Serkan Ik ben op het eind van mijn geduld met Vodafone gekomen...
Eerst alle ellende met bestellen, omdat Vodafone problemen had met het systeem werd mijn bestelling 3x geannuleerd en heb ik verdeeld over meerdere gesprekken in totaal meer dan 5!! uur aan de telefoon gezeten om de bestelling definitief te krijgen.
Vervolgens kan Vodafone de telefoons niet op tijd leveren en worden alle telefoons te laat uitgeleverd. Ongeacht de oorzaak, de concurrentie kan wel leveren, dus het probleem ligt bij Vodafone..
Nu wordt er eindelijk (te laat) uitgeleverd, maar gaat het nog finaal mis! 5 December veranderde de status van 'Ontvangen' naar uitleveren. 6 December ontving ik de Track & Trace met als leverdatum de volgende dag zonder tijd. 7 December veranderd de leverdatum opnieuw naar de volgende dag zonder tijd. Vrijdag 8 december veranderde de leverdatum naar zaterdag 9 december tussen 15:15 en 17:45, eindelijk een tijd dus ik had er vertrouwen in. Helaas: zaterdag veranderde de leverdatum opnieuw naar dinsdag 12 december zonder tijd. Status order gebeld en geklaagd dat ik geen vertrouwen heb dat de telefoon onderweg is. De telefoniste deelde mijn zorgen en ging een melding voor een afdeling maken. Die zouden contact opnemen. Helaas nooit gebeurd...
Je raadt het al; gister 12 december veranderde de status eind van de middag opnieuw naar bezorging de volgende dag (vandaag) zonder tijd.
Al die tijd stond er 'pakket nog niet in sorteerproces'. Twee keer bellen met PostNL heeft mij geleerd dat het pakket nog NIET door hen is ontvangen.
Vanmorgen open ik de PostNL app en de status is nu gewijzigd naar: 'Bezorgmoment nog niet bekend'.
Opnieuw PostNL gebeld; pakket nog steeds niet binnen!
Vodafone status order gebeld; geen idee wat er mis gaat, geen idee waar de telefoon is. Er zou een zelfde melding gemaakt worden naar dezelfde afdeling. Verwachte verwerkingstijd voor de behandeling van mijn vraag: 5 werkdagen!
Dit kan echt niet!!!
Ik ben inmiddels drukker met bellen naar Vodafone en PostNL dan dat ik kan werken. Het kost mij tijd, energie en belkosten. Wat staat daar tegenover? Niets! Geen telefoon, geen compensatie. Kastje naar de muur! En niemand die weet waar mijn telefoon is!
Ik heb het al aan status order aangegeven; ik verwacht een acceptabele compensatie, anders zeg ik onmiddellijk mijn abonnement op en stap ik uit principe over naar een andere provider. Dan betaal ik met liefde een paar euro meer per maand. Heb ik mijn telefoon gewoon morgen in huis en bespaar ik mij deze verdere ellende.
Serkan kan jij nog wat betekenen?