Eliseuh schreef:
YESSSSSSSSSS eindelijk!!!!! Status verandering naar uitleveren
nerotix schreef:Fijn om te lezen nerotix Have fun!
AHHHH OMGGGGGGGGG MIJNE OOK NAAR UITLEVEREN!!!! 13 nov besteld, 64gb space grey.
JesseJ73 schreef:JesseJ73 Ook goed nieuws voor jou dus. Dat is mooi! 😄
Hoera!
Sinds gisteravond is m’n status; “uitleveren”.
bestelling van 09-11 van een 64SG.
Nu hopen op een snelle bezorging.
Roydie schreef:Roydie Het gaat wel degelijk First in - First out, echter zijn er bij jouw order extra handelingen nodig waardoor het helaas toch langer kan duren. Dit geldt ook in het geval van rubenp Ik raad jullie aan om het af te wachten. Via deze weg kan ik helaas niet meer voor jullie betekenen anders had ik dat uiteraard gedaan. Meer info kunnen jullie verkrijgen via onze orderafdeling.
Annoying dat er bestellingen van medio 10 november van precies dezelfde telefoon (Space gray, 64gig) eerder aankomen dan wanneer besteld op 27 okt.
Bestelling terug naar orginele besteldatum....
First in - First out...
Yeah right...
Ik geloof er geen snars meer van @Serkan 😞
Serkan schreef:Roydie schreef:
Annoying dat er bestellingen van medio 10 november van precies dezelfde telefoon (Space gray, 64gig) eerder aankomen dan wanneer besteld op 27 okt.
Bestelling terug naar orginele besteldatum....
First in - First out...
Yeah right...
Ik geloof er geen snars meer van @Roydie Het gaat wel degelijk First in - First out, echter zijn er bij jouw order extra handelingen nodig waardoor het helaas toch langer kan duren. Dit geldt ook in het geval van @rubenp Ik raad jullie aan om het af te wachten. Via deze weg kan ik helaas niet meer voor jullie betekenen anders had ik dat uiteraard gedaan. Meer info kunnen jullie verkrijgen via onze orderafdeling.
Serkan
Misschien is het een goed voorstel om extra stappen in de status van bestelling in te voeren? Er is nog geen enkele status wijziging voorbij gekomen. Als er extra stappen nodig zijn ivm nummerbehoud of iets dergelijks, dan kan dit mooi in het systeem worden toegevoegd. Dat geeft ons als nieuwe klanten veel meer inzicht in het verloop van het proces en voorkomt situaties waar misschien onnodig irritaties bij ontstaan.
De orderafdeling heb ik al vaker aan de lijn gehad, die kunnen ook niet echt veel meer vertellen dan dat ik maar gewoon moet afwachten..
maikelvde schreef:Bij mij was het vorige week donderdag zo dat ik deze status update om 11.00uur ongeveer kreeg en ik rond 14.00 uur gebeld woerd door de VF store dat ie klaar lag. Dus wie weet heb je geluk????????????, kan dus heel snel gaan.
Heya! 24-11 besteld! staat op uitleveren! Wanneer kan ik hem ongeveer ophalen in de winkel?
StatusUitleveren:Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Groet Maikel
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.