iphoneloos schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat het nu steeds sneller zou moeten gaan. Heb mijn toestel op 7-11 besteld en gisteren in ontvangst mogen nemen. Volgens mij zijn ze al t/m eind November ( weet dit niet 100% zeker ).
hmm ok! Ben benieuwd in hoeverre ze week 50 zullen nakomen. Tot nu toe nog niemand een status verandering?
freddyondersta1 schreef:freddyondersta1 Louloucarol Dan wordt het toestel inderdaad deze week geleverd. En voor diegene die de hoop verliezen omdat het donderdagochtend is: een gedeelte van de voorgaande leveringen hebben ook later in de week plaatsgevonden dus wacht het gewoon even af.
@Serkan Als we een sms hebben gehad dat de levering in week 50 is, betekent dit dan dat we kunnen verwachten de X voor eind van de week in huis te hebben?
Wanneer worden er weer statuswijzigingen doorgevoerd? Mijn status staat nog op 'ontvangen'. 5-12 besteld. (64GB SG)
Jenniferrr schreef:Jenniferrr Hier kan ik echt niks mee....
01-12 besteld gister sms ontvangen dat die in week 50 geleverd word. Inmiddels al donderdag en dus kan je fluiten naar je 64gb spacegrey deze week
Babet26 schreef:Babet26 Dat is inderdaad niet correct. Moet andersom zijn. Thanks voor het doorgeven.
@Serkan In het schema van de levertijden van de Iphone 8 Plus 64 GB Gold staat dat als je hem na 7/12 hebt besteld je de telefoon eerder binnen zal hebben als wanneer je hem na 7/12 hebt besteld. Klopt dit?
Erijnen schreef:Erijnen (en de rest) We zitten met de leveringen van de 64 GB ver in november. Indien je eerder hebt besteld en nog geen bericht hebt ontvangen dan is hier waarschijnlijk een andere reden voor. Ik raad je in dat geval aan om hiervoor contact op te nemen met onze collega's van de orderafdeling.
Heb heel lang rustig forum gevolgd, maar nu snap ik niet dat latere bestelingen een leverdatum krijgen.
Ik nog niets ontvangen order 27-10 volgens CS.
270157442
@Serkan kun jij dit nazien aub.
THX
rubenp schreef:rubenp
@Roydie Jij al iets gehoord? of inmiddels je order geannuleerd?
Ik ben echt behoorlijk klaar met vodafone, beloftes worden gewoon niet waargemaakt wat een stelletje prutsers.
Ik ga einde v/d middag maar weer eens bellen.
rubenp schreef:rubenp
@Serkan lijkt niks te willen doen voor ons en verwijst ons door naar de afdeling orders, waar nog geen enkele medewerker die ik heb gesproken (en dat zijn er veel) nog iets betekent hebben. iets met kastje naar de muur..
Elke medewerker zegt iets anders en beloofd dat het nu echt goed gaat komen, en dat ik op de hoogte wordt gehouden.. nou nog helemaal NIKS gehoord vanuit vodafone over mijn order. Er was zelf een medewerker die mij garandeerde dat de eerstvolgende iPhone X 64GB SG aan mijn order gekoppeld gaat worden en dit was maandag..
In snap ook niet dat iedereen @Serkan als Jezus ziet. Het enige wat hij doet is af en toe een update plaatsen over de levertijd (die heel vaak niet eens klopte) en voor de rest iedereen een beetje zalven. In het begin heeft hij nog wel orders naar de originele orderdatum kunnen plaatsen i.v.m. de BKR issue maar voor ons kan hij dit inneens niet??!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.