Serkan schreef:Serkan thanks voor de duidelijkheid! Dan hoop ik spoedig op een goed bericht 🙂
Hi all,
Naar aanleiding van jullie berichten over nummerbehoud-bestellingen heb ik het een en ander nagevraagd.
Wat is er aan de hand?
Doordat de levering van het toestel langer duurt dan het systeem normaal gesproken ''gewend'' is, zorgt dit voor een foutmelding bij het verwerken van de daadwerkelijke aanvraag van het nummerbehoud. Hierdoor is het noodzakelijk om een nieuw bestelnummer te koppelen aan je nummerbehoud aanvraag.
Zo lossen we het op
Je hoeft hiervoor zelf niets te doen. Als dit voor jou van toepassing is maken we automatisch een nieuw bestelnummer aan. Natuurlijk zorgen we ervoor dat je initiële plek in de wachtrij behouden blijft. Je krijgt hiervan een bevestiging per sms.
Dus geen paniek 😉
Bedankt in ieder geval voor het melden en maandag ben ik weer om jullie vragen te beantwoorden. Fijn weekend!
Serkan schreef:Ik hoop het, zal het zeker delen als ik een update ontvang.
@Eliseuh
Normaal gesproken krijg je vandaag nog bericht. Maar zoals gezegd kan het zijn dat dit door de grote drukte vandaag niet meer lukt. Dan ben je maandag aan de beurt (sorry in dat geval!). Laat het in ieder geval nog even weten. Ik zal vanavond nog eens dit topic bekijken 😉
Ruud001 schreef:Nee, tot nu toe hebben ze mijn bestelling alleen nog maar "ontvangen" 😞
@Eliseuh. Nou? Nog nieuws? 😄
Ruud001 schreef:Ontzettend balen ja.. Maar goed! Jij ook een fijne avond.
@Serkan.
Wie weet. Fijne avond in ieder geval.
Eliseuh schreef:????????????????????????Ruud001 schreef:Nee, tot nu toe hebben ze mijn bestelling alleen nog maar "ontvangen" 😞
@Eliseuh. Nou? Nog nieuws? 😄
Ruud001 schreef:
@DikzieDat komt wel goed, was bij mij pas de volgende ochtend. En toen werd de zending ook nog een dag vertraagd. Maar dat zal jou vast niet gebeuren. Heel even geduld nog. 😄
Ruud001 schreef:
@Dikzie Maak je niet druk. Dat heb ik precies zo gehad. “ bezorging is vertraagd”. Daar kan VF niks aan doen. Dat is PostNL. Bij mij werd dinsdag, vrijdag. Nagels bijten dus. Succes. Hij is in ieder geval onderweg. Hoe frustrerend ook. :@
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.