Roydie Bedankt voor je tip!
Ook handig om te weten dat vodafone iets van een compensatie afdeling heeft, er is mij verteld dat ze echt niks kunnen doen qua compensatie. Zo zie je maar weer dat vodafone echt waardeloos is in hun communicatie, elke medewerker zegt ook weer andere dingen.
Ik ontvang net een mail dat ze mijn klacht niet binnen 5 werkdagen kunnen behandelen, wordt ook weer lekker vooruitgeschoven.
Over een paar uur maar even bellen als het wat rustiger is bij de klantenservice. Ik vraag me overigens af of er al winkels zijn met voorraad, waarschijnlijk is dit weer gewoon een truc om jou aan het lijntje te houden.
Inderdaad jammer dat wij geen response krijgen,
Serkan lijkt niks te willen doen voor ons en verwijst ons door naar de afdeling orders, waar nog geen enkele medewerker die ik heb gesproken (en dat zijn er veel) nog iets betekent hebben. iets met kastje naar de muur..
Elke medewerker zegt iets anders en beloofd dat het nu echt goed gaat komen, en dat ik op de hoogte wordt gehouden.. nou nog helemaal NIKS gehoord vanuit vodafone over mijn order. Er was zelf een medewerker die mij garandeerde dat de eerstvolgende iPhone X 64GB SG aan mijn order gekoppeld gaat worden en dit was maandag..
In snap ook niet dat iedereen
Serkan als Jezus ziet. Het enige wat hij doet is af en toe een update plaatsen over de levertijd (die heel vaak niet eens klopte) en voor de rest iedereen een beetje zalven. In het begin heeft hij nog wel orders naar de originele orderdatum kunnen plaatsen i.v.m. de BKR issue maar voor ons kan hij dit inneens niet??!