Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
rubenp schreef:
Sterkte @Roydie !!

Ik ben bang dat je niet veel verder komt dan ik, en ook bent aangewezen op het indienen van een klacht.
rubenp Net even gebeld en ze geven aan dat er een fout is geweest in de nummer portering. Lekker dan dat dit pas duidelijk wordt op de dag dat je een status wijziging verwacht. De dame aan de lijn kon mij echter niet vertellen of ik nu weer achter aan de rij sloot, maar ik ga maar uit van wel.. Natuurlijk een ongelofelijk vervelende eerste kennismaking bij VF, voelt niet echt als een warm welkom als nieuwe klant.

Serkan heb jij hier intern nog het een en ander over gehoord?
woutervs

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
EliseuhRoydierubenp Zojuist KPN aan de lijn gehad, blijkbaar is er vandaag een storing bij KPN waardoor geen nummerbehoud aanvragen goed gekeurd konden worden. Ik weet niet of jullie ook overstappen van KPN maar dit is waarschijnlijk de reden dat ik iig geen status wijziging heb gehad vandaag.

Fijne avond, op naar morgen!
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
woutervs schreef:
@Roydie@rubenp Zojuist KPN aan de lijn gehad, blijkbaar is er vandaag een storing bij KPN waardoor geen nummerbehoud aanvragen goed gekeurd konden worden. Ik weet niet of jullie ook overstappen van KPN maar dit is waarschijnlijk de reden dat ik iig geen status wijziging heb gehad vandaag.

Fijne avond, op naar morgen!
woutervs nope ik kom van T-Mobile. Misschien dat het via een centraal systeem tussen de provides en lag dat systeem plat? Wel lelijk dat we dan daardoor waarschijnlijk achteraan moeten sluiten..
CUA-

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou had ik dus echt geen zin meer om te wachten en heb ik mijn bestelling geannuleerd en mediamarkt verlengd en heb ik nu eindelijk mijn 256X Silver die vodafone dus niet kan uitleveren ☺️ Serkan Ik wil je toch bedanken voor alle informatie en je eerlijkheid tot vandaag.
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan een beetje jammer dat er al twee dagen word gezegd dat er een update over de iphone 8 (plus) wordt gegeven maar die komt maar niet. Ben alweer 2 weken langer aan het wachten dan in eerste instantie gezegd werd.
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
. Ik heb inmiddels ook geen wijziging gehad. T&T staat nog op onbekend bij PostNL.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Odin Komt vanzelf. Eventjes geduld. Waarschijnlijk morgenvroeg.
SuperVodafone

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
28 oktober besteld en bevestiging, zakelijk abonnement. Morgen geen bericht en ik annuleer de bestelling. Ik blijf wel bij KPN, nog 9 maanden en de iphone X2 komt uit ...
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Louloucarol schreef:
@Serkan een beetje jammer dat er al twee dagen word gezegd dat er een update over de iphone 8 (plus) wordt gegeven maar die komt maar niet. Ben alweer 2 weken langer aan het wachten dan in eerste instantie gezegd werd.

Louloucarol Serkan heeft gisteren gewoon een update gedaan over de 8 en plus. Even terugzoeken.

Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Ruud001 schreef:
@Odin Komt vanzelf. Eventjes geduld. Waarschijnlijk morgenvroeg.
Ruud001 Maar dan wordt hij pas zaterdag bezorgd of dezelfde dag ?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Normaal zou hij gewoon morgen moeten worden bezorgd.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
De T&T mail is binnen. Dat bied hoop. Morgen hopelijk de X binnen.

Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Nou vandaag is die binnen gekomen hoor.. Wat een geweldige telefoon zeg.. lichter als me oude 6s plus.. scherm wel even wennen en ook nog niet alle apps zijn geoptimaliseerd voor het X scherm.. voorderest prima telefoon..

succes voor degene die nog in volle spanning wachten op hun telefoon.. maar dat is het wel waard
manon86

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Nou ik heb van belsimpel de bevestiging dat ie verzonden is!

dus ik kan alleen maar zeggen: als je nog kan annuleren zou ik t doen!
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Rick83 Er zou gister een nieuw leverschema worden gedeeld. En die bij het eerste bericht is nog het zelfde.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Zoals beloofd hieronder weer een nieuwe iPhone X update. Belangrijk om te weten: De verwachte levertijden gelden vanaf deze week. Dus niet meer vanaf 03-11.

iPhone 8 (Plus)
Morgen verwachten we een iPhone 8 64 GB Plus levering. Welke kleur dit precies is weet ik op dit moment nog niet. Deze toestellen gaan morgen in ieder geval naar de distritbuteur en worden zaterdag bij klanten geleverd. Morgen zal ik daarnaast een nieuw leverschema voor de iPhone 8 en iPhone Plus delen waarmee jullie kunnen zien wat de verwachte leverdatum is.

iPhone X note
Komende vrijdag verwachten we weer een grote levering. Als deze wederom in de ochtend aan ons wordt geleverd, kunnen we zelfs bestellingen die t/m 17-11 zijn gedaan (iPhone X 64 GB Space Grey) op zaterdag nog voorzien. Maar we zijn hierin dus afhankelijk het tijdstip waarop de levering plaats zal vinden.


Louloucarol Hier staat een klein stukje. Maar idd zoals je al zei zou Serkan vandaag een nieuwe leverschema delen. Dat is niet gelukt idd. Morgen heeft hij zoals aangegeven meer tijd. Dan zal hij het wel delen.
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Rick83 ik hoop hey! Er staat nu namelijk in het schema dat als je de 8 plus 256gb gold voor 21-11 hebt besteld je hem in week 49-50 krijgt en na 21-11 in week 48-49. Lijkt me heel vreemd ????
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Mast schreef:
Nou vandaag is die binnen gekomen hoor.. Wat een geweldige telefoon zeg.. lichter als me oude 6s plus.. scherm wel even wennen en ook nog niet alle apps zijn geoptimaliseerd voor het X scherm.. voorderest prima telefoon..

succes voor degene die nog in volle spanning wachten op hun telefoon.. maar dat is het wel waard
Sluit mij hier volledig bij aan. Wat een fijn toestel. Moet nog ff wennen dat ik geen homeknop meer heb. Met name om bijvoorbeeld terug te gaan naar eerste tabblad. Of dubbel tap om de apps af te kunnen sluiten. Maar goed went vanzelf. Nu verder ontdekken hoe alle functies werken.

Suc6 aan allen die nog wachten, ik duim met jullie mee????????????????????????

Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Gefeliciteerd iedereen 🙂 Voor mij is het nog een week of 2 wachten (besteld op 28-11)
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Erg blij met deze telefoon.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic