Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
GeduldigeHarrie

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Lange tijd dit forum gevolgd en gezien de verhalen maar geduldig op de levering gewacht. Bij mij is er niets fout gegaan betreffende de bkr etc.
Op 28 okt de IPhone X 256 SG besteld, volgens de levertijd tabel zou ik deze inmiddels moeten hebben. Enige wat ik heb zijn 2 sms'jes om nog even geduld te hebben en tot 3 keer de vraag of ik wil verlengen..... 2 keer via de email en 1 keer gebeld...... Briljant.
Ik wacht maar geduldig verder, wie weet krijg ik tegen die tijd een IPhone X-s geleverd????

Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
GeduldigeHarrie Hier Bijna hetzelfde, alleen 10 dagen later besteld! ☃️
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes
GeduldigeHarrie Als je het forum volgt kan ik er niets aan toevoegen. Als je op 28 oktober hebt besteld, zou je hem inderdaad al lang en breed binnen moeten hebben. Zou dan nu toch volgende week aan de beurt moeten zijn. Zoals eerder gezegd, als er niks fout is gegaan bij Vodafone zelf. Geduld zou ik zeggen. Of een berichtje aan Serkan. Succes met wachten.
ArjanXL

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zie niet hoe ik iets kan posten zonder het als antwoord op te doen..


Maar hier op 30 nov besteld, weet het nog maar net in vergelijking met velen van jullie.
Maar geduld is al op als ik jullie berichten lees.
Omdat er ook geen zekerheden zijn overweeg ik nu sterk om mijn order te annuleren.
Ik ben bij belsimpel eenmalig 23€ meer kwijt voor het toestel als ik dat goed zie.
Dan heb eigenlijk geen zin om nog weeeeeeeeken te wachten.

Las hier ook dat mensen bij vodafone goedkoper uit waren met abonnentskosten, ik zie dat verschil niet
Ga voor red 3gb incl ziggo korting 15€ p/m bij vodafone en belsimpel
Swift3004

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
ArjanXL schreef:
Zie niet hoe ik iets kan posten zonder het als antwoord op te doen..


Maar hier op 30 nov besteld, weet het nog maar net in vergelijking met velen van jullie.
Maar geduld is al op als ik jullie berichten lees.
Omdat er ook geen zekerheden zijn overweeg ik nu sterk om mijn order te annuleren.
Ik ben bij belsimpel eenmalig 23€ meer kwijt voor het toestel als ik dat goed zie.
Dan heb eigenlijk geen zin om nog weeeeeeeeken te wachten.

Las hier ook dat mensen bij vodafone goedkoper uit waren met abonnentskosten, ik zie dat verschil niet
Ga voor red 3gb incl ziggo korting 15€ p/m bij vodafone en belsimpel
Heel raar dat je bij belsimpel duurder uit bent, ik was zelf evenveel kwijt per maand. Ik had hem 2 nov besteld en was het wachten ook zat dus had hem vorige week geannuleerd. Binnen een dag was mn geld al teruggestord en kon ik hem bij belsimpel afsluiten en had ik het toestel de volgende dag al in huis
ArjanXL

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik ook evenveel kwijt per maand alleen de eenmalige toestelbijbetaling was 23€ meer.
(heb toestel in 1 keer betaald)
Er kwamen ook nog verzendkosten bij dus ben in totaal 30€ meer kwijt.

Maar wel net gedaan dus, helaas heb ik gewoon geen guduld om nog ong 5 week te wachten.
Ook omdat ik nu een oude Iphone 4 gebruik waar ik echt niet blij van word.
Swift3004

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
ArjanXL schreef:
ik ook evenveel kwijt per maand alleen de eenmalige toestelbijbetaling was 23€ meer.
(heb toestel in 1 keer betaald)
Er kwamen ook nog verzendkosten bij dus ben in totaal 30€ meer kwijt.

Maar wel net gedaan dus, helaas heb ik gewoon geen guduld om nog ong 5 week te wachten.
Ook omdat ik nu een oude Iphone 4 gebruik waar ik echt niet blij van word.
Had precies hetzelfde met een oude iphone 5 ????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes
Swift3004 Goedemorgen. Nou dan ga je er flink op vooruit. Een wereld van verschil. Zeker qua snelheid.
Een nieuwe week, dis weer nieuwe kansen om de X bestelling te ontvangen. Succes allen!
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Suc6 allen ik verwacht dat er begin deze week toch behoorlijk wat uitleveringen zullen zijn. Eliseuh ook jij bent deze week een van de gelukkigen ik voel het gewoon????
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Het zou geweldig zijn als Vodafone opeens een bericht zou plaatsen dat er een grote levering is ontvangen en ze voor alle wachtenden hun uiterste best doen om aan nog meer voorraad te komen. Ik hoop zo dat iedereen (ruim) voor kerst de X in huis heeft... Via andere kanalen is de X op voorraad of binnen een paar dagen leverbaar. Dus het kan wel. Kom op, Vodafone.

Want als dat enorme lange wachten bij elke iPhone release in 'the future' steeds voorkomt, dan is 'the future' helemaal niet zo 'exciting'.
Ideception5

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ooit hier met de release van de Iphone 5 geregistreed ( overigens was ook een drama via vodafone) en wat ironisch dat ik mezelf jaren later weer hier bevind. Je zou denken dat ze bij VF in al die jaren wat geleerd zouden hebbben. NOT!!!

Bellen met de klantenservice heeft geen enkele nut en communicatie is ver beneden pijl. Laatste keer vodafone voor mij.
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ideception5 vandaar ook je forum-naam? 😉

Inderdaad; ik ben ook weer in dezelfde val gestapt, zo blijkt.
Met de iPhone 7 Plus ook 2 maanden moeten wachten bijna. Maar nu met de X is de situatie niet veel beter.
Ik vond wel dat de iPhone 8 beter leverbaar was, maar die lijkt ook minder populair, dus dat is logisch te verklaren.

Vodafone verschuilt zich achter Apple, maar elders is het toestel gewoon (redelijk) goed leverbaar. Vodafone heeft het gewoon nog steeds niet goed genoeg op de rit allemaal. Ik ken een ondernemer met een telecomzaak die de X-en gewoon uit Duitsland importeert en snel kan leveren. Vodafone zou wat meer hun best voor klanten moeten doen, zeker omdat we allemaal rond de € 1.000,- uitgeven voor dit mooie toestel.
Ideception5

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
freddyondersta1 Hahah precies dat is de reden waarom ik toen deze naam op dit forum heb aangenomen.
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Serkan

Heb je nog goed nieuws voor ons wachtende vandaag? Kun je wat meer vertellen over de verwachte leveringen van deze week?
Johnniewalker_K

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb hem inmiddels in de hand!!
wachten meer dan waard!

wie nog wachten moet,,, succes!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Rick83 schreef:
Oef !!




Ziet er goed uit Rick83! Have fun 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
mell33 schreef:
Kheb hem binnen X 64GB zilver 6Nov besteld.


mell33 Dat is goed nieuws! Jij ook veel plezier ermee gewenst.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
jony77 schreef:
@Serkan

Ik zie dat er meer mensen hetzelfde probleem hebben als dat ik heb, namelijk een fout bij nummerbehoud. Ik heb uiteindelijk, na veel bellen, een nieuwe bestelling geplaatst met ordernummer: xxxxxx (mijn oude ordenummer was: xxxxx). Mij is verteld dat ik gewoon achteraan in de rij sta, maar nu lees ik dat jij anderen wel gewoon laat staan op hun oude plek (ik had ook de 27e al besteld). Zou jij dan op zijn minst mijn nieuwe order op de plek van mijn oude order kunnen zetten? Want enige reden dat ik een nieuwe order geplaatst heb is omdat Vodafone mij vertelde dat er niks andere mogelijk was.

ik zou het in ieder geval erg waarderen.
Ik zie dat je kort na dit bericht het toestel hebt ontvangen jony77 Zo kan het dus ook gaan! 😉
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
thanks Serkan voor je updates en volhardendheid.

jij bent de enige die wel met updates komt en die ook nog kloppen.

succes en waarschijnlijk tot over een paar maanden als de plus op de markt komt.
JesseJ73

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik vraag me echt af wat je hebt aan "leveringsverwachtingen" hier op dit forum. Vorige week was de verwachting dat iedereen die besteld had tm 13-11 de telefoon zou kunnen verwachten. Vrijdag was er nogmaals een extra grote levering waarmee zelfs de bestellingen tm 17-11 zouden kunnen worden geleverd.

Ik heb zelf op 09-11 besteld en tot op heden geen statuswijziging mogen ontvangen. Helaas!
Ik vraag me af wat de reden deze keer is. Of is de sneeuw de oorzaak? laten we het niet hopen....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic