ArjanXL schreef:Heel raar dat je bij belsimpel duurder uit bent, ik was zelf evenveel kwijt per maand. Ik had hem 2 nov besteld en was het wachten ook zat dus had hem vorige week geannuleerd. Binnen een dag was mn geld al teruggestord en kon ik hem bij belsimpel afsluiten en had ik het toestel de volgende dag al in huis
Zie niet hoe ik iets kan posten zonder het als antwoord op te doen..
Maar hier op 30 nov besteld, weet het nog maar net in vergelijking met velen van jullie.
Maar geduld is al op als ik jullie berichten lees.
Omdat er ook geen zekerheden zijn overweeg ik nu sterk om mijn order te annuleren.
Ik ben bij belsimpel eenmalig 23€ meer kwijt voor het toestel als ik dat goed zie.
Dan heb eigenlijk geen zin om nog weeeeeeeeken te wachten.
Las hier ook dat mensen bij vodafone goedkoper uit waren met abonnentskosten, ik zie dat verschil niet
Ga voor red 3gb incl ziggo korting 15€ p/m bij vodafone en belsimpel
ArjanXL schreef:Had precies hetzelfde met een oude iphone 5 ????
ik ook evenveel kwijt per maand alleen de eenmalige toestelbijbetaling was 23€ meer.
(heb toestel in 1 keer betaald)
Er kwamen ook nog verzendkosten bij dus ben in totaal 30€ meer kwijt.
Maar wel net gedaan dus, helaas heb ik gewoon geen guduld om nog ong 5 week te wachten.
Ook omdat ik nu een oude Iphone 4 gebruik waar ik echt niet blij van word.
mell33 schreef:mell33 Dat is goed nieuws! Jij ook veel plezier ermee gewenst.
Kheb hem binnen X 64GB zilver 6Nov besteld.
jony77 schreef:Ik zie dat je kort na dit bericht het toestel hebt ontvangen jony77 Zo kan het dus ook gaan! 😉
@Serkan
Ik zie dat er meer mensen hetzelfde probleem hebben als dat ik heb, namelijk een fout bij nummerbehoud. Ik heb uiteindelijk, na veel bellen, een nieuwe bestelling geplaatst met ordernummer: xxxxxx (mijn oude ordenummer was: xxxxx). Mij is verteld dat ik gewoon achteraan in de rij sta, maar nu lees ik dat jij anderen wel gewoon laat staan op hun oude plek (ik had ook de 27e al besteld). Zou jij dan op zijn minst mijn nieuwe order op de plek van mijn oude order kunnen zetten? Want enige reden dat ik een nieuwe order geplaatst heb is omdat Vodafone mij vertelde dat er niks andere mogelijk was.
ik zou het in ieder geval erg waarderen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.