Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Mast Oei nee dat heb ik er nog niet staan.
Gisteren om 19:00 uur ofzo is de status
Status is "in verzending" En als ik daarop klik, dan zie ik nu
Uitleveren:Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Ik zie nog geen t&t erbij staan. hm ben ik nu blij voor niets?



Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Bij “Details Bezorging” staat een link. Daar staat (of komt) de t&t.

Veel plezier vandaag met jullie nieuwe speeltje.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ik ben zeer jaloers ???? hopelijk komen er vandaag nog updates..
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Bravo69 Waar kan ik dat dan vinden,, ik kijk nu bij vragen en verzoeken.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
mell33 schreef:
@Bravo69 Waar kan ik dat dan vinden,, ik kijk nu bij vragen en verzoeken.
Als die daar niet staat is het waarschijnlijk nog niet binnem bij postnl of moet het nog komen.
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Aha oke, ach naja hij is onderweg.
de rest ook succes
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
mell33 schreef:
@Bravo69 Waar kan ik dat dan vinden,, ik kijk nu bij vragen en verzoeken.
Daar staan je bestellingen. Klik op je bestelling en dan zie je de status. Wanneer je bestelling onderweg is staat onder de status “details Bezorging”
cristihorga

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
______________________________________________________________________________________StatusOntvangen:We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.Bestelnummer270058572______________________________________________________________________________________ Order placed on 27/10/2017 and procesed on 31/10/2017. No status update since then, even it has exceeded every delivery therm mention on VDF page (2-4 weeks) or thru Customer service ( 1 - 2 weeks ). 😞@Serkan can you plese give me an update regarding delivery ? Bedankt !
nerotix

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Serkan Zijn alle telefoons van de grote levering nu al uitgeleverd? Want ik heb dus 13/11 besteld en bevestigd en zie geen vooruitgang en omdat je aangaf dat alles t/m 13/11 deze week uitgeleverd zal worden ben ik benieuwd of ik daar nog in ga zitten. 64gb Space Grey.
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Heel frustrerend om te zien dat later geplaatste orders al verwerkt worden.. Ik heb zelf een 64GB SG op 27-10 besteld en bevestiging gekregen op 28-10 (F&F) maar mijn order staat nog steeds op ontvangen. Dit zal vast te maken hebben met het overstappen van KPN incl. nummerbehoud. Maar Serkan heeft vorige week gezegd dat dit geen invloed heeft op de levertijd, zoals het nu lijkt helaas wel.. gezien er al orders op verzenden staan. Ik krijg echt het gevoel dat Vodafone niks goeds kan doen. Het is dat het financieel aantrekkelijk is om over te stappen naar Vodafone maar ik was veel liever bij KPN gebleven of naar een andere provider te gaan waar ze de zaakjes wel op orde hebben.

Ik hoop dat ik mis zit en ik mijn toestel morgen ontvang zoals de anderen. Verder ben ik blij voor de anderen die al wel een statutenwijziging hebben gekregen en wordt het werk van Serkan gewaardeerd! Misschien dat Serkan nog informatie heeft voor overstappers incl. nummerbehoud?

Gebruiker00812

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn order 269x net geannuleerd (iphone x 256gb, op 27 oktober besteld). Wat een waardeloze service van VF... Ik heb 5 contracten die in januari aflopen - 3x raden wat daarmee gaat gebeuren.
Tiktak

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
CrutzZz gisteren middag status wijziging en 4 uur of zo later T&T ontvangen en nu de koerier onderwerg ..
ik denk dat mensen die gisteren een status wijziging hadden niks te maken hebben met groot levering maar van levering van Maandag /Dinsdag want de groot levering is nog maar gisteren naar de Distributsie gegaan van Vodafone. En vandaag naar de PostNL , volgens bericht van Serkan
(ik hoop voor iedereen heel snel een statuswijzinging vandaag )
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
😄 STATUS UITLEVEREN !!!!!!!!!!
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Serkan als mijn telefoon morgen wordt geleverd ben ikzelf niet thuis.
Mag mijn vriendin tekenen voor mijn telefoon ?
Of wat moet ik doen om haar te machtigen?
Samsam

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Hi,

Hoe kan het zo zijn dat de iPhone X op de website op voorraad is? Kan er een kleine update komen mbt de actuele status? Anders lijkt het me simpel en bestel ik opnieuw? Serkan
danielvanm

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Rick83 wat ik begreep is dat het niet uitmaakt zolang het maar op jouw adres is. Serkan kan dat misschien bevestigen! Heb je nu net een statuswijziging gehad?

edit: op het adres waarop je besteld hebt bedoel ik
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Rick83 schreef:
😄 STATUS UITLEVEREN !!!!!!!!!!
Zojuist gekregen?
Kr

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
27-10 besteld telefonisch X256SG (zakelijk).
31-10 bevestiging door fout van Vodafone Next team blijkt.
Nog geen update wijziging.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Samsam schreef:
Hi,

Hoe kan het zo zijn dat de iPhone X op de website op voorraad is? Kan er een kleine update komen mbt de actuele status? Anders lijkt het me simpel en bestel ik opnieuw? @Serkan
Eerlijk gezegd denk ik dat dit een foutje was van de website en deze niet echt op voorraad is/was. 😛
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
danielvanm schreef:
@Serkan kan dat misschien bevestigen! Heb je nu net een statuswijziging gehad?

edit: op het adres waarop je besteld hebt bedoel ik
danielvanm ja net tien min geleden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic