Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Markievv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Roydie Ik heb een reguliere verlenging.
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
stefanovicBRL Serkan heeft net een update schema in dit topic geplaatst
stefanovicBRL

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Serkan,

ik zag dat je een update had geplaatst op de pagina. Ik heb zelf een iphone X Zilver 64 gb besteld, maar heb geen track en trace ontvangen. Zou je dit voor mij kunnen controleren?
Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Hoppa! Nou kom maar door met die X64S. 29 november besteld en dan moet ie deze week dus worden geleverd volgens het schema. Valt me dan alles mee!
Serkan, bedankt voor het goede nieuws!
Janou11

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Ik heb hetzelfde! Ook de 256 SG besteld op 08-11 en ben vanaf week 52 op vakantie.. fingers crossed dat we deze toch echt volgende week in week 51 ontvangen! Wil hem mee op vakantie.. Hoop dat ze naar besteldatum kijken..
nerotix

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
SerkanIk heb al een T&T code maar kan sinds vannochtend nog steeds niet gevonden worden als ik naar de link ga, weet jij wanneer dit meestal gebeurt?
maikelvde

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
MagnificentDPE schreef:
maikelvde schreef:
Heya! 24-11 besteld! staat op uitleveren! Wanneer kan ik hem ongeveer ophalen in de winkel?

StatusUitleveren:Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Groet Maikel
Bij mij was het vorige week donderdag zo dat ik deze status update om 11.00uur ongeveer kreeg en ik rond 14.00 uur gebeld woerd door de VF store dat ie klaar lag. Dus wie weet heb je geluk????????????, kan dus heel snel gaan.
Haha! zelfde bij mij! Ik werd een uur later gebeld 🙂

Succes allemaal met wachten!
Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan Wat een baas! Hopen dat ie echt geleverd wordt deze week want mijn iphone 4s is SUUUUUUPER traag. ;')
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
maikelvde schreef:
MagnificentDPE schreef:
maikelvde schreef:
Heya! 24-11 besteld! staat op uitleveren! Wanneer kan ik hem ongeveer ophalen in de winkel?

StatusUitleveren:Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Groet Maikel
Bij mij was het vorige week donderdag zo dat ik deze status update om 11.00uur ongeveer kreeg en ik rond 14.00 uur gebeld woerd door de VF store dat ie klaar lag. Dus wie weet heb je geluk????????????, kan dus heel snel gaan.
Haha! zelfde bij mij! Ik werd een uur later gebeld 🙂

Succes allemaal met wachten!
Lkkr gefeliciteerd????????
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Serkan schreef:
Eliseuh schreef:
YESSSSSSSSSS eindelijk!!!!! Status verandering naar uitleveren
jdiezrequejo

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Ik wil hier toch nog even reageren omdat ik zie dat onder andere Roydie en rubenp nog steeds wahten op hun bestelling.

Ik had dus ook op 2-11 netjes alles besteld en in de email gekregen van Vodafone. Inclusief nummerbehoud waar het dus verkeerd in is gegaan. Ik heb mijn order dus ook geannuleerd. Daarna besteld via mobiel.nl Op hun website stond dat deze op voorraad was. Ook daar bleek niks van waar te zijn... Dus ook aldaar order geannuleerd vandaag. En direct bij Belsimpel besteld omdat ik op het forum van tweakers las dat deze wel direct kunnen leveren. Zo staat ook op hun site.

Om 21.15 uur besteld, contract etc netjes gekregen en digitaal getekend. Omstreeks 21.30 uur een sms gekregen van Vodafone dat nummerbehoud is geaccepteerd en over 1 maand ingaat bij Vodafone. En zojuist een track & Trace ontvangen voor mijn iPhone X!!! Dus wil je niet meer lang wachten... Besteld via Belsimpel. Wilde ik toch even delen voor de mensen die niet meer kunnen wachten.

Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
jdiezrequejo schreef:
Ik wil hier toch nog even reageren omdat ik zie dat onder andere @rubenp nog steeds wahten op hun bestelling.

Ik had dus ook op 2-11 netjes alles besteld en in de email gekregen van Vodafone. Inclusief nummerbehoud waar het dus verkeerd in is gegaan. Ik heb mijn order dus ook geannuleerd. Daarna besteld via mobiel.nl Op hun website stond dat deze op voorraad was. Ook daar bleek niks van waar te zijn... Dus ook aldaar order geannuleerd vandaag. En direct bij Belsimpel besteld omdat ik op het forum van tweakers las dat deze wel direct kunnen leveren. Zo staat ook op hun site.

Om 21.15 uur besteld, contract etc netjes gekregen en digitaal getekend. Omstreeks 21.30 uur een sms gekregen van Vodafone dat nummerbehoud is geaccepteerd en over 1 maand ingaat bij Vodafone. En zojuist een track & Trace ontvangen voor mijn iPhone X!!! Dus wil je niet meer lang wachten... Besteld via Belsimpel. Wilde ik toch even delen voor de mensen die niet meer kunnen wachten.

jdiezrequejo thanks voor je input! Was al die richting op aan het denken.. Als er na morgen avond nog geen status wijziging is ben ik er ook wel klaar mee en annuleer ik de zooi. Anderhalve maand moet toch tijd genoeg zijn om alles op orde te krijgen wat andere partijen blijkbaar binnen 1 dag kunnen regelen (en ja ook al houd VF zich puur aan door Apple geleverde telefoons).
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Janou11 de mijne in de winkel besteld 09-11 een 256gb sg. Kijken of jij de x eerder ontvangt? Keep me posted.????
Janou11

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Drikster is goed! Ben erg benieuwd!
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
EliseuhGoedemorgen, hoe is de stand van zaken inmiddels? T&T? tijd? Binnen? Of moet je er nog op wachten...:D
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Serkan Ik ben op het eind van mijn geduld met Vodafone gekomen...

Eerst alle ellende met bestellen, omdat Vodafone problemen had met het systeem werd mijn bestelling 3x geannuleerd en heb ik verdeeld over meerdere gesprekken in totaal meer dan 5!! uur aan de telefoon gezeten om de bestelling definitief te krijgen.

Vervolgens kan Vodafone de telefoons niet op tijd leveren en worden alle telefoons te laat uitgeleverd. Ongeacht de oorzaak, de concurrentie kan wel leveren, dus het probleem ligt bij Vodafone..

Nu wordt er eindelijk (te laat) uitgeleverd, maar gaat het nog finaal mis! 5 December veranderde de status van 'Ontvangen' naar uitleveren. 6 December ontving ik de Track & Trace met als leverdatum de volgende dag zonder tijd. 7 December veranderd de leverdatum opnieuw naar de volgende dag zonder tijd. Vrijdag 8 december veranderde de leverdatum naar zaterdag 9 december tussen 15:15 en 17:45, eindelijk een tijd dus ik had er vertrouwen in. Helaas: zaterdag veranderde de leverdatum opnieuw naar dinsdag 12 december zonder tijd. Status order gebeld en geklaagd dat ik geen vertrouwen heb dat de telefoon onderweg is. De telefoniste deelde mijn zorgen en ging een melding voor een afdeling maken. Die zouden contact opnemen. Helaas nooit gebeurd...

Je raadt het al; gister 12 december veranderde de status eind van de middag opnieuw naar bezorging de volgende dag (vandaag) zonder tijd.

Al die tijd stond er 'pakket nog niet in sorteerproces'. Twee keer bellen met PostNL heeft mij geleerd dat het pakket nog NIET door hen is ontvangen.

Vanmorgen open ik de PostNL app en de status is nu gewijzigd naar: 'Bezorgmoment nog niet bekend'.

Opnieuw PostNL gebeld; pakket nog steeds niet binnen!

Vodafone status order gebeld; geen idee wat er mis gaat, geen idee waar de telefoon is. Er zou een zelfde melding gemaakt worden naar dezelfde afdeling. Verwachte verwerkingstijd voor de behandeling van mijn vraag: 5 werkdagen!

Dit kan echt niet!!!

Ik ben inmiddels drukker met bellen naar Vodafone en PostNL dan dat ik kan werken. Het kost mij tijd, energie en belkosten. Wat staat daar tegenover? Niets! Geen telefoon, geen compensatie. Kastje naar de muur! En niemand die weet waar mijn telefoon is!

Ik heb het al aan status order aangegeven; ik verwacht een acceptabele compensatie, anders zeg ik onmiddellijk mijn abonnement op en stap ik uit principe over naar een andere provider. Dan betaal ik met liefde een paar euro meer per maand. Heb ik mijn telefoon gewoon morgen in huis en bespaar ik mij deze verdere ellende.

Serkan kan jij nog wat betekenen?



Samsam

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Goed verhaal, lekker kort ook.
Samsam

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Lijkt ook alsof er allemaal BelSimpel marketing mannetjes werken en op het Vodafone forum berichten dienen te plaatsen dat het gras daar vele malen groener is... ????


Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ruud001 schreef:
@EliseuhGoedemorgen, hoe is de stand van zaken inmiddels? T&T? tijd? Binnen? Of moet je er nog op wachten...:D
De stand van zaken is dat mijn telefoon op dit moment ( als het goed is ) onderweg is :D. Dus hopelijk heb ik hem nog voordat ik moet gaan werken haha

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
EliseuhOkee. Dat ziet er dan goed uit. Veel plezier er alvast mee. En werk ze dan vanavond! Shinen met een nieuwe X. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic