Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Bravo69 schreef:
Erg blij met deze telefoon.
#metoo????????????????
Fries1990

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Heb T&T binnen en ook het bezorg moment. Helaas zelf niet aanwezig dus maar even vragen aan iemand hier thuis of die thuis wil blijven tussen 13:15 & 15:45. Ben er zelfs wel bereid voor om diegene ervoor te betalen haha.
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Hmm had toch stiekem gehoopt dat ik vandaag wel een uupdate zou krijgen dat die geleverd zou worden morgen.
Morgen maar weer opnieuw hopen dan haha
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
randyjc schreef:
Hmm had toch stiekem gehoopt dat ik vandaag wel een uupdate zou krijgen dat die geleverd zou worden morgen.
Morgen maar weer opnieuw hopen dan haha
Op welke datum sta jij :P?
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
13 november 🙂
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
randyjc schreef:
13 november 🙂
Ai ja ik ben ook nog aan het wachten. Wel iets eerder besteld.
RobertB_333

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
OK...
1 november iPhone X 256GB SG besteld en 2 november bevestiging gekregen...
Tot op de dag van vandaag is het stil vanuit het kamp van Vodafone. Vodafone geannuleerd, snel op Belsimpel.nl er een besteld en krijg net een track&trace code binnen voor levering morgen.

Mooie is, nog €5 per maand voordeliger uit met hetzelfde pakket
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Eliseuh schreef:
randyjc schreef:
13 november 🙂
Ai ja ik ben ook nog aan het wachten. Wel iets eerder besteld.
Vraag mij toch echt af of er bij jou niet iets mis is gegaan hoor Eliseuh?
Dit begint wel erg lang te duren, wanneer had jij ook alweer besteld en welke versie/kleur?
Boemel

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
2 nov 256GB SG besteld... heel blij dat ik vorige week besloten heb mn order te annuleren.. als ik t hier zo lees had ik nog wel even kunnen wachten.
Bij belsimpel besteld op vrijdag, zaterdag aan het begin van de middag thuisbezorgd met hetzelfde abonnement en korting.. nu al een week plezier van 🙂

Dikke aanrader 😉

Succes voor de wachtenden nog, hopelijk krijgen jullie hem ook snel.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Nou vandaag is t zover, rond drie uur wordt hij bij de plaatselijke buurtsuper afgegeven !!
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Ik hoop toch echt dat er vandaag ook nog veel wordt geleverd. Heb zo het idee dat er nog een behoorlijk aanntal in de wacht zitten hier. Succes allen en we duimen voor jullie!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goedemorgen!

iPhone 8 (Plus)
update toegevoegd aan de 1e post van dit topic.
Nickkous

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan En update X 256 gb?? Heb hem 7-11 besteld! Nog niks vernomen!!
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
Vandaag komt mijn nieuwe telefoon dan toch eindelijk. Hoe staat het met jullie er voor?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
MagnificentDPE schreef:
Eliseuh schreef:
Tot hoe laat werken ze in dat distributiecentrum?? Mijn f5 knopje heeft nu wel overuren gedraait. 😛
Ik heb inmiddels een kapot scherm op zowel mijn ipad als iphone7 van het telkens steeds harder drukken op het pijlte in de bovenste balk om te kunnen refreshen????????
whaaaaaaaaaaaaa????????????????
Gelukkig niet meer nodig MagnificentDPE 😉 Veel plezier met je nieuwe iPhone X!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Lkl78 schreef:
@Serkan, hoe zit het met de bestellingen die in de Vodafonewinkel gedaan zijn? Worden deze volgens hetzelfde principe uitegleverd of geldt hiervoor een aparte voorraad? Ik heb de 64GB SG besteld op 31/10, in de winkel zegt men totaal geen beeld te hebben over de levering. Ik wacht nu al precies 5 weken!!! Mvg
Bestellingen die via de winkel zijn gedaan, gaan ook uit dezelfde voorraad. Echter ben je in dit geval nog afhankelijk van de verwerking/drukte in de door jou gekozen winkel.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Rick83 schreef:
Ik kan nu met zekerheid zeggen, GEEN statuswijziging na de grote levering.
Ik weet dat de week nog niet om is, maar het vertrouwen mijn telefoon deze week vast te hebben is weer gedaald.

Maar @Serkan hoe staan de tijden van de levering van vandaag ?
Over een paar uurtjes heb je het toestel in handen Rick83 Zo snel kan het dus ook gaan 😄 Have fun!
Samsam

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Goedemorgen allen!

Serkan, weet je toevallig of er vandaag weer een levering van de iPhone X toestellen binnenkomt zoals je twee dagen geleden hebt aangegeven? Zo ja, heeft dit dan nog invloed op de verwachte levertijden die op dit moment gecommuniceerd worden?

Thanks in ieder geval voor alle moeite!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Eliseuh schreef:
Tot hoe laat werken ze in dat distributiecentrum?? Mijn f5 knopje heeft nu wel overuren gedraait. 😛
Eliseuh Ook buiten kantoortijden 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Rick83 schreef:
@Serkan als mijn telefoon morgen wordt geleverd ben ikzelf niet thuis.
Mag mijn vriendin tekenen voor mijn telefoon ?
Of wat moet ik doen om haar te machtigen?
Rick83 en de rest.

Indien je zelf niet de mogelijkheid hebt om het toestel in ontvangst te nemen kun je een ander hiervoor machtigen. Klik hier.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic