SerkanRoydieHier ook nog steeds van alles aan de hand.
Samenvatting voor de rest:
-27-10 iPhone X 64GB SG besteld, 28-10 bevestiging en contracht ontvangen (F&F)
-Vorige week donderdag maar even gebeld hoe mijn order er voor stond gezien ik op dit forum las dat het uitleveren al bij november was.
-Toen gehoord dat de order is vastgelopen door het nummerbehoud probleem en geanuleerd moest worden (0,0 communicatie van vodafone dat mijn order is vastgelopen!)
-Vervolgens telefonisch nieuwe order geplaatst waar mij is verteld dat er niks mogelijk is qua tegemoetkoming en ik achter in de rij moet aansluiten (hiervoor heb ik een klacht ingediend die ik hier heb gedeeld)
-Vrijdagochtend besluit ik weer te bellen gezien ik nog geen bevestiging en contract heb ontvangen, vervolgens kreeg ik doodleuk te horen dat de BKR check niet goed is doorgevoerd en dit even opnieuw moet.
-Vrijdagmiddag besluit ik weer te bellen omdat ik nog steeds geen bevestiging heb ontvangen van mijn order, ongelofelijk maar waar wordt mij weer verteld dat de BKR check niet goed is doorgevoerd, en ze het nog een keer moeten doen!!! ze verteld me ook nog dat ze het persoonlijk in de gaten gaat houden en ik zaterdag sws mijn contract ontvang. Ik ontving wel meteen een mail dat mijn order is gewijzigd en dit is een goed teken geeft ze aan.
-Je raad het al, maar zaterdag en zondag nog steeds geen contract....
-Vanochtend dus maar weer gebeld en krijg vervolgens te horen dat mijn order geannuleerd is omdat er weer wat fout is met het nummerbehoud. Het blijkt dat de medewerker van vrijdagmiddag een nieuwe order heeft aangemaakt en is vergeten om het nummerbehoud van de andere order over te zetten...
-Ik moet zeggen dat ik niet eens meer boos ben maar het gewoon lachwekkend vind hoe slecht vodafone bezig is. De medwerker aan de telefoon liet ook nog eens heel duidelijk doorschemeren dat ze mij maar dom vond omdat ik vroeg hoe het kan dat de order geannuleerd is, volgens haar was dit heel logisch en beweerde ze dat ik hier absoluut een mail van heb gekregen en ik moest maar eens even in mijn ongewenst kijken (uiteraard zat hier de mail ook niet in).
-Vervolgens heb ik online zelf een bestelling geplaatst en heb hier ook al een contract van binnengekregen, ik heb nog even gebeld met de afdeling orders en heb verteld van het probleem met het nummberbehoud, hier wist ze niks van af maar heeft wel een notitie gemaakt en heeft mij beloofd dat ik een SMS krijg met de bevestiging van terugplaatsing naar de originele orderdatum (28-10). Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen.
Serkanzou jij dit voor mij willen nachecken gezien de afdeling orders hier niet van op de hoogte is, en indien nog niet gebeurd mij willen terugplaatsen naar originele orderdatum? Het betreft ordernummer: 272698422