Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Rick83 schreef:
thanks @Serkan voor je updates en volhardendheid.

jij bent de enige die wel met updates komt en die ook nog kloppen.

succes en waarschijnlijk tot over een paar maanden als de plus op de markt komt.
Graag gedaan Rick83 Ben zelf ook nog wachtende btw 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
JesseJ73 schreef:
Ik vraag me echt af wat je hebt aan "leveringsverwachtingen" hier op dit forum. Vorige week was de verwachting dat iedereen die besteld had tm 13-11 de telefoon zou kunnen verwachten. Vrijdag was er nogmaals een extra grote levering waarmee zelfs de bestellingen tm 17-11 zouden kunnen worden geleverd.

Ik heb zelf op 09-11 besteld en tot op heden geen statuswijziging mogen ontvangen. Helaas!
Ik vraag me af wat de reden deze keer is. Of is de sneeuw de oorzaak? laten we het niet hopen....
JesseJ73 Misschien handig om de voorgaande berichten in dit topic te lezen 😉
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Even een praktische, maar belangrijke medeling:

Door het slechte weer is er mogelijke vertraging in de bezorging van pakketten in het hele land. Onze pakketbezorgers doen er alles aan om alle pakketten alsnog spoedig te bezorgen, maar zijn beperkt door de weersomstandigheden. De veiligheid van onze bezorgers staat hierin uiteraard voorop. Excuses voor het ongemak.
YiL

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
LoL, we konden het weten!

VF heeft problemen met leveren en hebben de sneeuwman ingezet om de opgelopen vertraging te rechtvaardigen

????????
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Deze mensen bevinden zich nu op de weg en geloof me ik heb het net ook gemoeten het is nu al bijna niet meer te doen! Helaas is het niet anders, we moeten allemaal wachten en dan heb ik liever dat er ongelukken bespaard blijven. ????
Brygga

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
ach, tegen de tijd dat de 256 SG wordt uitgeleverd lopen we alweer in onze zwembroek rond. 😛
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
BryggaDe 3 Apple stores in NL hebben alleen de 64GB varianten op voorraad. Zo zie je maar weer. Het zal vast goedkomen. Geduld nog even. 😄
mauriceh

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Haha wat een drama idd, zie dat ik een goede keuze gemaakt heb door m bij afgelopen zaterdag bij belsimpel te bestellen! Heb m namelijk net binnengekregen. Ik snap eigenlijk ook niet waarom Serkan hier elke keer als de Messias onthaald wordt. Die kerel krijgt ook gewoon elke morgen op een servetje geschreven wat hier moet melden elke dag. Een beetje proactief ingaan op vragen en communiceren met andere afdelingen is te veel gevraagd.. Sterkte iedereen die hier besteld heeft, maar weet er zijn gelukkig nog alternatieven in de vorm van wel capabele bedrijven!
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Roydie schreef:
Serkan schreef:
jdiezrequejo schreef:
Beste @jdiezrequejo Jammer dat de communicatie niet eenduidig is, maar toch is het zo dat deze bestellingen hierdoor niet achteraan komen. Zie ook berichten van anderen in dit topic. P.S. Als het goed is heb je ook een sms hierover ontvangen. Zo niet, kun je voor de zekerheid nog even contact opnemen met onze collega's van de orderafdeling.
Goedemorgen @Serkan 🙂

Heb je enig inzicht in wanneer een order op 27-10 met nummerbehoud geleverd kan worden? Gezien de bestelling niet achteraan staat volgens het smsje zou hij eigenlijk al geleverd moeten zijn, maar snap dat met het misgaan van nummerovername wat langer duurt :).
Serkan ik heb weer een nieuwe ontwikkeling! Even samenvatten voor de rest:
27-10 een 64gig sprace gray besteld
2 smsjes gekregen ivm leverproblemen
1 smsje ontvangen ivm blackfriday korting
Vorige week opeens een nieuw contract en ordernummer gekregen, iets fout gegaan ivm nummer overname
1 smsje ontvangen dat de order hersteld is naar de oude order datum
Vandaag op m'n rekening geld terug gestort gekregen?..
Status van de 2e aangemaakte order (door VF zelf) is nog altijd op 'ontvangen'

Ughhh wat is dit nou toch allemaal?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
mauricehVeel plezier ermee. :@
Jordyk1

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan zou jij mijn order kunnen checken? 270885112.

11 november bestelling gedaan en zou erbij horen vorige week, maar tot op heden niets ontvangen?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
mauricehJe had natuurlijk ook lekker bij kpn kunnen blijven... :D:D:D
Had je waarschijnlijk ook moeten wachten op je bestelling. :D:D:D
Er zijn inderdaad veel problemen met leveren etc bij Vodafone. Maar dat lees ik ook over kpn, tele2, t-mobile enz. Nogmaals veel plezier met je X.
SuperVodafone

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Jullie schuiven allemaal een plaatsje op, ik heb mijn order geannuleerd. Niet dat iemand dat interesseert.

Succes met wachten allemaal op de 256gb versie.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Wel vraag ik me dit een beetje af: aangezien je vertelde dat ik Vrijdag eigenlijk wel een statusupdate zou moeten krijgen of de toestellen die mensen t/m de 13e besteld zijn ( waaronder ik op 7-11 ) zich wel al in het distributiecentrum bevinden of nog niet? Serkan

Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik heb me eigenlijk bewust afzijdig gehouden maar vindt het nu wel nodig om hier op te reageren. Voor de mensen die zich afvragen waarom externe partijen wel of een andere voorraad hebben:

Vodafone kiest ervoor om via de officiële weg in te kopen. Dus direct via Apple. We zijn hierdoor afhankelijk van wat en op welk moment Apple aan ons levert.

Externe partijen (bepaalde website komt hier vaker voor) kiezen ervoor om de inkoop via een andere weg te doen zoals import uit het buitenland of inkoop via tussenpersonen/restpartijen etc. In die vijver willen wij ons niet begeven. We kunnen (willen) bijvoorbeeld géén geïmporteerde (UK) toestellen in Nederland verkopen of een toestel met een handleiding in een andere taal dan het Nederlands.

Nog belangrijker is dat we onze klanten willen garanderen dat het toestel voldoet aan de hoogste standaard en wanneer je onverhoopt aanspraak dient te maken op je garantie, je rechtstreeks bij ons terecht kunt hiervoor.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Eliseuh Ik verwacht straks weer een nieuwe update daarover. Normaal gesproken gaat het vandaag weer door waar het is gebleven. Je hoort van me!
GeduldigeHarrie

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Serkan bedankt voor je reactie, we w88 rustig verder, hopelijk hebben we hem allemaal deze of komende week.
Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Zijn allemaal benieuwd naar je update/leverschema/etc
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nieuwe update
Vandaag hebben we wederom een grote levering ontvangen van de 64 GB SG uitvoering. Samen met de levering van afgelopen donderdag/vrijdag verwachten we hiermee bestellingen die gedaan zijn t/m 21-11 te voorzien.

In de loop van de dag ontvang je bericht over de levering/een statuswijziging. Onze collega's van het distributiecentrum werken tot ongeveer 22:00 uur.

64 GB Silver
Van deze uitvoering verwachten we in de loop van deze week weer nieuwe toestellen.

256 GB
Op dit moment staat er een relatief grote levering gepland voor donderdag/vrijdag. Zodra ik hierover meer weet zal ik jullie informeren.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Serkan schreef:
Rick83 schreef:
thanks @Rick83 Ben zelf ook nog wachtende btw 😄
ohhh Serkan serieus? dat is balen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic