Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
ismail03

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ruud001 Goed op tijd ontvangen dus. De klantenservice vertelde mij dat er een mogelijkheid bestond het toestel deze week nog uit te leveren, ondanks de verwachte levertijd in week 51/52. De vraag is wederom hoeveel waarde je kunt hechten aan uitspraken van vf medewekers.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
ismail03Er is bij Vodafone maar 1 betrouwbare bron op dit moment. Dat is hier op het forum Serkan. Hopelijk komt hij vandaag nog met een update betreffende levering van de 256GB toestellen.
manon86

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb net mijn bestelling geannuleerd en via belsimpel geplaatst. Daar waren nog 25 iPhone 8 plus 64 GB Gold op voorraad. Volgens vodafone zou het zeker nog 2 weken duren voordat ik m in huis heb. Volgens Belsimpel staat PostNL morgen op de stoep.
😄
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
manon86 wanneer had je hem besteld?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
manon86Dat kan ik me goed voorstellen. Is ook niet normaal dat je op de iPhone 8 zo lang moet wachten. Succes en veel plezier ermee morgen. 😉
manon86

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Louloucarol

begin van de week pas. Toen werd gezegd dat hij deze week nog binnen zou komen dus niet zo erg.
Als ik nu op de site ga kijken staan ze allemaal op voorraad behalve mijn model. Ik ga er echt niet zo lang op zitten wachten als dat niet nodig is..
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
manon86 Oh haha huilen. Ben al 5 weken aan het wachten.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Iemand ondertussen nog een update gekregen?
Lkl78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nope, helemaal niets.

31/10 besteld en nog niks!!! latere bestellingen worden al geleverd zie ik. Onbegrijpelijk
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Lkl78 schreef:
Nope, helemaal niets.

31/10 besteld en nog niks!!! latere bestellingen worden al geleverd zie ik. Onbegrijpelijk
Lkl78 welke heb je besteld?
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Eliseuh schreef:
Iemand ondertussen nog een update gekregen?
Heb je nog steeds niks?????????????
Chris86a

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb op 6-11 de Iphone x 256g sg besteld voor kerst als kado is er een kans dat deze op tijd zal aankomen?
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
MagnificentDPE schreef:
Eliseuh schreef:
Iemand ondertussen nog een update gekregen?
Heb je nog steeds niks?????????????
Nee 😞
Lkl78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
64GB SG
Maaaaaar..........

Uitleveren:Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
nerotix

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Serkanupdate mogelijk? Wat is er momenteel verzonden en wat word er deze week nog verwacht? Is alles van de grote levering van gister al uitgeleverd etc?
Lkl78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ja!!!

Uitleveren:Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
CUA-

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb besteld order datum is 30/10 geworden maar heb nog geen iphone x helaas dus wordt denk ik gewoon afwachten ????
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Eliseuh schreef:
MagnificentDPE schreef:
Eliseuh schreef:
Iemand ondertussen nog een update gekregen?
Heb je nog steeds niks?????????????
Nee 😞
Ik duim voor je????????????????????????
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
MagnificentDPE schreef:
Eliseuh schreef:
MagnificentDPE schreef:
Eliseuh schreef:
Iemand ondertussen nog een update gekregen?
Heb je nog steeds niks?????????????
Nee 😞
Ik duim voor je????????????????????????
Dat is lief, ik hoop dat het werkt 😄
JCSt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier hetzelfde verhaal. 27-11 al voor 9u ingeleogd om direct te kunnen verlengen. Site liep direct vast en begon spontaan elke paar seconden te verversen. Wat ik ook probeerde, mijn bestelling kon ik niet afmaken. Uiteraard is het toestel dan direct uitverkocht en heb je dikke, vette pech! Uiteindelijk is het me die dag om ongeveer 10u gelukt om mijn bestelling door te zetten, kreeg ook een bevestiging van mijn bestelling. Vervolgens kreeg ik 1-11 een sms van VF, er waren nog een paar vragen omtrent mijn bestelling, of ik even kon bellen? Ook al zat ik op dat moment in Frankrijk heb ik geprobeerd om te bellen, ik kwam er niet door. Uiteindelijk op 6-11 gebeld, toen kreeg ik te horen dat er met de BKR check iets mis gegaan was, kan kloppen, die is namelijk helemaal niet gedaan op 27-11. Dus doordat VF het bestelproces niet op orde heeft kun je als klant een eeuwigheid wachten. 6-11 dus mijn bestelling uiteindelijk pas kunnen doen, ook een bevestiging van gekregen, om vervolgens de volgende dag nogmaals een bevestiging te krijgen met een nieuw ordernummer en een nieuw contract. Daarna zit je dus in de VF-molen (als het goed is) en is het wachten. Volg nu een paar dagen dit forum en hoop iedere keer dat ik ook eindelijk mijn bestelling toegestuurd ga krijgen, tot dusver ijdele hoop. Ik vind het echt ongekend dat een bedrijf als VF, waar ik ook al een eeuwigheid klant ben, zijn (bestel-)processen zo slecht op orde heeft. Ook qua communicatie schiet VF ontzettend tekort, het laatste bericht dat ik kreeg was op 24-11. Dat het lang wachten is op een product van Apple is al heel vervelend, maar dat VF zoveel fouten maakt, maakt het echt super irritant. Ik hoop echt vandaag nog bericht te krijgen dat mijn toestel morgen geleverd gaat worden, ik ben het wachten ondertussen beu! Als mijn abonnement over 2 jaar afloopt ga ik niet meer verlengen. Ik hoop dat Serkan mij (en met mij vele anderen) nog een beetje happy kan maken en eerlijk gezegd verwacht ik van VF een behoorlijke tegemoetkoming voor alle fouten die er gemaakt zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic