Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Serkan

En is dat dan een normale levering (X64Silver)? Of een grotere levering, waarmee er een slag kan worden gemaakt?
Ideception5

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Jullie pakketbezorgers? Het wordt allemaal uitbesteed lijkt me. Maar enfin Serkan dit is wel ongeveer een van de weinige statements waar ik begrip voor kan opbrengen. En het komt VF goed uit ook nog. Na Apple kunnen ze zich schuilen achter het slechte weer.
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
SerkanRoydie
Hier ook nog steeds van alles aan de hand.

Samenvatting voor de rest:
-27-10 iPhone X 64GB SG besteld, 28-10 bevestiging en contracht ontvangen (F&F)
-Vorige week donderdag maar even gebeld hoe mijn order er voor stond gezien ik op dit forum las dat het uitleveren al bij november was.
-Toen gehoord dat de order is vastgelopen door het nummerbehoud probleem en geanuleerd moest worden (0,0 communicatie van vodafone dat mijn order is vastgelopen!)
-Vervolgens telefonisch nieuwe order geplaatst waar mij is verteld dat er niks mogelijk is qua tegemoetkoming en ik achter in de rij moet aansluiten (hiervoor heb ik een klacht ingediend die ik hier heb gedeeld)
-Vrijdagochtend besluit ik weer te bellen gezien ik nog geen bevestiging en contract heb ontvangen, vervolgens kreeg ik doodleuk te horen dat de BKR check niet goed is doorgevoerd en dit even opnieuw moet.
-Vrijdagmiddag besluit ik weer te bellen omdat ik nog steeds geen bevestiging heb ontvangen van mijn order, ongelofelijk maar waar wordt mij weer verteld dat de BKR check niet goed is doorgevoerd, en ze het nog een keer moeten doen!!! ze verteld me ook nog dat ze het persoonlijk in de gaten gaat houden en ik zaterdag sws mijn contract ontvang. Ik ontving wel meteen een mail dat mijn order is gewijzigd en dit is een goed teken geeft ze aan.
-Je raad het al, maar zaterdag en zondag nog steeds geen contract....
-Vanochtend dus maar weer gebeld en krijg vervolgens te horen dat mijn order geannuleerd is omdat er weer wat fout is met het nummerbehoud. Het blijkt dat de medewerker van vrijdagmiddag een nieuwe order heeft aangemaakt en is vergeten om het nummerbehoud van de andere order over te zetten...
-Ik moet zeggen dat ik niet eens meer boos ben maar het gewoon lachwekkend vind hoe slecht vodafone bezig is. De medwerker aan de telefoon liet ook nog eens heel duidelijk doorschemeren dat ze mij maar dom vond omdat ik vroeg hoe het kan dat de order geannuleerd is, volgens haar was dit heel logisch en beweerde ze dat ik hier absoluut een mail van heb gekregen en ik moest maar eens even in mijn ongewenst kijken (uiteraard zat hier de mail ook niet in).
-Vervolgens heb ik online zelf een bestelling geplaatst en heb hier ook al een contract van binnengekregen, ik heb nog even gebeld met de afdeling orders en heb verteld van het probleem met het nummberbehoud, hier wist ze niks van af maar heeft wel een notitie gemaakt en heeft mij beloofd dat ik een SMS krijg met de bevestiging van terugplaatsing naar de originele orderdatum (28-10). Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen.

Serkanzou jij dit voor mij willen nachecken gezien de afdeling orders hier niet van op de hoogte is, en indien nog niet gebeurd mij willen terugplaatsen naar originele orderdatum? Het betreft ordernummer: 272698422
Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@Serkan Enig idee of mijn bestelling er tussen zit van 28-11 voor 64gb Silver? Die is blijkbaar minder populair dan de SG
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
rubenp schreef:
@Roydie
Hier ook nog steeds van alles aan de hand.

Samenvatting voor de rest:
-27-10 iPhone X 64GB SG besteld, 28-10 bevestiging en contracht ontvangen (F&F)
-Vorige week donderdag maar even gebeld hoe mijn order er voor stond gezien ik op dit forum las dat het uitleveren al bij november was.
-Toen gehoord dat de order is vastgelopen door het nummerbehoud probleem en geanuleerd moest worden (0,0 communicatie van vodafone dat mijn order is vastgelopen!)
-Vervolgens telefonisch nieuwe order geplaatst waar mij is verteld dat er niks mogelijk is qua tegemoetkoming en ik achter in de rij moet aansluiten (hiervoor heb ik een klacht ingediend die ik hier heb gedeeld)
-Vrijdagochtend besluit ik weer te bellen gezien ik nog geen bevestiging en contract heb ontvangen, vervolgens kreeg ik doodleuk te horen dat de BKR check niet goed is doorgevoerd en dit even opnieuw moet.
-Vrijdagmiddag besluit ik weer te bellen omdat ik nog steeds geen bevestiging heb ontvangen van mijn order, ongelofelijk maar waar wordt mij weer verteld dat de BKR check niet goed is doorgevoerd, en ze het nog een keer moeten doen!!! ze verteld me ook nog dat ze het persoonlijk in de gaten gaat houden en ik zaterdag sws mijn contract ontvang. Ik ontving wel meteen een mail dat mijn order is gewijzigd en dit is een goed teken geeft ze aan.
-Je raad het al, maar zaterdag en zondag nog steeds geen contract....
-Vanochtend dus maar weer gebeld en krijg vervolgens te horen dat mijn order geannuleerd is omdat er weer wat fout is met het nummerbehoud. Het blijkt dat de medewerker van vrijdagmiddag een nieuwe order heeft aangemaakt en is vergeten om het nummerbehoud van de andere order over te zetten...
-Ik moet zeggen dat ik niet eens meer boos ben maar het gewoon lachwekkend vind hoe slecht vodafone bezig is. De medwerker aan de telefoon liet ook nog eens heel duidelijk doorschemeren dat ze mij maar dom vond omdat ik vroeg hoe het kan dat de order geannuleerd is, volgens haar was dit heel logisch en beweerde ze dat ik hier absoluut een mail van heb gekregen en ik moest maar eens even in mijn ongewenst kijken (uiteraard zat hier de mail ook niet in).
-Vervolgens heb ik online zelf een bestelling geplaatst en heb hier ook al een contract van binnengekregen, ik heb nog even gebeld met de afdeling orders en heb verteld van het probleem met het nummberbehoud, hier wist ze niks van af maar heeft wel een notitie gemaakt en heeft mij beloofd dat ik een SMS krijg met de bevestiging van terugplaatsing naar de originele orderdatum (28-10). Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen.

@Serkanzou jij dit voor mij willen nachecken gezien de afdeling orders hier niet van op de hoogte is, en indien nog niet gebeurd mij willen terugplaatsen naar originele orderdatum? Het betreft ordernummer: 272698422
rubenp wauw ongelofelijk toch.. Ik snap er ook allemaal niks meer van. Heb zelf geen idee of er nu een order loopt (volgens order status wel) of niet (gezien ik m'n geld tot mijn grote verbazing opeens terug gestort heb gekregen zonder enige communicatie).

Ik ga er maar van uit dat er niks meer loopt en bestel later vandaag maar via een ander kanaal..
Uiteraard hoop ik dat het zo'n potje is dat de order nog echt lopende is en ik alsnog een telefoon geleverd krijg terwijl het geld terug gestort is..zou een mooie compensatie zijn voor het ongemak 😉

Succes rubenp , ben benieuwd hoe het verhaal gaat aflopen!
maikelvde

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Oeh! 24/11 besteld.. komt steeds dichterbij! Hopen dat hij week 51 binnen is! Daarna op vakantie!:)
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ideception5 schreef:
Jullie pakketbezorgers? Het wordt allemaal uitbesteed lijkt me. Maar enfin @Serkan dit is wel ongeveer een van de weinige statements waar ik begrip voor kan opbrengen. En het komt VF goed uit ook nog. Na Apple kunnen ze zich schuilen achter het slechte weer.
Ideception5 Herstel: 😄 Het staat in ieder geval ook op de website van PostNL. En eigenlijk komt het ons helemaal niet goed uit want we hebben een hele hoop toestellen in het distributiecentrum staan die vandaag/morgen richting klanten en Vodafone winkels gaan.

Ideception5

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Serkan Lees mijn bericht.. Ik zeg dat ik er begrip voor kan opbrengen. Alleen het blijft wel zo dat het jullie goed uitkomt want jullie lopen toch al met van alles en nog wat achter.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ideception5 Correctie. Zie aangepast bericht + toevoeging.
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
RoydieHaha dat zou inderdaad een leuke meevaller zijn! Maar waarschijnlijk zal vodafone dit soort zaakjes wel goed op orde hebben.

Het is dat het financieel zeer aantrekkelijk is om naar vodafone te gaan, maar had hem ook veel liever ergens anders besteld.

SerkanIk hoop dat je even de moeite neemt om mijn bericht te lezen
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Rick83 schreef:
Serkan schreef:
Rick83 schreef:
thanks @Rick83 Ben zelf ook nog wachtende btw 😄
ohhh @Serkan serieus? dat is balen.
Rick83 Achja komt wel goed 😄 Iets met geduld....... 😉
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Thijz85 schreef:
@Serkan

En is dat dan een normale levering (X64Silver)? Of een grotere levering, waarmee er een slag kan worden gemaakt?
Thijz85 Er vinden meerdere leveringen deze week plaats van de 64 GB Silver. Hiermee zal deze uitvoering ook tot ver in november geleverd kunnen worden.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
rubenp Dat is inderdaad erg vervelend allemaal en niet zoals het hoort te gaan. Toen ik na de annulering las ''telefonisch een nieuwe bestelling gedaan'' voelde ik het al aankomen. Wat je op dit moment het beste kunt doen is afwachten of je het smsje over het herstellen van je bestelling ontvangt. Er is namelijk een (automatisch) proces hiervoor ingeregeld waardoor je bestelling wordt gekoppeld aan de bestelddatum van je eerste bestelling. Excuses voor het ongemak in ieder geval.
Kr

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Update over mijn zakelijke order van 27-10 (telefonisch) van X256SG.
Fout VFZ/Next --> orderdatum 31-10.
Nog meer issues/incidenten/problemen --> Geen idee, u moet wachten, mogelijk week 51/52.
VF winkel gaf zelfs aan, mogelijk pas januari 2018.

De update: ik heb een plekje vrijgemaakt en mijn VFZ order is net geannuleerd.

Ik ga mijn MediaMarkt aankoop even configureren. Die ook gewoon official Apple reseller is. Succes allemaal en fijne dagen.


Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ohjee.. Ik heb zojuist mijn telefoon laten vallen en er zitten dode pixels. Ik hoop dat mijn nieuwe iPhone toch snel komt nu hahahaha....
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
SerkanBedankt voor je reactie!

Wat bedoel je met 'voelde ik het al aankomen'? Mij is toen verteld dat dit de enige mogelijkheid is.

Jij kunt de orderdatum toch ook aanpassen zoals je in het begin met het BKR issue hebt gedaan? Ik heb er namelijk een hard hoofd in dat dit automatisch goed geregeld gaat worden, ook is er vanochtend gezegd dat ik deze SMS meteen zal krijgen.. We zijn nu al weer een aantal uren verder.
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Enerzijds begrijpelijk dat VF uitsluitend via Apple wil leveren, maar aan de andere kant denk ik niet dat het veel klanten boeit waar de toestellen wegkomen. Hopelijk wordt week 51/52 waargemaakt, anders zijn de komende 2 jaar de laatste als VF klant en daarna nooit weer. Dit ondanks de factuur van 2,98€ voor december.

Oh trouwens, voor degenen waartegen gezegd is dat je verlengde/nieuwe abbo pas ingaat op het moment van levering, dat zijn wederom leugens. Na 5 telefoontjes is mijn contract wél alvast ingegaan. Helaas alsnog niet per besteldatum (4nov) maar per 4 december.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
RuudZ4 schreef:
ArjanXL schreef:
ik ook evenveel kwijt per maand alleen de eenmalige toestelbijbetaling was 23€ meer.
(heb toestel in 1 keer betaald)
Er kwamen ook nog verzendkosten bij dus ben in totaal 30€ meer kwijt.

Maar wel net gedaan dus, helaas heb ik gewoon geen guduld om nog ong 5 week te wachten.
Ook omdat ik nu een oude Iphone 4 gebruik waar ik echt niet blij van word.
Daar wordt je idd echt niet blij van, alleen denk ik dat een abonnement van 3g wel heel weinig is.
3gb heb ik ook maar omdat ik ook ziggo heb is dat dan dubbel dus 6 gb en voor mij meer dan voldoende ????
Chetje12

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Serkan
Tot hoever zijn jullie ongeveer met het uitleveren van de SG 64gb?
14/11/17 besteld, nog geen teken van leven. Besteld in VF winkel
Serkan schreef:
Thijz85 schreef:
@Thijz85 Er vinden meerdere leveringen deze week plaats van de 64 GB Silver. Hiermee zal deze uitvoering ook tot ver in november geleverd kunnen worden.

Chetje12

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Serkan
Tot hoever zijn jullie ongeveer met het uitleveren van de SG 64gb?
14/11/17 besteld, nog geen teken van leven. Besteld in VF winkel
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic