Serkan Hoi,
Heeft VF, en dan met name Liberty Global, een akkerfietje met Apple?
Hoe kan je als verkopende 'wereldwijde grote provider' nu zoveel achterlopen op de rest.
het heeft niet allemaal met de implementatie van de bkr toets te maken, en zit duidelijk ook een leverings probleem. Nu is het enige wat we horen dat jullie afhankelijk zijn van apple. ok dat is logish, maar zo'n grote speler als Vodafone en dan een maand later dan de rest?
hebben jullie te laat ingeschoten met aanvragen, of zijn er andere afspaken die tussen Apple en Vodafone spelen. Het gebeud wel eens vaker dat Vodafone, later is met een implementatie van een techniek of netwerk optie, vandaar dat ik me dit nu ook afvraag.
Voor alle wachtende, erg rot allemaal, maar ik denk dat het nu max een week is, er zijn nu genoeg te krijgen.
maar bel even als je al vanaf 27okt zit te wachten, en wees precies met je gegevens doorgeven, want een oud telnr of email adres, die niet meer geldig is, kan zomaar de bestelling op binnen komen.
Had ik ook, ik kreeg me order binnen op een oud mail adres, die ik al 4jaar geleden had gewijzigd bij vodafone.
bellen of de order goed ingeschoten is kan helpen.
Succes allemaal.