Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
YiL

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Als er nu wat meer mensen annuleren, kom ik misschien in aanmerking voor een statuswijziging ????????????
YiL

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Dank voor de Kudos ????????

Als je toch graag op knopjes drukt, druk meteen op de knop “JE BESTELLING ANNULEREN” op de status pagina ????

????
nerotix

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Eliseuhheb jij al een track en trace code ontvangen?
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
nerotix schreef:
@Eliseuhheb jij al een track en trace code ontvangen?
Nee, maar mijn ervaring met pakketjes van postnl is dat ik die pas na 12 uur krijg.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Eliseuh schreef:
YESSSSSSSSSS eindelijk!!!!! Status verandering naar uitleveren
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Eliseuh schreef:
Ruud001 schreef:
@Eliseuh YES YES YES. Hè hè. Zei het toch, was een voorteken. Haha. Gefeliciteerd. 😄
Vaker mijn telefoon laten vallen hahaha
Zou ik met de X niet doen hoor ????????‍♂️
nerotix

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
EliseuhAh oke, ik hoop dat je gelijk hebt:P

00:35 Helaas geen track & trace code gekregen nog, zal wel woensdag worden.
Soedjo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoop dat die van mij in week 51 kan ontvangen.
Besteld op 06-11-2017 iphone x 256 gb space gray
JesseJ73

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoera!
Sinds gisteravond is m’n status; “uitleveren”.
bestelling van 09-11 van een 64SG.
Nu hopen op een snelle bezorging.
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Annoying dat er bestellingen van medio 10 november van precies dezelfde telefoon (Space gray, 64gig) eerder aankomen dan wanneer besteld op 27 okt.

Bestelling terug naar orginele besteldatum....
First in - First out...
Yeah right...

Ik geloof er geen snars meer van Serkan 😞
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
RoydieDaar heb je een punt. Bij jou lijkt het niet te kloppen dan. Serkan ff checken?
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
RoydieSerkan

Hier hetzelfde hoor..

Er is mij gister aan de telefoon nog beloofd dat ik via een backorder terug ben gezet (heb hier geen bevestiging van gekregen op de mail of SMS), en dat de eerstvolgende iPhone X 64GB aan mijn order gekoppeld gaat worden.. zoals het nu lijkt klopt hier niks van
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
rubenp schreef:
@Serkan

Hier hetzelfde hoor..

Er is mij gister aan de telefoon nog beloofd dat ik via een backorder terug ben gezet (heb hier geen bevestiging van gekregen op de mail of SMS), en dat de eerstvolgende iPhone X 64GB aan mijn order gekoppeld gaat worden.. zoals het nu lijkt klopt hier niks van
rubenp het zit ons ook niet mee he 🙂
Remko2

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Goedemorgen Serkan,

gisteren gaf je aan eind van de week een grotere levering te verwachten mbt de Iphone X 256 GB (in mijn geval een Space Grey). Is er al aan te geven tot welke besteldatum hiermee uitgeleverd kan worden?
Ik heb zelf op 30-10 besteld en naast dat ik inmiddels wortel begon te schieten krijg ik nu ook al bladeren aan de boom...
Alvast bedankt voor je reactie!
Arno

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik ben ook benieuwd naar een update van Serkan. Ik heb op 13-11 de 256GB SG besteld, dus ik ben bang dat ik nog iets langer moet wachten.....
Nickkous

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Arno schreef:
Ik ben ook benieuwd naar een update van @Serkan. Ik heb op 13-11 de 256GB SG besteld, dus ik ben bang dat ik nog iets langer moet wachten.....
Ik wil ook weten waar ik aan toe ben @serkan! 07-11 besteld X 256 sg!

update update update update !!!!!!!
YiL

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
23-11 besteld!

Vanmorgen status gewijzigd!!!!

Yeah ????????
JJM-NL

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
X 256-GB SG opvoorraad bij Apple store Amsterdam....ben ook heel benieuwd naar update van Serkan
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
CRap dacht even dat m’n status veranderd was maar was helaas niet zo. 256gb x SG (31-10)we moeten toch maar wachten tot 51/52 ben ik bang...
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Remko2 Arno Nickkous en de rest #256GB

Nee op dit moment nog geen informatie. Zodra ik meer weet laat ik iets weten. Ik verwacht dat ik in de loop van de week meer weet over de 256 GB uitvoering.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic