Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Serkan schreef:
Roydie schreef:
Serkan schreef:
Even een korte reactie op een aantal vragen:

Hoe zit het met de levering van maandag en gisteren?
De leveringen van maandag en dinsdag worden sinds gisteren door onze distributeur verwerkt. Via andere kanalen heb ik wel al vernomen dat klanten inmiddels een bericht hierover hebben ontvangen. De rest zal in de loop van vandaag volgen.

Hoe zit het met de Vodafone winkels?
Al onze verkoopkanalen (online/telefonisch/winkels) werken via hetzelfde bestelsysteem. Dit betekent dat al deze bestellingen op volgorde van bestelling worden geleverd. Je bent overigens wel afhankelijk van de verwerking/drukte in het door jouw specifieke winkel.

Welke bestellingen worden deze week nog voorzien?
Zoals het er nu naar uitziet gaan we de 64 GB Space Grey bestellingen die t/m 14-11 zijn gedaan, deze week nog voorzien. Voor de 64 GB Silver versie geldt dit voor bestellingen die gedaan zijn t/m 10-11 en voor de 256 GB kom ik later op de dag met info.

iPhone 8 en iPhone 8 Plus
Kom ik later op de dag nog op terug.

@Roydie @Rick83 Zoals eerder aangegeven zitter hier ook leveringen aan de winkel bij en klanten die via onze Social Media kanalen hebben aangegeven inmiddels bericht te hebben ontvangen. Via dit kanaal hebben overigens ook een aantal voor/tijdens het weekend aangegeven dat ze het toestel hebben ontvangen. Ik kan helaas niet iedereen tegelijk blij maken.
Serkanhelemaal begrijpelijk, maar bijzonder dat de mensen die hem wel en niet krijgen zo bij elkaar zitten.
bij ons op t forum helemaal niet en op andere kanalen allemaal wel.:D
Ik bedoel dat niet verkeerd en wacht geduldig af, tot nu toe heb je ons niet in de steek gelaten, dus dank daarvoor en de week is nog niet om he.

maikelvde

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Yep! Zou ik ook graag willen weten!
maikelvde

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
De leveringen van de toestellen die na de 14e zijn besteld dan heh..
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan Is de update over de 8 al geweest?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Zoals beloofd hieronder weer een nieuwe iPhone X update. Belangrijk om te weten: De verwachte levertijden gelden vanaf deze week. Dus niet meer vanaf 03-11.

iPhone 8 (Plus)
Morgen verwachten we een iPhone 8 64 GB Plus levering. Welke kleur dit precies is weet ik op dit moment nog niet. Deze toestellen gaan morgen in ieder geval naar de distritbuteur en worden zaterdag bij klanten geleverd. Morgen zal ik daarnaast een nieuw leverschema voor de iPhone 8 en iPhone Plus delen waarmee jullie kunnen zien wat de verwachte leverdatum is.

iPhone X note
Komende vrijdag verwachten we weer een grote levering. Als deze wederom in de ochtend aan ons wordt geleverd, kunnen we zelfs bestellingen die t/m 17-11 zijn gedaan (iPhone X 64 GB Space Grey) op zaterdag nog voorzien. Maar we zijn hierin dus afhankelijk het tijdstip waarop de levering plaats zal vinden.


manon86

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Serkan schreef:
Even een korte reactie op een aantal vragen:

iPhone 8 en iPhone 8 Plus
Kom ik later op de dag nog op terug.

Serkan Is het al later op de dag? wel toch? Ik plof!! Hou me niet langer in spanning!
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Dat er een nieuw schema komt betekent toch niet dat het weer langer gaat duren he? Ik wacht al zoooo lang
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
OMG . hij is er hooor eindelijk wijziging naar uitlevering!!! .


voor de mensen die het willen weten. Ik heb 27/10 besteld 64gb sg rond 18:30 uur
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
HOERA!!!

EEN STATUSWIJZIGING.

IN VERZENDING
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Wat fijn om te horen dat er al voor sommige mensen de uitlevering! 🙂 Mast , heb je al een statuswijziging gekregen?
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Sorry, maar dit is gewoon ziek. Een 256Gb SG besteld op 30-10 heeft 7-8 weken levertijd na release. Gefeliciteerd Vodafone, jullie overtreffen bij deze officieel mijn nachtmerrie uit 2012 met de levering van de iPhone 5. Maar toen heeft Stevie er tenminste nog voor gezorgd dat we een 10Gb databundel kregen als coulance.
justin80

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Hier ook een 256Gb SG besteld op 30-10. Eerste instantie levertijd 2-4 weken, toen 3-5 weken. Nu mag ik blij zijn als ik 'm dit jaar nog ontvang? 😞
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Limbo schreef:
Sorry, maar dit is gewoon ziek. Een 256Gb SG besteld op 30-10 heeft 7-8 weken levertijd na release. Gefeliciteerd Vodafone, jullie overtreffen bij deze officieel mijn nachtmerrie uit 2012 met de levering van de iPhone 5. Maar toen heeft @Stevie er tenminste nog voor gezorgd dat we een 10Gb databundel kregen als coulance.
Die weet ik ook nog goed!

Inmiddels heb ik een statuswijziging. Morgen levering dan waarschijnlijk? Eindelijk!
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ben benieuwd tot welke datum ze vandaag gaan.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Kijk kijk eindelijk statuswijzigingen !!

bij mij nog niet. Maar vertrouwen stijgt


Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
freddyondersta1Hoi, van vorig jaar klopt, maar voor een gedeelte bij mij. Ik had toen de 7 Plus Jet black 256 GB besteld en die werd ook maar mondjesmaat door Apple aan Vodafone geleverd. Heb er toen, na direct binnen een uur bestellen, 1 week na release datum op moeten wachten. Dat viel dus wel mee. Ook toen problemen door Apple. Nu problemen door Apple EN Vodafone. Deze worden door Vodafone zo veel mogelijk (lees door Serkan) opgelost. Bij mij heeft Serkan prima geholpen. En zo zijn er meer op dit Forum. Wel hoop ik dat het volgend jaar beter gaat bij VF. Ik hoop dat ze hun lesje hebben geleerd.
Succes met wachten. Kan heel gezellig zijn hier op het Forum.

SerkanDe Sint heeft op de terugweg nog een pakje achter gelaten vandaag. Bedankt! 😉
IphoneX

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben benieuwd 30-10 besteld X 64 Space Grey. Week 49 is deze week 🙂
PaulRdam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan Ik heb op 27/10 een X SG 256GB besteld met bestelnummer 270048692.
Weet niet hoe ik een PB moet sturen, maar zou je een update kunnen geven over wanneer ik 'm kan verwachten?
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Rick83 schreef:
Kijk kijk eindelijk statuswijzigingen !!

Mooi om te zien dat er een aantal wijzigingen zijn, dat geeft al wat meer vertrouwen in de zaak 🙂
Zelf nog geen wijziging, wel besteld en bevestigd op de 27e. Status wijziging zal er nog wel aankomen als ik de berichten zo zie hiero!
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
lievemandie schreef:
Wat fijn om te horen dat er al voor sommige mensen de uitlevering! 🙂 @Mast , heb je al een statuswijziging gekregen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa net gekeken was druk met de kerstboom.. toch iets van afleiding zoeken he.. eindelijk komt tie????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic