Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Ik ontvang zojuist een SMS:
"De levering van de Apple iPhone X 256GB Space Grey staat gepland voor week 50."
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Eray40 schreef:
Vind het echt knap dat je zo lang kan wachten, veel geduld heb je in iedergeval ???? Als ik zo lang moest wachten had ik allang mijn bestelling geannuleerr
Eray40

Hahah ja nouwja, heb een aantal keren VF het voordeel van de twijfel gegeven. Aan de hand van leveringupdates en posts hier op het forum wordt je keihard aan het lijntje gehouden. Anyway, ben er ook langzaam wel echt klaar mee en ga in de loop van de avond cancellen en via een andere partij bestellen. Wat hier qua levering en communicatie gepresteerd wordt gaat werkelijk nergens meer over.
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hier ook een SMS ontvangen;
De levering van de Apple iPhone X 256GB Silver staat gepland voor week 51.

CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Limbo welke bestel datum heb je?
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
CptCha0s schreef:
@Limbo welke bestel datum heb je?
30-10...
Arno

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Die kreeg ik ook, alleen is deze voor mij gepland voor week 51 (13-11) besteld)
GeduldigeHarrie

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Ook zojuist een sms dat de 265 SG in week 50 wordt bezorgd, deze week dus ????

P.s. Besteld op 28 okt.
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Heb 13-11 256gb SG besteld maar geen sms ontvangen.
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik ook smsje ontvangen dat de 8 plus 256gb gold in week 51 word geleverd. Niet blij dat het nog een week langer gaat duren maar wel blij dat ik eindelijk iets heb gehoord
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Week 51 voor mij... zo frustrerend dat 64gb klanten die een maand later besteld hebben (ik 31-10) gewoon nu al hun telefoon hebben(gun het jullie van harte maar gek dat er zo’n verschil is).... wel erg fijn dat hij nog voor de kerst geleverd word dan... hopelijk....
Janou11

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Ik heb ook een SMS ontvangen dat mijn 256 SG geleverd wordt in week 51! Besteld op 8-11
Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik ook sms’je ontvangen voor levering in week 50. Besteld op 28-11 64gb silver
cri0s

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Yes! Net als de rest een sms ontvangen dat levering ingepland staat voor Wk 51.
X 256 SG besteld op 5-12 Sneller dan verwacht eigenlijk.
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Loenen schreef:
Week 51 voor mij... zo frustrerend dat 64gb klanten die een maand later besteld hebben (ik 31-10) gewoon nu al hun telefoon hebben(gun het jullie van harte maar gek dat er zo’n verschil is).... wel erg fijn dat hij nog voor de kerst geleverd word dan... hopelijk....
Loenen hoe heb je die info verkregen? Ook via sms? Heb zelf met een bestelling van 27-10 nog uberhaupt niks ontvangen.
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Welke info Roydie? Van week 51 via de sms dat de andere levering al gehad hebben van 64gb hier van het forum 😉
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Loenen schreef:
Welke info @Roydie? Van week 51 via de sms dat de andere levering al gehad hebben van 64gb hier van het forum 😉
Loenen
Ik doelde inderdaad op de leverdatum. Okidoki! Benieuwd of ik ook nog een smsje krijg voordat ik de order cancel vanavond. Wie weet ben ik dan toch nog gek genoeg om het smsje te geloven
justin80

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Hier ook een sms. Levering gepland voor week 50.
Iphone X 256GB SG, besteld 30 oktober.
Eerste teken van leven van Vodafone sinds 24 november. Bestelstatus is echter nog niet bijgewerkt.
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Roydie Hier ook geen enkel teken van leven vanuit vodafone. Ondanks alle beloften dat ik op de hoogte zal worden gehouden van mijn 'backorder'. Morgen maar weer eens bellen als ik dan nog niks gehoord heb.

Ik heb ook sterk de neiging om te annuleren, maar ben ook wel erg benieuwd wat ik uit mijn klacht kan halen gezien er zo ongelofelijk veel fout is gegaan met mijn order
RdeN

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Eindelijk iets gehoord van Vodafone. Vorige week had ik gebeld en werd ik weinig tot niets wijzer. En dit forum is ook niet erg opbeurend. Nu heb ik ook dit SMS-je gekregen.

“De levering van de Apple iPhone X 256GB Space Grey staat gepland voor week 51.”

Geen afzender, geen excuus, geen reden, geen met vriendelijke groet.

Ik heb op 31/10 besteld. Bestelnummer 27005330x. Oorspronkelijke leverdatum wordt niet gehaald. Nergens een vorm van een verontschuldiging. Het blijkt maar weer dat de telecom markt nog te weinig concurrentie kent. Overstappen is niet altijd even gemakkelijk. Daar rekenen de providers gewoon op. Zal me niet verbazen dat er iemand reeds in Excel een modelletje heeft gemaakt om te voorspellen hoeveel klanten ze verliezen door late(re) levering.


DirtyChester

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
ook een sms ontvangen! levering voor week 51, besteld op 31 oktober.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic