Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Ik heb 64 gb SG besteld op 27/10 om 9:59 via F&F.. wel bkr issues gehad maar netjes teruggeplaatst naar besteldatum.. nu eindelijk uitlever status
Johnniewalker_K

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ben erg benieuwd hoe het nu gaat lopen..
heb al meerdere mensen na 6/11 voorbij zien komen die bevestigde levering hebben.
heb zelf ook 6/11 besteld maar bij mij nog niets.
had net klantenservice aan de lijn omdat ik benieuwd was of ik het leveradres nog kon wijzigen,
kon wel maar dan stond ik weer achteraan in de rij.. toch maar thuis laten leveren dus.
aan de telefoon werd mij verteld dat het nog 2 weken kon duren voor ik iets zou horen.. strookt dus totaal niet met wat hier gezegd wordt. ik blijf hopen op Serkan! tot nu toe veel duidelijke en kloppende info gezien dus zal wel goedkomen.. geduld is een schone zaak.. wel een hele vervelende helaas 🙂
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
256 gb besteld en bevestigd op 31-10... nu staat er week 51-52??? Dit is volslagen belachelijk... Ik begrijp dat klagen hier geen enkele zin heeft maat wil toch mijn uiterste ongenoegen laten blijken. Iedereen hier betaald walgelijk veel geld voor dit veel te dure apparaatje en we moeten maar blij zijn als het na 2 maanden is geleverd wordt....
Gebruiker0812

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Toch maar weer een account aangemaakt omdat eerdere geblokkeerd is vanwege grof taalgebruik. Ik zei alleen Voda Mofos 🙂

Vodafone jullie zijn echt een waardeloze bedrijf qua informatieverstrekking/communicatie Jullie hebben 1 iemand in dienst Serkan die nog met een beetje informatie komt. Medewerkers van klantenservice weten niks nieuws te vertellen. Nu lees ik dat de "verwachting" week 51-52 mijn toestel wordt geleverd (256 GB Silver).

klacht vf geen oplossing is, klacht naar geschillencommissie.



Gino1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Johnniewalker_K ik ben ook nog steeds benieuwd... ik zie ook al mensen voorbijkomen die op 6 of 7nov hebben besteld hebben en ik heb zelf op 3nov besteld en nog geen status update....
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Grootste uitleverpiek weer over denk ik.
Weinig statuswijzigingen meer de laatste tijd.
Ga er maar vanuit dat ik er nog niet bij zit.
Op naar morgen.
jdiezrequejo

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Helaas zojuist via Twitter van Vodafone Nederland het volgende bericht gekregen, op mijn vraag of het bestellen via F&F een andere routing is.
Antwoord @VodafoneNL
"Ja, dat kan. Verschillende kanalen zoals F&F, webshop en winkels hebben een eigen voorraad. Er is dus een verdeelsleutel. Die voorkomt juist nog grotere verschillen. ^EM"

Dat is dus helaas toch minder nieuws dan wat ik gehoopt had. Kan ik weer in de wachtkamer plaats gaan nemen..
31-10 besteld / 1-11 bevestiging / 2-11 contract - 64GB SG.

CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ik heb ook besteld via F&F 1 nov en hij staat toch op “UITLEVEREN” dus niks verschillende kanalen. 1 pot nat
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
CrutzZz schreef:
Ik heb ook besteld via F&F 1 nov en hij staat toch op “UITLEVEREN” dus niks verschillende kanalen. 1 pot nat
Is je status zojuist verandert? Ik val er helaas buiten vandaag ben ik bang haha
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Welk model?
CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Sinds 17:30 64gb SG
jdiezrequejo

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
CrutzZz Wanneer had jij jouw contract ontvangen? Ik namelijk 2 nov. Mogelijk dat ik daarom nog geen wijziging heb gehad...
CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
jdiezrequejo schreef:
@CrutzZz Wanneer had jij jouw contract ontvangen? Ik namelijk 2 nov. Mogelijk dat ik daarom nog geen wijziging heb gehad...
31ste besteld
1nov order ontvangen bij Vodafone en gelijk ook contract erbij.
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ik dacht even een update op te vragen over mijn bestelling: eerst via chat, die verwees me te bellen en hier kwam ik in een loop die me verwees naar de website.???? Dus typisch verhaal van kastje-muur! Krijg dus geen update. Dan maar hopen dat hier juiste informatie staat! Eigenlijk een beetje bizar om een telefoon. Kan me nog heugen dat die dingen niet bestonden. Ik denk dat ik maar gelijk de pre-order voor de Iphone XI plaats. ????
YiL

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik hoop van ieder van ons, wel of niet actief deelnemend aan dit forumgedeelte, het wachten (tandenknarsen en nagelbijten) snel vergeet en heerlijk kan wegdromen in zijn OLED scherm.

Ikzelf heb na een fiasco met de ‘gouden’ iPhone 8 lang moeten wachten op de annuleringen van de order. Mijn iPhone X order dateert op 23nov, ik ben voorlopig niet aan de beurt.

Beste VF klanten (ipv dames en heren, genderbull**bleep**) blijf geduldig! Serkan is enkel de boodschapper. De orderverwerkers doen hun ding, doos is doos, pakket is pakket, ongeacht wat erin zit. Ook de medewerkers van VF krijgen per uur betaald 😉
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Nog altijd geen wijziging.
64gig space gray, 27e besteld en bevestiging gekregen.

Ugh.
woutervs

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Roydie Ik ook nog niet. Stap jij ook toevallig over van een andere provider? F&F?
dennismk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 27/10 besteld om 10:00 via f&f. Nog niks gehoord. Ontzettend frustrerend en slecht dat er zo beroerd wordt gecommuniceerd. Na meerdere berichten via de fb chat krijg je geen 1 zinnig antwoord. Helemaal irritant als je nu leest dat mensen die later besteld hebben wel al een update binnen krijgen
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
woutervs schreef:
@Roydie Ik ook nog niet. Stap jij ook toevallig over van een andere provider? F&F?
woutervs ja klopt! Ik stap over van T-mobile.
woutervs

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hm Hm! Misschien ligt daar het probleem! Moeten we maar morgen afwachten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic