Serkan schreef:Roydie schreef:Serkanhelemaal begrijpelijk, maar bijzonder dat de mensen die hem wel en niet krijgen zo bij elkaar zitten.Serkan schreef:@Roydie @Rick83 Zoals eerder aangegeven zitter hier ook leveringen aan de winkel bij en klanten die via onze Social Media kanalen hebben aangegeven inmiddels bericht te hebben ontvangen. Via dit kanaal hebben overigens ook een aantal voor/tijdens het weekend aangegeven dat ze het toestel hebben ontvangen. Ik kan helaas niet iedereen tegelijk blij maken.
Even een korte reactie op een aantal vragen:
Hoe zit het met de levering van maandag en gisteren?
De leveringen van maandag en dinsdag worden sinds gisteren door onze distributeur verwerkt. Via andere kanalen heb ik wel al vernomen dat klanten inmiddels een bericht hierover hebben ontvangen. De rest zal in de loop van vandaag volgen.
Hoe zit het met de Vodafone winkels?
Al onze verkoopkanalen (online/telefonisch/winkels) werken via hetzelfde bestelsysteem. Dit betekent dat al deze bestellingen op volgorde van bestelling worden geleverd. Je bent overigens wel afhankelijk van de verwerking/drukte in het door jouw specifieke winkel.
Welke bestellingen worden deze week nog voorzien?
Zoals het er nu naar uitziet gaan we de 64 GB Space Grey bestellingen die t/m 14-11 zijn gedaan, deze week nog voorzien. Voor de 64 GB Silver versie geldt dit voor bestellingen die gedaan zijn t/m 10-11 en voor de 256 GB kom ik later op de dag met info.
iPhone 8 en iPhone 8 Plus
Kom ik later op de dag nog op terug.
bij ons op t forum helemaal niet en op andere kanalen allemaal wel.:D
Ik bedoel dat niet verkeerd en wacht geduldig af, tot nu toe heb je ons niet in de steek gelaten, dus dank daarvoor en de week is nog niet om he.
Serkan schreef:Serkan Is het al later op de dag? wel toch? Ik plof!! Hou me niet langer in spanning!
Even een korte reactie op een aantal vragen:
iPhone 8 en iPhone 8 Plus
Kom ik later op de dag nog op terug.
Limbo schreef:Die weet ik ook nog goed!
Sorry, maar dit is gewoon ziek. Een 256Gb SG besteld op 30-10 heeft 7-8 weken levertijd na release. Gefeliciteerd Vodafone, jullie overtreffen bij deze officieel mijn nachtmerrie uit 2012 met de levering van de iPhone 5. Maar toen heeft @Stevie er tenminste nog voor gezorgd dat we een 10Gb databundel kregen als coulance.
Rick83 schreef:Mooi om te zien dat er een aantal wijzigingen zijn, dat geeft al wat meer vertrouwen in de zaak 🙂
Kijk kijk eindelijk statuswijzigingen !!
lievemandie schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa net gekeken was druk met de kerstboom.. toch iets van afleiding zoeken he.. eindelijk komt tie????
Wat fijn om te horen dat er al voor sommige mensen de uitlevering! 🙂 @Mast , heb je al een statuswijziging gekregen?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.