Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Samsam schreef:
Lijkt ook alsof er allemaal BelSimpel marketing mannetjes werken en op het Vodafone forum berichten dienen te plaatsen dat het gras daar vele malen groener is... ????

Samsam
Tja, toch is het frappant dat ze daar wel een overstap met nummerbehoud binnen 1 dag kunnen inzetten en het hier bij VF faliekant misloopt. Uiteraard is het spreekwoordelijke gras vaak groener aan de overkant, maar na 1,5e maand wachten, flink wat forum posts waarmee je aan het lijntje gehouden wordt en telefoontjes naar de klantenservice die niks uithalen…nog altijd geen zicht op de bestelde telefoon. Daar hoeven geen marketing mannetjes voor te pas komen. Uiteindelijk is het geduld ook wel echt op.
Pelle

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Volg dit forum nu een paar weken, en ik kan eindelijk zeggen dat ik mijn iPhone X ook ontvangen heb!
Ik heb de SG 64GB besteld op 14 november, maandagavond werd de status uitleveren, en zojuist stond de bezorger voor m'n deur. Het ging om een verlenging bij Vodafone zonder BKR.
Ondanks dat er op dit forum genoeg voorbeelden voorbij komen van bestellingen die de mist in gaan, heb ik de telefoon binnen de 3 tot 5 weken ontvangen, en ben ik er helemaal tevreden mee.
Samsam

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Kan aan mij liggen, maar het meest voor de hand liggend is dan toch wel; https://www.vodafone.nl/klacht/.

Verder begrijp ik de frustratie erg goed natuurlijk bij onjuiste informatie en snap ik dat het zo naar ons over kan komen. Maar dan nog lijkt het me duidelijk dat na vele berichtjes op het forum, vele belletjes naar de klantenservice, bij wijze van spreken nog tweets naar het Social Media Team en er dan nog niks uit komt... dat er dan niks anders op zit dan

https://www.vodafone.nl/klacht/ Haha. Veel succes in ieder geval, geniet van de Tel !

Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Het gaat nu hard, inderdaad! Op 29 november X64silver besteld via VF Next en net statusupdate: UITLEVEREN!

Verwacht 'm dus morgen met de post....

Uiteindelijk dan geleverd, zoals beloofd bij het bestellen.
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Samsam schreef:
Kan aan mij liggen, maar het meest voor de hand liggend is dan toch wel; https://www.vodafone.nl/klacht/.

Verder begrijp ik de frustratie erg goed natuurlijk bij onjuiste informatie en snap ik dat het zo naar ons over kan komen. Maar dan nog lijkt het me duidelijk dat na vele berichtjes op het forum, vele belletjes naar de klantenservice, bij wijze van spreken nog tweets naar het Social Media Team en er dan nog niks uit komt... dat er dan niks anders op zit dan

https://www.vodafone.nl/klacht/ Haha. Veel succes in ieder geval, geniet van de Tel !

Samsam

Ja van de ene kant heb je zeker helemaal gelijk dat een klacht in dienen een optie is, maar het vertrouwen als potentieel nieuwe klant in combinatie met de eerste ervaringen die ik nu heb opgedaan is dan vrij laag. Ben bang dat er weinig met een klacht gedaan wordt.

Dat hangt af van de klacht. Normaliter krijg je binnen 10 dagen een reactie van ons. Lukt dit niet? Dan krijg je een indicatie van ons wanneer we verwachten op je klacht te kunnen reageren.

En als ik dit bovenstaande lees op de klachtenpagina snap je misschien ook dat het na al zo lang wachten het aantrekkelijker is om te gluren of het gras niet echt werkelijk groener is aan de overkant :P.

Ben overigens in ieder geval blij dat er genoeg mensen zijn die wel hun telefoon op tijd krijgen! Gun het jullie van harte 🙂
Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Mijne staat ook op uitleveren (64gb Silver)!! 28-11 besteld, nu alleen nog wachten op de t&t 🙂
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
4 nov besteld, nog geen statuswijziging gehad. 256gb silver.
artim98

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik denk dat wij (de 256gb kopers) vanaf donderdag of vrijdag nieuws krijgen.
Ik heb de mijne op 18-11 zakelijk besteld in de winkel en ik wacht ook nog steeds.
Voor de rest moet ik wel zeggen, dat ik nog nooit problemen heb gehad met vodafone, dus overstappen na een andere provider is geen optie voor mij.
Toch kan ik niet wachten tot ik hem in m'n klamme handjes kan vast houden.
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Overstappen was voor mij ook geen optie, maar na zoveel loze beloften en slechte communicatie vanuit VF, ga ik het toch maar eens proberen zodra mijn contract is afgelopen. Hopelijk gaat t vanaf nu wél een keer snel met de leveringen, aangezien de levertijden bij Apple zelf al tijden gewoon goed zijn.
artim98

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Nog een weekje wachten, en daarna is het bij mij het geduld ook op hoor 😛
DirtyChester

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Er staat nu letterlijk dat ik die van mij in week 51 moet krijgen. Als dit voor de zoveelste keer weer word opgeschoven is mijn geduld ook echt aan zijn eind.
Eray40

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb maandag een mail gekregen over dat mijn iphone x 64gb sg gereserveerd is en nu de nummerbehoud word aangevraagd.. tot heden nog niks vernomen -.- dit duurt meestal toch max 48 uur? Ik zie dat mensen al na 1 uur akkoord kregen!! Mijn geduld raakt een beetje op
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Eray40 schreef:
Ik heb maandag een mail gekregen over dat mijn iphone x 64gb sg gereserveerd is en nu de nummerbehoud word aangevraagd.. tot heden nog niks vernomen -.- dit duurt meestal toch max 48 uur? Ik zie dat mensen al na 1 uur akkoord kregen!! Mijn geduld raakt een beetje op
Eray40 oh dus je krijgt een mail als de telefoon gereserveerd is en nummerbehoud aangevraagd is? Goed om te weten!
Mag ik vragen wanneer je de bestelling van de telefoon geplaatst had?
Eray40

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
15 november
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Samsam schreef:
Goed verhaal, lekker kort ook.
Chapeau! Bedankt voor je constructieve bijdrage aan dit forum.

Ach ja, als jij je dankzij jouw populairistisch antwoord weer goed voelt vandaag, dan gun ik je dat. Heeft jouw berichtje tenminste nog iemand iets opgeleverd...
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Eray40 schreef:
15 november
Serkan
Dus iemand die 15 nov dezelfde telefoon besteld (64gig SG) heeft met nummerbehoud krijgt dus wel al status updates in tegenstelling tot een bestelling op 27 okt? Hoewel hij ook de telefoon nog niet ontvangen heeft, is erbij hem wel al een vorm van vooruitgang.

Even serieus, de geloofwaardigheid is heel ver weg te zoeken in dit alles. Dat moet je nu toch ook wel inzien.

Eray40 thanks! Ik hoop dat je de telefoon spoedig in ontvangst mag nemen 🙂
Eray40

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt! Maar serieus word er beetje pissig van.. hoe moeilijk is het om een nummerbehoud aanvraag te doen en de telefoon op te sturen
Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
29 nov besteld, silver-versie, maar nu op uitleveren...
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Eray40 schreef:
Bedankt! Maar serieus word er beetje pissig van.. hoe moeilijk is het om een nummerbehoud aanvraag te doen en de telefoon op te sturen
Eray40 snap dat je er pissig van word, maar er gaan heel wat dingen mis zoals je ziet op dit forum. Zelf op 27 okt een 64gig SG besteld met nummerbehoud en ik heb tot op heden nog geen enkele status update gehad. Gelukkig heb jij wel al een update gehad, dus dan zit er wel vooruitgang in jouw zaak 🙂
Eray40

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vind het echt knap dat je zo lang kan wachten, veel geduld heb je in iedergeval ???? Als ik zo lang moest wachten had ik allang mijn bestelling geannuleerr
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic