jdiezrequejo schreef:jdiezrequejo wat fijn dat je hem in de handen hebt! Stond gister ook op het punt om hetzelfde pad te bewandelen, echter om dan alleen alsnog bij m'n huidige provider te blijven. Wanneer er vanavond niet iets concreets uit komt is het ook echt klaar voor mij.
Weer een bericht vanuit mijn kant. Nadat ik zag, samen met @Roydie en @rubenp heb ik mijn order gecancelled bij Vodafone. Besteld via Belsimpel en de volgende dag gewoon in huis. Nu sinds 24 uur alweer in bezit van mijn iPhone X 64GB SG. MET nummerbehoud wat diezelfde avond gewoon nog geregeld werd.
Als ik zie hoe vodafone omgaat met het afhandelen ga ik ook als nog een officiele klacht indienen. Al is het maar dat ze hier nogmaals op benadrukt worden dat het bij HUN fout is gegaan icm nummerbehoud. Het vervelende in dit geval is ook nog dat jij als klant gewoon niet op de hoogte gehouden word. Je zou nu maar nog steeds aan het wachten zijn.... Je moet zelf aan de bel trekken waarna de fout boven komt. Dit kan gewoon echt niet.
Ik hoop dat jullie @Roydie en @rubenp de iPhone snel bemachtigen. Het is echt een pracht toestel.
rubenp schreef:rubenp ongelofelijk zeg..
@Serkan Ik kan je geen PB sturen. Dit heb je een poosje geleden uitgeschakeld, ga je dit ooit weer een keer inschakelen? Maar jouw bericht van laatst dat iedereen waar het fout is gegaan is teruggeplaats naar de originele besteldatum klopt dus niet?! Ook mij doorverwijzen naar de afdeling status order heeft geen zin. Kan of wil je nog iets betekenen dan hoor ik het graag, ik ben nu wel toe aan wat duidelijkheid.
CptCha0s schreef:Nope...
Iemand met een iPhone X 256gb SG al een uitlever bericht gehad?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.