MagnificentDPE schreef:Haha! zelfde bij mij! Ik werd een uur later gebeld 🙂maikelvde schreef:Bij mij was het vorige week donderdag zo dat ik deze status update om 11.00uur ongeveer kreeg en ik rond 14.00 uur gebeld woerd door de VF store dat ie klaar lag. Dus wie weet heb je geluk????????????, kan dus heel snel gaan.
Heya! 24-11 besteld! staat op uitleveren! Wanneer kan ik hem ongeveer ophalen in de winkel?
StatusUitleveren:Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Groet Maikel
maikelvde schreef:Lkkr gefeliciteerd????????MagnificentDPE schreef:Haha! zelfde bij mij! Ik werd een uur later gebeld 🙂maikelvde schreef:Bij mij was het vorige week donderdag zo dat ik deze status update om 11.00uur ongeveer kreeg en ik rond 14.00 uur gebeld woerd door de VF store dat ie klaar lag. Dus wie weet heb je geluk????????????, kan dus heel snel gaan.
Heya! 24-11 besteld! staat op uitleveren! Wanneer kan ik hem ongeveer ophalen in de winkel?
StatusUitleveren:Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Groet Maikel
Succes allemaal met wachten!
Serkan schreef:Eliseuh schreef:
YESSSSSSSSSS eindelijk!!!!! Status verandering naar uitleveren
jdiezrequejo schreef:jdiezrequejo thanks voor je input! Was al die richting op aan het denken.. Als er na morgen avond nog geen status wijziging is ben ik er ook wel klaar mee en annuleer ik de zooi. Anderhalve maand moet toch tijd genoeg zijn om alles op orde te krijgen wat andere partijen blijkbaar binnen 1 dag kunnen regelen (en ja ook al houd VF zich puur aan door Apple geleverde telefoons).
Ik wil hier toch nog even reageren omdat ik zie dat onder andere @rubenp nog steeds wahten op hun bestelling.
Ik had dus ook op 2-11 netjes alles besteld en in de email gekregen van Vodafone. Inclusief nummerbehoud waar het dus verkeerd in is gegaan. Ik heb mijn order dus ook geannuleerd. Daarna besteld via mobiel.nl Op hun website stond dat deze op voorraad was. Ook daar bleek niks van waar te zijn... Dus ook aldaar order geannuleerd vandaag. En direct bij Belsimpel besteld omdat ik op het forum van tweakers las dat deze wel direct kunnen leveren. Zo staat ook op hun site.
Om 21.15 uur besteld, contract etc netjes gekregen en digitaal getekend. Omstreeks 21.30 uur een sms gekregen van Vodafone dat nummerbehoud is geaccepteerd en over 1 maand ingaat bij Vodafone. En zojuist een track & Trace ontvangen voor mijn iPhone X!!! Dus wil je niet meer lang wachten... Besteld via Belsimpel. Wilde ik toch even delen voor de mensen die niet meer kunnen wachten.
Ruud001 schreef:De stand van zaken is dat mijn telefoon op dit moment ( als het goed is ) onderweg is :D. Dus hopelijk heb ik hem nog voordat ik moet gaan werken haha
@EliseuhGoedemorgen, hoe is de stand van zaken inmiddels? T&T? tijd? Binnen? Of moet je er nog op wachten...:D
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.