Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
drkoen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ook net sms bericht gehad van levering week 50. Wel toevallig dat ik uurtje daarvoor korte online enquête had ingevuld naar de tevredenheid over bestelling en levering. Daarin duidelijk proberen aan te geven dat ze beter moeten communiceren en vaker updates moeten geven (met liefst een verwachte leveringsdatum)..
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Serkan Heb 13-11 iPhone X 256gb SG besteld maar geen sms ontvangen.
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Serkan Als we een sms hebben gehad dat de levering in week 50 is, betekent dit dan dat we kunnen verwachten de X voor eind van de week in huis te hebben?
Wanneer worden er weer statuswijzigingen doorgevoerd? Mijn status staat nog op 'ontvangen'. 5-12 besteld. (64GB SG)
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik vraag me dan ook af of ze met de levering bedoelen dat wij heb krijgen of dat zij hem krijgen
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Als ze smssen naar de klant dat de levering op moment x plaats gaat vinden, dan neem ik wel aan dat dat levering aan huis/winkel is. Maar het blijft VF, het kan net zo goed weer een ding zijn om klanten aan het lijntje te houden 😄
artim98

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Goed om te zien dat er weer leven is.
Heb zelf nog niks gekregen maar ik was ook niet een van de eerste die bestelde.
Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Er staat: Je bestelling is klaar voor verzending.
Dus neem aan dat VF de telefoons heeft en het nu gewoon een kwestie is verzenden naar klanten

EDIT:

T&T ontvangen. Alleen nog geen zending gevonden haha
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Het is wat: de 64 gb van bestelling 29-11 worden al geleverd en de duurdere 256 gb van 7,8 of 9 november nog geen zicht op. Lekker verhaal. Ik ben zakelijk ingesteld maar ga morgen even langs de winkel, kijken of die wat informatie hebben en hoe dit kan. Iedereen die zijn X heeft, have fun en (don’t) drop likes it hot.????
Janou11

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Drikster ik heb een SMS ontvangen dat de 256 SG geleverd wordt in week 51. Had mijne besteld online op 8-11. Jij ook een SMS ontvangen?
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Janou11 Nee niet ontvangen, maar ik was een dag later met bestellen. Ik heb besteld in de winkel op 09-11.
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Vandaag weer de dag van de vele statuswijzigingen?

Velen hebben een sms gehad met hierin dat de levering in week 50, nu dus, zal zijn. Week 50 loopt op z’n eind 😉
Jenniferrr

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
01-12 besteld gister sms ontvangen dat die in week 50 geleverd word. Inmiddels al donderdag en dus kan je fluiten naar je 64gb spacegrey deze week
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
JenniferrrOok goedemorgen. De week is nog niet voorbij. De hele dag kun je nog een statusupdate krijgen hoor. Niet meteen zo somber. 😄
Even geduld nog. Misschien vandaag, of morgen? 😄
Succes!
Jenniferrr

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik geloof daar niet meer in.. ik belde met Vodafone die zeggen dat het week 51 wordt, ik ga op vakantie zondag en ben voor een lange tijd weg, dus dan hoef ik hem ook niet meer
Eray40

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb maandag een sms gekregen dat mijn nummerbehoud word aangevraagt.. het is inmiddels al donderdag en nog niks te horen gekregen.. hoelang kan het duren???? Kom op ff serieus het duurt max 48 uur staat er voor nummerbehoud aanvraag
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Nog even hoop houden. Vorige week kwam er ook een grote levering. Misschien krijgt VF op donderdag een grote levering en kunnen ze daarmee bestellingen uitleveren.

Vaak klopt dat dan wel.
Maar; als ik vanavond geen update heb, ga ik de hoop op deze week ook opgeven hoor.

(Ik wacht pas sinds 5-12 maar voelt als een paar weken meer haha)
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Het kan duizend keer gezegd worden maar het komt er volgens mij niet bij iedereen helemaal door hier. De klantenserivce van VF weet er bijna niks over. De enige die nog betrouwbare info geeft is Serkan. Waarom blijven mensen dan alsnog bellen en toch boos worden als ze niet het antwoord krijgen dat ze willen horen? Ik wacht ook al 2 keer zo lang als dat had gemoeten. Maar jezus zeg het is een telefoon, hold your horses.
iphoneloos

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De 64GB SG staat nu gewoon op leverbaar op de webshop van Vodafone....
Babet26

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan In het schema van de levertijden van de Iphone 8 Plus 64 GB Gold staat dat als je hem na 7/12 hebt besteld je de telefoon eerder binnen zal hebben als wanneer je hem na 7/12 hebt besteld. Klopt dit?
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
iphoneloos schreef:
De 64GB SG staat nu gewoon op leverbaar op de webshop van Vodafone....
Dat is een zogenoemde "bug" hij is niet leverbaar momenteel. Word nog steeds uitgeleverd aan mensen die hem eerder hebben besteld.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic