Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Als je terug leest dan legt sherkan uit hoe het proces gaat .
Hij is vanaf vodafone aangemend en dan naar het distribiutiecentrum en dan naar post nl,
Maar ik snap je frustratie, ik heb ook lang moeten wachten

Ps, er was sneeuw gister en vandaag, dus kan vertraagt zijn. maandag heb je hem vast en zeker.


Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
mell33 schreef:
Als je terug leest dan legt sherkan uit hoe het proces gaat .
Hij is vanaf vodafone aangemend en dan naar het distribiutiecentrum en dan naar post nl,
Maar ik snap je frustratie, ik heb ook lang moeten wachten

Ps, er was sneeuw gister en vandaag, dus kan vertraagt zijn. maandag heb je hem vast en zeker.


Met alle respect hoor, alleen denk ik niet dat de uitleg van Serkan verklaard waarom mijn bezorging een week wordt verschoven...

Mijn besteldatum is overigens de 27e in de ochtend, dus ik heb zeker recht van spreken...

p.s. De huidige bezorging staat gepland voor dinsdag (zonder tijd) en niet voor maandag.. Erg bijzonder allemaal...
CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Daar is hij dan ????????





Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
CrutzZz. Nou Proficiat. En veel plezier ermee. Laat hem vooral niet vallen. 😄
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Dikzie Nee je hebt ook helemaal gelijk hoor, maand is lang en dan dat probleem erbij, maakt het allemaal niet fijn.
Het is ook niet de bedoeling dat je er eigenlijk al 1 kan bestellen als hij er amper is en nog aangelevert moet worden. pre-orderen is gewoon niet zoals het bedoeld is. of missc wel, je bent een van de gelukkigen of de weg is lang en traag, het is een wedstrijd, maar iegenlijk kan het niet eerlijk gaan als het systeem crashed, en er bkr toets aan diggelen gaat.

Pre-orderen met nieuwe wetten en regels, dat kon alleen maar fout gaan. ik heb ook expres gewacht tot 6Nov, ze hebben een week om alles op orde te krijgen.

Noem het maar ervaring met nieuw nieuw ict gezien, (systeem of wet), is altijd kinderziektes.
Dat is het probleem, maar het is ook gewoon ergelijk dat je tel niet in bulken voorradig is, anders dan andere jaren, Maar ook daar gaat het of goed, goedfout.
met name de gewilde 256GS, die mensen konden het aan zien komen dat het fout zou gaan.
En dan is dit forum wel mooi, en soms kunnen ze je er tussen door nog inschieten, als je zoals jij 27 nov besteld hebt. Maar hij is naar je onderweg, begrijp ik.




CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ruud001 schreef:
@CrutzZz. Nou Proficiat. En veel plezier ermee. Laat hem vooral niet vallen. 😄
Dankjewel. Er zit nu al een bookcase omheen. Zodat ik ff kan wennen en voorzichtig ermee kan omgaan????
Vetnie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

mijn vriendin heeft op 28-10 de iPhone X space Greg besteld. De telefoon is tot op heden nog steeds niet geleverd en ze krijg ook totaal geen informatie. Meerdere malen contact gezocht met de klantenservice en er zou dan een bericht komen via de mail en sms. Nu staat dat er week 49 geleverd zou worden, maar weer niks helaas 😞
jony77

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb uiteindelijk vandaag dan toch mijn iPhone gehad. Voor de anderen: veel succes nog!
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Vetnie schreef:
Hoi,

mijn vriendin heeft op 28-10 de iPhone X space Greg besteld. De telefoon is tot op heden nog steeds niet geleverd en ze krijg ook totaal geen informatie. Meerdere malen contact gezocht met de klantenservice en er zou dan een bericht komen via de mail en sms. Nu staat dat er week 49 geleverd zou worden, maar weer niks helaas 😞
Vreemd is t wel. Er zijn er al genoeg die later besteld hebben en de telefoon al binnen hebben.
Emir

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb de space grey 64GB 2 weken geleden besteld. Ja, ik weet dat ik pas twee weken wacht en volgens dit leveringstabel over 2-3 weken de telefoon zou moeten krijgen. Maar toch vind ik het raar dat wanneer je via belsimpel zou bestellen je de telefoon nog deze week thuis geleverd krijgt.

Tenslotte vind ik het raar dat wanneer je op de vodafone site in de zoekbalk 'levertijd iphone x' zoekt, je op een pagina terecht komt waar een foto rechts afgebeeld staat met de tekst 'Apple Iphone X 64GB Space Grey op voorraad'. Dan zou je denken dat 'iedereen' z'n telefoon snel krijgt..
Vetnie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dat was ons ook al opgevallen. Het is jammer dat de levertijden niet betrouwbaar zijn. Mijn vriendin heeft jaren bij KPN gezeten en baalt dat ze nu overstapt naar Vodafone. Niet zozeer dat de telefoon niet leverbaar is maar de informatie die je niet krijgt. Tot op heden gewoon nog steeds geen informatie van Vodafone over de levertijd
mauriceh

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik zou m gewoon bij belsimpel bestellen. Dit was namelijk in vergelijking met direct bij vodafone bestellen een verademing: duidelijke communicatie & afspraken worden nagekomen. Bovendien als je overstapt hoef je niet thuis te blijven om het contract te tekenen, dit wordt allemaal digitaal geregeld. Dus laten bezorgen bij een postNL ophaalpunt kan gewoon!
Emir

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Is inderdaad handiger, ik heb echter wel 7€ korting per maand en dat scheelt in die twee jaar toch weer even 150€ haha.. als het nog een weekje of max twee moet duren heb ik er vrede mee. Het is wat Vetnie zegt irritant dat er totaal geen duidelijkheid is en vodafone niet echt transparant is tegenover klanten.
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Rustig hier, Zullen de meesten hem gister toch hebben gekregen?

Ik vrijdag x zilver 64 6 nov besteld

freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik denk dat velen ‘m wel binnen hebben ja. Of iedereen is bedolven onder de sneeuw ;).

Ik heb op 5 december pas besteld. Dus ik moet nog een tijd wachten vrees ik. Ik zal dan nog wel even actief zijn hier... 😞
Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik voorlopig ook nog helaas
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ik heb 9 november de X 256gb SG besteld zonder BKR in de winkel. Helaas geen enkele info vanuit VF en bellen lukt ook niet! Denk dat ik ook nog hier lang te vinden ben!! Slecht heel slecht. Niet gewend van VF. Aan de andere kant: het is maar een telefoon.????☃️
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Drikster
Die heb je wel voor de kerst, Als we niet inseeuwen.


Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Denk dat het allemaal wel mee valt. Er komen steeds meer iPhone X toestellen in de vrije verkoop. Ga er dan vanuit dat Vodafone ook wel over de brug komt met toestellen. Nog even geduld dus. Moet nou niet lang meer duren, als er tenminste geen fouten in bestellingen zitten. Gefrustreerde robot
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ruud001 Ja je ziet bij veel providers en winkels dat er voorraden zijn of korte wachttijden, echter heeft VF ergens een probleem, waar en hoe geen idee. Hoop voor ze dat ze dit snel oplossen en het ze weinig klanten kost. Normaal is de service (dekking en administratief gezien) goed op orde, maar nu even niet. 1 voordeel met dit weer: als je je Iphone X nu laat vallen buiten dan is ie niet stuk, valt lekker in de sneeuw.????❄️☃️
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic