Samsam schreef:
Lijkt ook alsof er allemaal BelSimpel marketing mannetjes werken en op het Vodafone forum berichten dienen te plaatsen dat het gras daar vele malen groener is... ????
Samsam
Tja, toch is het frappant dat ze daar wel een overstap met nummerbehoud binnen 1 dag kunnen inzetten en het hier bij VF faliekant misloopt. Uiteraard is het spreekwoordelijke gras vaak groener aan de overkant, maar na 1,5e maand wachten, flink wat forum posts waarmee je aan het lijntje gehouden wordt en telefoontjes naar de klantenservice die niks uithalen…nog altijd geen zicht op de bestelde telefoon. Daar hoeven geen marketing mannetjes voor te pas komen. Uiteindelijk is het geduld ook wel echt op.
Samsam schreef:Samsam
Kan aan mij liggen, maar het meest voor de hand liggend is dan toch wel; https://www.vodafone.nl/klacht/.
Verder begrijp ik de frustratie erg goed natuurlijk bij onjuiste informatie en snap ik dat het zo naar ons over kan komen. Maar dan nog lijkt het me duidelijk dat na vele berichtjes op het forum, vele belletjes naar de klantenservice, bij wijze van spreken nog tweets naar het Social Media Team en er dan nog niks uit komt... dat er dan niks anders op zit dan
https://www.vodafone.nl/klacht/ Haha. Veel succes in ieder geval, geniet van de Tel !
Eray40 schreef:Eray40 oh dus je krijgt een mail als de telefoon gereserveerd is en nummerbehoud aangevraagd is? Goed om te weten!
Ik heb maandag een mail gekregen over dat mijn iphone x 64gb sg gereserveerd is en nu de nummerbehoud word aangevraagd.. tot heden nog niks vernomen -.- dit duurt meestal toch max 48 uur? Ik zie dat mensen al na 1 uur akkoord kregen!! Mijn geduld raakt een beetje op
Samsam schreef:Chapeau! Bedankt voor je constructieve bijdrage aan dit forum.
Goed verhaal, lekker kort ook.
Eray40 schreef:Serkan
15 november
Eray40 schreef:Eray40 snap dat je er pissig van word, maar er gaan heel wat dingen mis zoals je ziet op dit forum. Zelf op 27 okt een 64gig SG besteld met nummerbehoud en ik heb tot op heden nog geen enkele status update gehad. Gelukkig heb jij wel al een update gehad, dus dan zit er wel vooruitgang in jouw zaak 🙂
Bedankt! Maar serieus word er beetje pissig van.. hoe moeilijk is het om een nummerbehoud aanvraag te doen en de telefoon op te sturen
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.