woutervs schreef:Nummerbehoud
Hm Hm! Misschien ligt daar het probleem! Moeten we maar morgen afwachten.
Eliseuh schreef:Ik heb inmiddels een kapot scherm op zowel mijn ipad als iphone7 van het telkens steeds harder drukken op het pijlte in de bovenste balk om te kunnen refreshen????????
Tot hoe laat werken ze in dat distributiecentrum?? Mijn f5 knopje heeft nu wel overuren gedraait. 😛
MagnificentDPE schreef:Hahahaha ja verschrikkelijk is het he.. Jij ook nog niks gehoord dus?Eliseuh schreef:Ik heb inmiddels een kapot scherm op zowel mijn ipad als iphone7 van het telkens steeds harder drukken op het pijlte in de bovenste balk om te kunnen refreshen????????
Tot hoe laat werken ze in dat distributiecentrum?? Mijn f5 knopje heeft nu wel overuren gedraait. 😛
whaaaaaaaaaaaaa????????????????
Eliseuh schreef:Eliseuh nope geen status update for me.MagnificentDPE schreef:Hahahaha ja verschrikkelijk is het he.. Jij ook nog niks gehoord dus?Eliseuh schreef:Ik heb inmiddels een kapot scherm op zowel mijn ipad als iphone7 van het telkens steeds harder drukken op het pijlte in de bovenste balk om te kunnen refreshen????????
whaaaaaaaaaaaaa????????????????
Mast schreef:MastHad jij ook meteen T&T code gekregen of hoelaat was dat
Gistermiddag rond 16:00/16:30 zoiets dacht ik
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.