Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Rick83 schreef:
geen statuswijzigingen vandaag?
Nee nog niet.. Begin er een lichtelijk vervelend onderbuik gevoel van te krijgen ondertussen.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Eliseuh ja dat kan ik begrijpen.
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
EliseuhHeb je al even met de klantenservice gebeld om je order te checken?
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Jordyk1 schreef:
Nee 64GB Space Grey
Er zijn talloze voorbeelden op het forum al voorbij gekomen die na 30 oktober besteld hadden en al een levering hadden...
Jordyk1

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt, maar de medewerker van vodafone zei van niet???? maar als ik dit forum idd lees zijn er zat mensen, vandaar mijn vraag op ‘t forum.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Jordyk1 schreef:
Klopt, maar de medewerker van vodafone zei van niet???? maar als ik dit forum idd lees zijn er zat mensen, vandaar mijn vraag op ‘t forum.
Ik heb de mijne ook na Oktober besteld en zelfs nog eerder dan jij. Ook nog steeds niets van gehoord. Laatste voorbeeld is volgens mij 6 November en ik zit op 7 November dus ben benieuwd.
Jordyk1

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel apart en frustrerend inderdaad, hoop dat serkan ons eventueel kan helpen en anders helaas maar wachten..
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Roydie schreef:
Intussen krijg ik een sms dat de bestelling terug geplaatst is naar de orginele besteldatum (27 okt dan denk ik?).
Of doelen ze nu op de door VF nieuw aangemaakte order van gister? Ik snap er in ieder geval helemaal niks meer van, geen idee waar ik nu aan toe ben..
Dat betekent als je BKR issues had. Waarvan de orderdatum bijv 31-10 is maar je hebt bestelt op 27-10! Dit is geen nieuwe aangemaakte order. Dat betekent dat je weer in de oorspronkelijke rij sta. (De 27e dus)
tureluur_Iphone

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Okee volgens de laatste berichtgevingen zou ik dus deze week mijn iphone X geleverd krijgen.
week 49, besteld 08-11-2017, klopt dat ?
nerotix

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb hem op 13/11 besteld en contract gekregen en volgens de laatste planning zou ik er ook nog net bij moeten zitten, tot op hebben echter niks gehoord.
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
lievemandie schreef:
Roydie schreef:
Intussen krijg ik een sms dat de bestelling terug geplaatst is naar de orginele besteldatum (27 okt dan denk ik?).
Of doelen ze nu op de door VF nieuw aangemaakte order van gister? Ik snap er in ieder geval helemaal niks meer van, geen idee waar ik nu aan toe ben..
Dat betekent als je BKR issues had. Waarvan de orderdatum bijv 31-10 is maar je hebt bestelt op 27-10! Dit is geen nieuwe aangemaakte order. Dat betekent dat je weer in de oorspronkelijke rij sta. (De 27e dus)
lievemandie BKR issues lijkt me niet, want ik heb de telefoon in 1x afbetaald. Geen lening dus. De orginele order van 27-10 werd ook dezelfde dag nog bevestigd. Er lijkt dus toch wat anders aan de hand.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
RoydieKan ook nog te maken hebben met bestellingen via F&F. Die moeten door Vodafone handmatig worden bijgewerkt. Daar is ook een en ander verkeerd gegaan en daardoor kun je ook terug worden gezet naar je eerste bestelplek. Succes!
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Ruud001 heb ook geen bestelling gedaan via F&F.

Ik kom wel van T-Mobile af met nummerbehoud. VF klantenservice gaf gister aan dat er iets verkeerd was gegaan bij de nummerportering en dat daarom een nieuwe order is aangemaakt.

Alleen snap ik nu niet helemaal welke order naar welke datum terug gezet is (volgens het verkregen smsje van vandaag).
Zou mooi zijn als het inderdaad terug gezet is naar 27-10, maar heb daar geen idee van en kan het nergens nakijken.. Dus wie weet krijg ik de telefoon het komende weekend..maar wie weet pas na de jaarwisseling.

Denk dat ik het weekend maar afwacht! Als er daarna nog geen duidelijkheid is bestel ik wel via belsimpel, want daar gaat het blijkbaar volgens de berichten een stuk smoother allemaal 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Ik ben aan het meelezen om te kijken wat er precies aan de hand is.

Kan iemand de sms delen die na het contact met onze klantenservice is verzonden? Bedankt!
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Volgens mij heb ik nu ook nog de orderstatus pagina kapot gemaakt na al het refreshen, pagina is niet meer bereikbaar haha
Lkl78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heeft iemand enig idee hoe lang deze status kan duren? Ik had gedacht/gehoopt dat er gisterenavond wel een wijziging kwam en dat postnl onderweg zou zijn naar de store.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Lkl78 schreef:
Heeft iemand enig idee hoe lang deze status kan duren? Ik had gedacht/gehoopt dat er gisterenavond wel een wijziging kwam en dat postnl onderweg zou zijn naar de store.
Wat is je besteldatum?
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Eliseuh schreef:
Volgens mij heb ik nu ook nog de orderstatus pagina kapot gemaakt na al het refreshen, pagina is niet meer bereikbaar haha
???????????????????????????? maar eigen om te ????????????????????????,
ik heb geen duimen meer over voor het duimen voor jou (en alle anderen ofcourse)
mauriceh

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hoi Serkan, ik heb zelf contact opgenomen met de klantenservice aangezien ik het wel erg lang vond duren (27/10 besteld). Nu blijkt de bestelling vastgelopen zijn op het nummerbehoud (ik stap over van Kpn en met F&F). De medewerker aan de telefoon vertelde me dat ze hier niks anders aan kon doen dan de bestelling te annuleren en opnieuw te plaatsen. Ook was het niet mogelijk de originele besteldatum op te geven, noch om compensatie te geven voor de vertraging. Het resultaat is nu dat ik helemaal achteraan de wachtrij geplaatst wordt. Ik hoop dat dit hersteld kan worden, anders voel ik me gedwongen om de bestelling te annuleren en de iphone elders te bestellen..
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Lkl78 schreef:
Heeft iemand enig idee hoe lang deze status kan duren? Ik had gedacht/gehoopt dat er gisterenavond wel een wijziging kwam en dat postnl onderweg zou zijn naar de store.
Bij mij was het zo dat ik donderdag ochtend rond 11.00 uur een status update zag bij mijn bestelling en mijn order verwerkt was en dat ik dan nog een T&T zou krijgen.
ik was in de veronderstelling dat het toestel dus verstuurd was naar de winkel en daar dan op vrijdag aan zou komen. Maar guess what op die zelfde donderdag werd ik rond 14.00uur gebeld door de VF store dat mijn toestel daar klaar lag om opgehaald te worden. En na ophalen stond er als status dat de order verwerkt was. Dus sinds gister middag de trotse eigenaar van een geweldige X.
Lang verhaal dus kort, kan zomaar zijn dat je elk moment gebeld wordt door de store dat ie binnen is ????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic