serkan kan jij nog wat betekenen?




Serkan, zou je misschien nog even willen reageren op mijn bericht?
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Roydie

Net even gebeld met de afdeling status order. Hier eindelijk een eerlijk iemand gesproken en die verteld mij dat mijn order helemaal niet is teruggeplaatst naar de originele orderdatum. Dit betekent dat ik dus gewoon achteraan sta (11-12). Vodafone medewerkers liegen dus keihard. Hij kon ook niks voor me betekenen. Ik ben benieuwd wat jij te horen krijgt.

Serkan Ik kan je geen PB sturen. Dit heb je een poosje geleden uitgeschakeld, ga je dit ooit weer een keer inschakelen? Maar jouw bericht van laatst dat iedereen waar het fout is gegaan is teruggeplaats naar de originele besteldatum klopt dus niet?! Ook mij doorverwijzen naar de afdeling status order heeft geen zin. Kan of wil je nog iets betekenen dan hoor ik het graag, ik ben nu wel toe aan wat duidelijkheid.
Emir

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb mijn X 64gb SG op 24-11 besteld en gister binnen gekregen 😄 kan dus blijkbaar wel. Nu nog wachten tot m'n simkaart geactiveerd wordt want dat duurt nu ook al een eeuwigheid (lijkt het). Voor de mensen die nog moeten wachten, heb geduld want de telefoon is het wachten dubbel en dwars waard!
artim98

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Maak me maar nog ongeduldiger 😛
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
rubenp schreef:
@Serkan Ik kan je geen PB sturen. Dit heb je een poosje geleden uitgeschakeld, ga je dit ooit weer een keer inschakelen? Maar jouw bericht van laatst dat iedereen waar het fout is gegaan is teruggeplaats naar de originele besteldatum klopt dus niet?! Ook mij doorverwijzen naar de afdeling status order heeft geen zin. Kan of wil je nog iets betekenen dan hoor ik het graag, ik ben nu wel toe aan wat duidelijkheid.
rubenp ongelofelijk zeg..

Over een half uurtje ga ik eens bellen. Zal later vanavond sowieso nog even een update plaatsen hiero!
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Jeeeeej!!!

status UITLEVEREN.

Besteld 5-12, 64GB SG.
drkoen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
proficiat! blijft toch bijzonder.
27-11 besteld, 64gb SG, nog steeds op ontvangen...
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
rubenp jdiezrequejo Dikzie Serkan

Net aan de lijn gehangen. Het gekregen rechstreekse nummer was precies dezelfde afdeling die ik gister ook sprak, die konden niks doen. Daarna zou ik doorverbonden worden met een collega die wel wat kon betekenen. Na 20minuten in de wacht werd de verbinding verbroken.

Meteen via belsimpel besteld en blijf ook bij T-Mobile. Ben er wel helemaal klaar mee. Heb direct mails ontvangen met status en dergelijke vanuit belsimpel, top.

Vreselijk hoe VF je aan het lijntje houdt met valse informatie en zelf totaal geen transparantie toont over de situatie. Uiteraard ben ik maar een van de zovelen, dus ik hoop dat het jullie allemaal beter af gaat. Blijkt wel dat als het eenmaal fout gaat bij VF ze totaal niet in staat zijn enige vorm van service te verlenen. Dan blijf ik toch liever bij m'n oude provider waar ik overigens altijd prima service heb mogen ontvangen. Het was de deal met Ziggo waarom ik naar VF wilde overstappen. Nou...die kan mij bij deze gestolen worden 😉


Aanvulling.
Half uur na bestelling was mijn abbonnement omgezet naar het nieuwe. 2 uur na bestelling van de telefoon kreeg ik bericht dat deze onderweg is en morgen opgehaald kan worden bij het afhaalpunt. Dit had ik inderdaad dus zoveel eerder moeten doen 🙂
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Iemand met een iPhone X 256gb SG al een uitlever bericht gehad?
GeduldigeHarrie

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Nee nog niets, maar we hebben nog 2 dagen????
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Nee geen bericht over de 256 gb. Ook geen info vanuif VF meer. ????
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
CptCha0s schreef:
Iemand met een iPhone X 256gb SG al een uitlever bericht gehad?
Nope...
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Sinds een paar minuten ook de track en trace code. Bij PostNL nog niet bekend, maar dat komt nog wel. Ga er dus vanuit dat ik morgen mijm X mag ontvangen.

In mijn geval redelijk snel, een ruime week sinds bestelling. Maar kan me absoluut voorstellen dat sommigen hier het wachten beu zijn en de miscommunicaties meer dan zat.

Succes mensen. Ik hoop van harte dat velen m ook deze week krijgen.
Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Het is het wachten waard! Meer dan waard! Wat een toestel!
drkoen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Serkan
blijf het heel bijzonder vinden dat mensen die hetzelfde toestel een week later hebben besteld, het eerder in huis hebben (ik heb 27-11 besteld, bevesting 28-11 gekregen). Status bestelling nog steeds op "ontvangen". Iemand anders ruime week later besteld en toestel wel verzonden of zelfs al ontvangen. Zie dit meerdere keren op het forum voorbij komen..
Hopelijk heb je hier een verklaring voor? Anders goed om binnen vodafone de procedure toch eens goed te evalueren....
p.s. 1 ik gun het de anderen van harte, maar de gang van zaken is erg raar..
p.s.2 Toen ik het toestel bestelde stond er 2-3 weken levertijd, dus bestelling overschrijdt verwachte levertijd nog steeds niet. Dit was volgens mij bij iedereen die na mij bestelde ook het geval, dus ik ben dan ook wel verbaasd dat sommige hier lopen te zeuren dat het te lang duurt. Je was toch van de verwachte lange levertijd op de hoogte??
Jenniferrr

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
01-12-2017 verlenging met iPhone x 64gb space grey, 14-12-2017 status veranderd naar uitleveren, wachtende op t&t code.. waarschijnlijk zaterdag wel binnen (hopelijk, zou een mooi verjaardagscadeau zijn)
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Roydie Ongelofelijk hoe vodafone met hun klanten omgaat.. Maar goed te horen dat je nu het toestel wel snel krijgt via belsimpel! 🙂 alvast heel veel plezier ermee!

Ik ben benieuwd hoe het met mijn order gaat aflopen en wat er met mijn klacht wordt gedaan.
Ook verwacht ik nog een bericht van Serkan op mijn post van gister.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic