rubenp schreef:Ik ook nog niks 27-10 F&F 10:30 besteld 😞
27e besteld 28e bevestiging (F&F). Nog niks hier.. (64GB SG) lijkt niet echt op datum te gaan.. Jammer.
lievemandie schreef:MagnificentDPE schreef:Ja klopt dat heb ik ook ergens gelezen in een eerdere post. Dus morgen de hele dag met mijn telefoon in de hand zitten wachten ????Ruud001 schreef:Waarschijnlijk krijg jij een belletje. Ik weet niet wie het was. Ook geen statuswijziging maar werd ook verrast gebeld! Kan niet op de naam komen.
@Ruud001Nope ik refresh me suf. Maar vraag me af of ik wel een status update krijg aangezien die van mij naar een VF store gestuurd wordt, waar ik hem dan kan ophalen ????
jdiezrequejo schreef:Het lijkt er wel op. Hier ook geen update. F&F 27-10 10:30 bevestiging
Allereerst wil ik @Serkan bedanken voor ons op de hoogte te houden. Met iedereen die om de 5 minuten een update verwacht vind ik dat jij het goed doet.
Ik heb zelf een 64GB SG besteld via F&F op 31-10. BEstelling werd op 1-11 bevestigd en op 2-11 kreeg ik mijn contract. Tot op heden heb ik nog niks vernomen over mijn bestelling.
Hopelijk vanavond nog dan! Hoop niet dat F&F een andere routing volgen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.