Ruud001 schreef:Het voordeel van de X is dat ik hier wel een screenprotector op kan doen. Ik heb nu de s8 ( stomme fout om naar android te gaan ) en dat scherm loopt een beetje af waardoor een protector niet goed blijft zitten.
@Eliseuh Zou alleen de iPhone X niet laten vallen, want dat is (straks)een duur grapje. 😄
Roydie schreef:rubenp schreef:Serkan rubenp
@Roydie
Hier ook nog steeds van alles aan de hand.
Samenvatting voor de rest:
-27-10 iPhone X 64GB SG besteld, 28-10 bevestiging en contracht ontvangen (F&F)
-Vorige week donderdag maar even gebeld hoe mijn order er voor stond gezien ik op dit forum las dat het uitleveren al bij november was.
-Toen gehoord dat de order is vastgelopen door het nummerbehoud probleem en geanuleerd moest worden (0,0 communicatie van vodafone dat mijn order is vastgelopen!)
-Vervolgens telefonisch nieuwe order geplaatst waar mij is verteld dat er niks mogelijk is qua tegemoetkoming en ik achter in de rij moet aansluiten (hiervoor heb ik een klacht ingediend die ik hier heb gedeeld)
-Vrijdagochtend besluit ik weer te bellen gezien ik nog geen bevestiging en contract heb ontvangen, vervolgens kreeg ik doodleuk te horen dat de BKR check niet goed is doorgevoerd en dit even opnieuw moet.
-Vrijdagmiddag besluit ik weer te bellen omdat ik nog steeds geen bevestiging heb ontvangen van mijn order, ongelofelijk maar waar wordt mij weer verteld dat de BKR check niet goed is doorgevoerd, en ze het nog een keer moeten doen!!! ze verteld me ook nog dat ze het persoonlijk in de gaten gaat houden en ik zaterdag sws mijn contract ontvang. Ik ontving wel meteen een mail dat mijn order is gewijzigd en dit is een goed teken geeft ze aan.
-Je raad het al, maar zaterdag en zondag nog steeds geen contract....
-Vanochtend dus maar weer gebeld en krijg vervolgens te horen dat mijn order geannuleerd is omdat er weer wat fout is met het nummerbehoud. Het blijkt dat de medewerker van vrijdagmiddag een nieuwe order heeft aangemaakt en is vergeten om het nummerbehoud van de andere order over te zetten...
-Ik moet zeggen dat ik niet eens meer boos ben maar het gewoon lachwekkend vind hoe slecht vodafone bezig is. De medwerker aan de telefoon liet ook nog eens heel duidelijk doorschemeren dat ze mij maar dom vond omdat ik vroeg hoe het kan dat de order geannuleerd is, volgens haar was dit heel logisch en beweerde ze dat ik hier absoluut een mail van heb gekregen en ik moest maar eens even in mijn ongewenst kijken (uiteraard zat hier de mail ook niet in).
-Vervolgens heb ik online zelf een bestelling geplaatst en heb hier ook al een contract van binnengekregen, ik heb nog even gebeld met de afdeling orders en heb verteld van het probleem met het nummberbehoud, hier wist ze niks van af maar heeft wel een notitie gemaakt en heeft mij beloofd dat ik een SMS krijg met de bevestiging van terugplaatsing naar de originele orderdatum (28-10). Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen.
@rubenp wauw ongelofelijk toch.. Ik snap er ook allemaal niks meer van. Heb zelf geen idee of er nu een order loopt (volgens order status wel) of niet (gezien ik m'n geld tot mijn grote verbazing opeens terug gestort heb gekregen zonder enige communicatie).
Ik ga er maar van uit dat er niks meer loopt en bestel later vandaag maar via een ander kanaal..
Uiteraard hoop ik dat het zo'n potje is dat de order nog echt lopende is en ik alsnog een telefoon geleverd krijg terwijl het geld terug gestort is..zou een mooie compensatie zijn voor het ongemak 😉
Succes @rubenp , ben benieuwd hoe het verhaal gaat aflopen!
Ben er nog maar even achter aan gegaan, dit krijg ik te horen;
Order status is nog gewoon in gang, datum is gezet naar 27-10 zoals de orginele bestelling. Het geld is terug gestort, omdat betalingen die bij een gecancellede order horen altijd terug gestort worden. Nu zal mijn betaling plaats vinden wanneer de koerrier de telefoon komt afleveren, verwachting ergens deze week.
Dus.. ben benieuwd.
iphoneloos schreef:Deze week als het goed is, ik heb hem om 7 November besteld en heb ook nog niks 😛
Op 10 november heb ik bij de Vodafone winkel in Hoogezand een 64GB Silver besteld. 10 minuten na mij heeft een vriend van mij de telefoon besteld bij dezelfde verkoper. We wisten van te voren dat het even ging duren. Op 7 december tijdens de grote levering zien we allebei dat hij op "uitleveren" staan. Die middag zijn we naar de winkel gegaan om de telefoon op te halen. Echter was mijn telefoon niet binnen, die van de andere jongen wel. Toen ik vroeg hoe die kon begreep de verkoper er niks van. Blijkbaar heeft de verkoper op 10 november de telefoon los besteld en niet i.c.m. Vodafone NEXT. De andere jongen had geluk omdat de telefoon nog aan NEXT gekoppeld kon worden, maar waar mijn telefoon was, is nog steeds een raadsel. De verkoper heeft hem opnieuw voor mij besteld. Ik heb aangegeven hier totaal niet mee akkoord te gaan en niet opnieuw achteraan de rij wil komen. De verkoper zou gaan kijken en mij bellen. Tot op heden niks meer gehoord en mijn status is nog steeds niet veranderd. Ook aan de telefoon konden ze me nergens mee helpen, ik moest maar terug naar de winkel. Zaterdag ben ik nog naar de winkel gegaan en gevraagd om met een oplossing te komen, de oplossing waar volgens hun pas naar gekeken kon worden wanneer de telefoon binnen was. Volgens hem was ik de eerstvolgende. (Dat was ik op 10 november ook en uiteindelijk pas 7 november op "uitleveren".
Waar is mijn telefoon? Wannneer krijg ik hem? Hoe word ik gecompenseerd voor dit onprofessionele gedrag? Ik woon op circa 30 km van de winkel en heb ook niet elke dag tijd om erheen te rijden. Hoe kan ik mijn telefoon het snelst ontvangen?
Ruud001 schreef:Vaker mijn telefoon laten vallen hahaha
@Eliseuh YES YES YES. Hè hè. Zei het toch, was een voorteken. Haha. Gefeliciteerd. 😄
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.