Ruud001 schreef:Het is alweer opgelost volgens mij hahah
@EliseuhNee hè, niet weer. Was vorige week ook al aan de hand.:@
Serkan schreef:Serkan
Hi all,
Ik ben aan het meelezen om te kijken wat er precies aan de hand is.
Kan iemand de sms delen die na het contact met onze klantenservice is verzonden? Bedankt!
Roydie schreef:Thanks. RoydieSerkan schreef:@Serkan
Hi all,
Kan iemand de sms delen die na het contact met onze klantenservice is verzonden? Bedankt!
'Beste klant, we hebben je iPhone X bestelling teruggeplaatst naar de originele besteldatum. We houden je op de hoogte over de levering van je bestelling. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Vodafone.'
Dat is de sms die ik vanmiddag heb ontvangen nadat ik gister contact heb gehad met de klantenservice betreffende het cancellen van de order van 27-10 en het ontvangen van een nieuwe order op 7-12.
Serkan schreef:Roydie schreef:Serkan nope dat is de enige sms die ik hierover heb ontvangen (buiten 2x een leveringsprobleem sms en de blackfriday korting sms).Serkan schreef:@Roydie
Hi all,
Heb je daarnaast nog een andere sms ontvangen? Of iemand anders die buiten bovenstaande sms nog een sms heeft gekregen? Ik hoor het graag.
Eliseuh schreef:Ik heb zojuist even navraag gedaan. Tot vanavond 22:00 (ongeveer) worden de toestellen nog aan bestellingen gekoppeld waarna klanten een bericht krijgen. De rest volgt na het weekend weer..... Dus het kan zijn dat we door de drukte niet precies t/m 13-11 halen. Dan krijg je vanaf maandag weer bericht.
Iemand inmiddels al een statusupdate gehad? Of duurt dat nog wel even voordat ze beginnen? @Serkan
Limbo schreef:Limbo Helaas geen nieuwe informatie vandaag. Zodra ik hierover meer weet zal ik dit uiteraard direct communiceren. Iets wat we niet hebben kunnen we helaas niet leveren. We hadden het natuurlijk ook graag anders gezien.
@Serkan... 256Gb? Iets van aanvullende informatie? Volgens mij is dit het duurste toestel in jullie line-up momenteel, maar die bestellingen krijgen erg weinig aandacht/updates...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.