Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Eliseuh ja tien min geleden.
CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Tiktak schreef:
@Serkan
(ik hoop voor iedereen heel snel een statuswijzinging vandaag )
Ik heb net ook de T&T gekregen maar pakketje is nog niet aangemeld bij PostNL. Dus zal wel morgen geleverd worden denk ik.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Whoop whoop???????????? X64SG besteld 1 nov rond middag bij VF store.
dan zal ik morgen wel een belletje krijgen dat ik hem kan ophalen.
exact 5 weken levertijd dus ????????????

Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
MagnificentDPE schreef:
Whoop whoop???????????? X64SG besteld 1 nov rond middag bij VF store.
dan zal ik morgen wel een belletje krijgen dat ik hem kan ophalen.
exact 5 weken levertijd dus ????????????

Ook net gekregen? Man man man ik denk dat mijn f5 knopje dadelijk loslaat 😛
Fries1990

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ook bij mij status op uitleveren. Durf niet te zeggen hoe laat dat is gebeurt. Besteld 64 GB SG op 4/11
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Nou hopelijk kunnen de iphone 8 (plus) bestellers onder ons ook snel juichen van geluk. Dus Serkan kom maar op met dat nieuwe leveringsschema!
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Eliseuh schreef:
MagnificentDPE schreef:
Whoop whoop???????????? X64SG besteld 1 nov rond middag bij VF store.
dan zal ik morgen wel een belletje krijgen dat ik hem kan ophalen.
exact 5 weken levertijd dus ????????????

Ook net gekregen? Man man man ik denk dat mijn f5 knopje dadelijk loslaat 😛

ja ergens tussen 10.00 en 11.30 uur status update gekregen

just1n12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou ik niet vanuit gaan. heb het in het verleden wel eens gehad. vodafone: 'ja het duurt nog 3 weken voor uw toestel binnenkomt'. Vervolgens staat die dag erna online op direct leverbaar. Ik bellen nogmaals te horen: 'u krijgt uw toestel over 3 weken'. Na annulering van bestelling en opnieuw bestellen had ik hem na 2 dagen in huis. Vodafone maakt er vaak een potje van bij uitleveringen. Ook worden winkels soms helemaal niet bevoorraad en online wel waardoor je bij afhalen in de winkel soms twee keer zolang wacht.
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Serkan ehhh ik krijg opeens 2 nieuwe mails met bestelling en contract.. Wanneer ik op m'n oude order nummer de status bestelling bekijk is deze gecancelled (26983xxxx). Het nieuwe order nummer is 27251xxxx.

In het contract staat 'bestel datum' op vandaag. Wil dit zeggen dat ik weer achteraan de rij ben gesloten? Snap niet echt wat er aan de hand is. Er staat in de mailing verder ook geen informatie waarom de vorige order opeens na bijna 5 weken gecancelled is.
Lkl78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Je zegt besteld bij vf store? Wordt deze bij jou dan thuisbezorgd en hoef je hem niet in de store af te halen (pick up in store staat bij mijn status)
Johnniewalker_K

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
StatusUitleveren:Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
WHOOOOOOP
64G SG 6/11 besteld!!
cristihorga

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oder was canceled this morning. According to Customer Service becouse an internal error. New order was made with the same date that was the previous one (27/10/2017 and confirmed on 31/10/2017 ..orcourse due to annother internal error). I have checked the email and Customer Service was wrong ... the order day is 07/12/2017. So that was 6 weeks of waiting for nothing.
Thank you Vodafone for reaching my lowest expectations .... I do not beleave that is a practicing such unfair game. Realy realy dissapointed.
cristihorga

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Order was canceled this morning. According to Customer Service becouse an internal error. New order was made with the same date that was the previous one (27/10/2017 and confirmed on 31/10/2017 ..orcourse due to annother internal error). I have checked the email and Customer Service was wrong ... the order day is today 07/12/2017. So that was 6 weeks of waiting for nothing.
Thank you Vodafone for reaching my lowest expectations ..... Realy realy dissapointed.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Lkl78 schreef:
Je zegt besteld bij vf store? Wordt deze bij jou dan thuisbezorgd en hoef je hem niet in de store af te halen (pick up in store staat bij mijn status)
Ik moet hem ophalen in de store, dus neem aan dat ze hem daar dan naar toe sturen. Verwacht dat ie daar dan morgen binnen komt en dat ze mij bellen. Lucky me, ik werk morgen thuis kan ik he tussendoor ff oppicken ????
Gino1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
besteld 3nov 64GB SG, 2x nog geen t&t hopelijk wel uitlevering morgen StatusUitleveren:Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
manon86

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Volgens mij zag ik net alle iPhones op voorraad in de shop. BEHALVE de 8 plus 64 GB Gold...:(
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
de 8 plus 256 gold ook niet 😞 Denk dat het nog minimaal een weekje wachten word
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
De silveren versies helaas ook niet.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
MagnificentDPEYes, Yes, Yes, Eindelijk!!! 😄 Gefeliciteerd man!!! :D:D:D
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
EliseuhWe duimen voor je, dat je er bij zit vandaag! 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic