Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
DjJodka

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
I have this as well in my status and I have pick up at store, shoulld I wait for the call or just go to the store?

Serkan

Order number270192162
DirtyChester

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
DjJodka schreef:
I have this as well in my status and I have pick up at store, shoulld I wait for the call or just go to the store?

@Serkan

Order number270192162
I would drive to the store
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
JCStDas echt balen zeg. Als het dan fout gaat, gaat het meteen goed fout. Wat ik je nog kan aanraden, is om contact te krijgen met Serkan. Hoewel hij zijn PB heeft uit staan. Misschien kan hij je toch nog helpen. Er is behoorlijk veel mis gegaan in de eerste periode van het bestellen. Misschien een oproep aan Serkan om jou een PB te sturen en het daarna samen op te lossen. Zou toch jammer zijn om op zo'n manier je abo op te moeten zeggen. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Succes!
SerkanAls je dit leest, misschien even contact leggen?
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Mijn track & trace staat al de hele dag op:

'Zending nog niet gevonden'
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
DikzieDat komt wel goed, was bij mij pas de volgende ochtend. En toen werd de zending ook nog een dag vertraagd. Maar dat zal jou vast niet gebeuren. Heel even geduld nog. 😄
DjJodka

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
You think so?

Details bezorging
Bezorgwijze
pick_up_in_shop
CUA-

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou zie ik dus dat de 256GB X wel op voorraad staat.. ik heb de silver besteld ga toch maar eens langs de winkel ookal is de kans klein ???? Wil niet 7 weken wachten op me toetsel ????
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Je linkje bevat alle informatie zoals NAW, weet niet of je dat wel wilt delen?
DjJodka

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Thanks sorry, I have just been waiting for 5 weeks, you think I should go to the store, I dont want to go there to get a no.
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Ik wil graag even mijn ervaring met jullie delen.
Deze klacht heb ik zojuist verstuurd naar vodafone:

Op 27-10-17 heb ik een preorder geplaatst voor de iPhone X 64GB SG via Friends&Family ik stap over van KPN omdat ik momenteel bij Ziggo zit en hierdoor minder ga betalen voor mijn abbo ook heb ik nummerbehoud aangevraagd. Op 28-10-17 heb ik een bevestiging ontvangen (ordernummer 269854842). Op 1-11-17 heb ik een sms ontvangen dat het toestel niet meteen bezorgd kan worden. Op 16-11-17 weer een sms dat er nog geen verwachte levertijd is. Allemaal prima gezien het nog binnen de verwachte levertijd valt van 2 tot 4 weken. 24-11-17 weer een sms ontvangen dat de levering langer op zich laat wachten maar dat ze me wel 5 euro korting kunnen geven gezien ik nog wacht en deze actie momenteel loopt. Allemaal prima tot zover.

Ook volg ik het forum al een hele poos waar levering en beschikbaarheid van o.a. de iPhone X besproken wordt. Hier post Serkan (moderator) updates over leveringen vanuit Apple en wanneer we ons toestel kunnen verwachten. Uit Serkan's updates bleek dat er in deze huidige week (49) eindelijk wat schot in de leveringen komt van de iPhone X, dus ik met goede moet mijn status regelmatig in de gaten houden. Op het forum las ik dat mensen die in november een bestelling hebben geplaatst al een statusupdate hebben gekregen naar uitleveren. Ik vond dit natuurlijk erg vreemd gezien ik eerder heb besteld en nog geen statusverandering heb gezien. Dus ik besluit vandaag maar eens naar de klantenservice te bellen. Nu komt het.. na een poos in de wacht te hebben gestaan wordt er mij verteld dat er iets fout is gegaan met het nummerbehoud. hierdoor is de order vastgelopen en zal hij geannuleerd moeten worden en de bestelling opnieuw geplaatst worden waardoor ik achteraan kom te staan!! Na mijn vraag hoe we dit gaan oplossen gaat ze dit even overleggen met een collega en zet mij zon 10 min. in de wacht. waarna ik vervolgens hoor dat er echt niks mogelijk is en ze mij doorgaat verbinden met de afdeling annuleringen. Het doorverbinden is vervolgens ook niet goed gegaan waardoor het bandje weer van voor af aan ging en ik weer in de wacht stond.. ik heb toen maar opgehangen.. Op dat moment wist ik echt niet wat ik moest doen, en voelde me hier behoorlijk rot over. Op dat moment was ik op mijn werk en er zit redelijk dichtbij een vodafone winkel, dus ik besluit om een middag vrij te nemen en het te gaan oplossen. Ik kon me toch al niet meer concentreren op mijn werk. Er komt nog bij dat mijn order nog steeds op open stond en ik dus niet op de hoogte ben gebracht van de fout in mijn order!! Ik ben hier dus achter gekomen door zelf actie te ondernemen!!

Vol goede moed fiets ik naar de vodafone winkel, maar kom er al snel achter dat ze in de fysieke winkel niks voor mij kunnen doen en ik het alleen maar kan regelen via de klantenservice. De medewerker verteld mij dat hij het heel erg vindt en ik zeker om korting moet vragen gezien ik nu noodgedwongen langer met een duurder abbonement zit en door verdere incorrecte afhandeling, ook zegt hij dat de foutlopen van de order is veroorzaakt door een persoonlijke fout in het aanvragen van nummerbehoud doordat de datum handmatig verzet had moeten worden gezien het toestel er 27-11-17 nog niet was en op deze datum nummerbehoud was aangevraagd. Verder geeft hij aan dat ik om een spoed order moet vragen waardoor ik mijn toestel alsnog eerder kan ontvangen.

Je begrijpt dat ik met op dat moment heel erg rot voelde. Thuis ben ik maar weer in de telefoon geklommen en ben ik uiteindelijk bij de afdeling annuleringen terecht gekomen. Hier heeft een vriendelijke dame mijn order geannuleerd en een nieuwe aangemaakt. Tot mijn verbazing bleek er helemaal niks mogelijk qua coulance of een korting. Er was dus niks anders mogelijk dan exact dezelfe order te plaatsen met de zelfde kortingen die ik al had (5 euro ziggo korting, 5 euro black friday/oudejaarskortting en 2 euro friends and family korting). Ook was het niet mogelijk om de order sneller te kunnen leveren waardoor ik gewoon achter in de rij sta.. Dit is echt onbegrijpelijk.! fout na fout wordt er gemaakt maar er staat niks tegenover. Het enige wat ik kan doen is een klacht indienen waarna er vervolgens contact met me wordt opgenomen zegt ze. Vandaar deze klacht.

Ik hoop dat er goed naar mijn verhaal wordt gekeken en er een passende oplossing komt. Al met al ben ik de dupe door deze fouten van vodafone. Ik kan mijn bestelde iPhone nu ergens in januari verwachten terwijl hij 27 oktober is besteld.

Met vriendelijke groet,
Ruben Peters

SerkanIk hoop dat jij nog iets voor mij kunt betekenen m.b.t. het versnellen van mijn order
DirtyChester

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
CUA- schreef:
Nou zie ik dus dat de 256GB X wel op voorraad staat.. ik heb de silver besteld ga toch maar eens langs de winkel ookal is de kans klein ???? Wil niet 7 weken wachten op me toetsel ????
Die site klopt van geen meter, als de SG staat inderdaar op voorraad, maar als je er op klikt in 1 keer weer niet. Nou ze mogen die van mij nou wel eens gaan uitleveren haha.
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
rubenp schreef:
Ik wil graag even mijn ervaring met jullie delen.
Deze klacht heb ik zojuist verstuurd naar vodafone:

Op 27-10-17 heb ik een preorder geplaatst voor de iPhone X 64GB SG via Friends&Family ik stap over van KPN omdat ik momenteel bij Ziggo zit en hierdoor minder ga betalen voor mijn abbo ook heb ik nummerbehoud aangevraagd. Op 28-10-17 heb ik een bevestiging ontvangen (ordernummer 269854842). Op 1-11-17 heb ik een sms ontvangen dat het toestel niet meteen bezorgd kan worden. Op 16-11-17 weer een sms dat er nog geen verwachte levertijd is. Allemaal prima gezien het nog binnen de verwachte levertijd valt van 2 tot 4 weken. 24-11-17 weer een sms ontvangen dat de levering langer op zich laat wachten maar dat ze me wel 5 euro korting kunnen geven gezien ik nog wacht en deze actie momenteel loopt. Allemaal prima tot zover.

Ook volg ik het forum al een hele poos waar levering en beschikbaarheid van o.a. de iPhone X besproken wordt. Hier post Serkan (moderator) updates over leveringen vanuit Apple en wanneer we ons toestel kunnen verwachten. Uit Serkan's updates bleek dat er in deze huidige week (49) eindelijk wat schot in de leveringen komt van de iPhone X, dus ik met goede moet mijn status regelmatig in de gaten houden. Op het forum las ik dat mensen die in november een bestelling hebben geplaatst al een statusupdate hebben gekregen naar uitleveren. Ik vond dit natuurlijk erg vreemd gezien ik eerder heb besteld en nog geen statusverandering heb gezien. Dus ik besluit vandaag maar eens naar de klantenservice te bellen. Nu komt het.. na een poos in de wacht te hebben gestaan wordt er mij verteld dat er iets fout is gegaan met het nummerbehoud. hierdoor is de order vastgelopen en zal hij geannuleerd moeten worden en de bestelling opnieuw geplaatst worden waardoor ik achteraan kom te staan!! Na mijn vraag hoe we dit gaan oplossen gaat ze dit even overleggen met een collega en zet mij zon 10 min. in de wacht. waarna ik vervolgens hoor dat er echt niks mogelijk is en ze mij doorgaat verbinden met de afdeling annuleringen. Het doorverbinden is vervolgens ook niet goed gegaan waardoor het bandje weer van voor af aan ging en ik weer in de wacht stond.. ik heb toen maar opgehangen.. Op dat moment wist ik echt niet wat ik moest doen, en voelde me hier behoorlijk rot over. Op dat moment was ik op mijn werk en er zit redelijk dichtbij een vodafone winkel, dus ik besluit om een middag vrij te nemen en het te gaan oplossen. Ik kon me toch al niet meer concentreren op mijn werk. Er komt nog bij dat mijn order nog steeds op open stond en ik dus niet op de hoogte ben gebracht van de fout in mijn order!! Ik ben hier dus achter gekomen door zelf actie te ondernemen!!

Vol goede moed fiets ik naar de vodafone winkel, maar kom er al snel achter dat ze in de fysieke winkel niks voor mij kunnen doen en ik het alleen maar kan regelen via de klantenservice. De medewerker verteld mij dat hij het heel erg vindt en ik zeker om korting moet vragen gezien ik nu noodgedwongen langer met een duurder abbonement zit en door verdere incorrecte afhandeling, ook zegt hij dat de foutlopen van de order is veroorzaakt door een persoonlijke fout in het aanvragen van nummerbehoud doordat de datum handmatig verzet had moeten worden gezien het toestel er 27-11-17 nog niet was en op deze datum nummerbehoud was aangevraagd. Verder geeft hij aan dat ik om een spoed order moet vragen waardoor ik mijn toestel alsnog eerder kan ontvangen.

Je begrijpt dat ik met op dat moment heel erg rot voelde. Thuis ben ik maar weer in de telefoon geklommen en ben ik uiteindelijk bij de afdeling annuleringen terecht gekomen. Hier heeft een vriendelijke dame mijn order geannuleerd en een nieuwe aangemaakt. Tot mijn verbazing bleek er helemaal niks mogelijk qua coulance of een korting. Er was dus niks anders mogelijk dan exact dezelfe order te plaatsen met de zelfde kortingen die ik al had (5 euro ziggo korting, 5 euro black friday/oudejaarskortting en 2 euro friends and family korting). Ook was het niet mogelijk om de order sneller te kunnen leveren waardoor ik gewoon achter in de rij sta.. Dit is echt onbegrijpelijk.! fout na fout wordt er gemaakt maar er staat niks tegenover. Het enige wat ik kan doen is een klacht indienen waarna er vervolgens contact met me wordt opgenomen zegt ze. Vandaar deze klacht.

Ik hoop dat er goed naar mijn verhaal wordt gekeken en er een passende oplossing komt. Al met al ben ik de dupe door deze fouten van vodafone. Ik kan mijn bestelde iPhone nu ergens in januari verwachten terwijl hij 27 oktober is besteld.

Met vriendelijke groet,
Ruben Peters

@SerkanIk hoop dat jij nog iets voor mij kunt betekenen m.b.t. het versnellen van mijn order
rubenp Serkan Hier precies hetzelfde verhaal, echter heb ik nog geen tijd gehad met customer service te spreken. Ik ga het straks proberen en zal m'n ervaring nog even delen, maar als ik jouw verhaal zie dan denk ik dat het weinig gaat uithalen... Heel erg lelijk dit..
Nickkous

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste allen,

Serkan kan iemand mij vertellen aub tot welke datum de 256 x is uitgeleverd. Zit nu op 5 weken! Lijkt me logisch als we wat duidelijkheid krijgen. Klantenservice heeft elke dag een vager verhaal. Vandaag beweerde er een dat het week 50 was.
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan Gaat er nog een update komen vandaag? Deze was beloofd m.b.t. de iphone 8 (plus)
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Sterkte Roydie !!

Ik ben bang dat je niet veel verder komt dan ik, en ook bent aangewezen op het indienen van een klacht.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

Ik ben helaas niet toegekomen aan jullie vragen, maar ik wil hierbij wel nog even kort een algemene reactie geven. Morgen zal ik reageren op de individuele vragen.

Goed om te lezen dat velen van jullie al een statuswijziging hebben! 😄

Zoals het er nu naar uitziet leveren we deze week bestellingen uit die t/m 13-11 zijn gedaan voor de iPhone X 64 Space Grey. Voor de 64 GB Silver uitvoering betreft dit bestellingen die t/m 10-11 zijn gedaan.

Indien je nog geen statuswijziging of geen bericht over de bezorging hebt ontvangen kan dit vandaag of de komende dagen alsnog gebeuren. Wacht het dus nog even af.

Morgen zal ik zoals gezegd reageren op de rest van jullie vragen. Fijne avond.
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Hallo allemaal,

Ik ben helaas niet toegekomen aan jullie vragen, maar ik wil hierbij wel nog even kort een algemene reactie geven. Morgen zal ik reageren op de individuele vragen.

Goed om te lezen dat velen van jullie al een statuswijziging hebben!

Zoals het er nu naar uitziet leveren we deze week bestellingen uit die t/m 13-11 zijn gedaan voor de iPhone X 64 Space Grey. Voor de 64 GB Silver uitvoering betreft dit bestellingen die t/m 10-11 zijn gedaan.

Indien je nog geen statuswijziging of geen bericht over de bezorging hebt ontvangen kan dit vandaag of de komende dagen alsnog gebeuren. Wacht het dus nog even af.
Of je order is om een bepaalde reden vastgelopen, en ben je hier niet van op de hoogte gebracht.. Ik zou het niet afwachten maar bij een vermoeden de klantenservice bellen waar ze je order kunnen inzien.

Morgen zal ik zoals gezegd reageren op de rest van jullie vragen. Fijne avond.
Groet - Kind regards,

Serkan
Moderator

Social Media Services - Forum NL

'Als je een timmerman bent, en je maakt een prachtige commode, dan ga je niet een plaat triplex aan de achterkant gebruiken, zelfs als het tegen een muur staat en niemand het ziet. Je weet dat het er is, dus gebruik je een mooi stuk hout voor de achterkant. Omdat je 's nachts lekker wilt slapen. De esthetiek, de kwaliteit moet overal doorgevoerd worden.' (Steve Jobs, 1 februari 1985.)
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan, en heb je ook informatie mbt de 256gb modellen? Het kan toch niet zo zijn dat die pas uiterlijk week 52 worden geleverd?? Dat is 8 weken terwijl de initale levertijd op 2-4 weken stond...
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Van gisteren uitleveren naar vandaag een kleine update over t&t erbij gezet door VF, er staat wel een t&t nummer bij maar is nog niet te vinden bij post nl, Maar onderweg is hij dan iig wel. Hoop morgen....... of iig dit weekend zou heel mooi zijn.
DirtyChester

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
mell33 schreef:
Van gisteren uitleveren naar vandaag een kleine update over t&t erbij gezet door VF, er staat wel een t&t nummer bij maar is nog niet te vinden bij post nl, Maar onderweg is hij dan iig wel. Hoop morgen....... of iig dit weekend zou heel mooi zijn.
Wees blij dat die onderweg is, die 256GB modellen blijven maar lekker op zich wachten zo. Zal wel begin volgend jaar worden voor we die eindelijk eens ontvangen. Als ik hier zo op her forum lees hoeveel er wel niet mis gaat. Dan zal dit ook wel niet kloppen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic