Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Goedemorgen allemaal, hopelijk goed nieuws. Mijn f5 gaat vandaag overuren maken! 😄
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Er zou in ieder geval gemeld kunnen worden of de belofte van gisteren over de zendingen van maandag en dindag waargemaakt is. Zijn er toestellen onderweg vandaag?

De grote levering zou vandaag voor 10u binnen zijn. Daar moet ook al iets over te zeggen zijn.

Maar wij wachten nog wat langer.
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Nog even geduld allemaal Serkan zou ergens tussen 11 en 13 uur met een update komen.

Dus er zal vanmiddag meer bekend zijn.
YiL

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Iedereen zit met geknepen billen en een lamme vinger op F5 te drukken ????
nerotix

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
F5 is nu wel ouderwets, CTRL + R is veel fijner om te drukken, fyi 😉
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Serkan Nog 10 min. 😄
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Vreemd dat er nog geen wijziging is
RobertB_333

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas inmiddels op de kop af 5 weken verder maar nog steeds geen iPhone X...
Als het maar geen 10 weken gaat duren want de order cancellen gaat ook niet meer
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nieuwe update
De vandaag geleverde toestellen zijn op dit moment onderweg naar onze distributeur. Tussen 15:00 uur en de rest van de dag zullen zij de toestellen aan een bestelling koppelen waarna jullie een bericht hiervan krijgen.

P.S. Ik heb zojuist pas de bevestiging ontvangen dus vandaar dat ik nog niet kon communiceren 😄
Gino1

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan weet je ook tot welke besteldatum de toestellen zijn die straks gekoppeld worden? ik heb op 03/11 besteld. Dit wordt aankomende vrijdag 5 weken....
manon86

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
is dit alleen voor de X? Want ik wacht op een 8 plus Gold en kan echt nergens terugvinden wat de verwachting daarvoor is....
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
28-10-17 SG 64gb besteld, tot op heden geen wijziging. Zoals vorige week werd aangegeven zou alle bestellingen tot en met 31-10 maandag en dinsdag verwerkt worden. Helaas is dit dus niet gebeurd, ik hoop nu echt dat dit vandaag gaat gebeuren want het blijven meer updates dan acties!
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
manon86 schreef:
is dit alleen voor de X? Want ik wacht op een 8 plus Gold en kan echt nergens terugvinden wat de verwachting daarvoor is....
Over de 8 ging Serkan nog een update doen vandaag. Volgens mij gaat deze update over de X.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Op naar de statusverandering dan maar.. kan bijna niet missen ????
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Serkan schreef:
Nieuwe update
De vandaag geleverde toestellen zijn op dit moment onderweg naar onze distributeur. Tussen 15:00 uur en de rest van de dag zullen zij de toestellen aan een bestelling koppelen waarna jullie een bericht hiervan krijgen.

P.S. Ik heb zojuist pas de bevestiging ontvangen dus vandaar dat ik nog niet kon communiceren 😄
Lekker sumier weer.

De leveringen van maandag en dinsdag zouden gisteren al naar de distribiteur gaan en vandaag bij PostNL zijn. Vanaf de distribiteur worden ze gekoppeld en volgen de statusmeldingen, toch? Ik zie hier nog geen statuswijziging voorbij komen...

Hoe zit dit?
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Serkan zijn de beloofde hoeveelheid aan telefoons ook daadwerkelijk geleverd ?

of moeten we er rekening mee houden dat de update van gisteren, waarin geprobeerd wordt om deze week tot 13-11 alles te leveren, niet gehaald gaat worden?
Brygga

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
en is vandaag inderdaad de grote bestelling (5x regulier) binnengekomen en worden de vooruitzichten voor de 256SG al beter?
Lkl78

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan, hoe zit het met de bestellingen die in de Vodafonewinkel gedaan zijn? Worden deze volgens hetzelfde principe uitegleverd of geldt hiervoor een aparte voorraad? Ik heb de 64GB SG besteld op 31/10, in de winkel zegt men totaal geen beeld te hebben over de levering. Ik wacht nu al precies 5 weken!!! Mvg
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Serkan Hoe zit het met de toestellen die maandag en dinsdag geleverd zijn? Met deze toestellen zouden toch aardig wat orders uitgeleverd kunnen worden wat al even geleden gecommuniceerd is? Deze toestellen zouden vandaag bij post nl moeten zijn, echter nog geen enkele statusupdate gehad. En ik heb besteld op 27-10!!
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
rubenp schreef:
@Serkan Hoe zit het met de toestellen die maandag en dinsdag geleverd zijn? Met deze toestellen zouden toch aardig wat orders uitgeleverd kunnen worden wat al even geleden gecommuniceerd is? Deze toestellen zouden vandaag bij post nl moeten zijn, echter nog geen enkele statusupdate gehad. En ik heb besteld op 27-10!!
Zou misschien ook een foutje van postnl kunnen zijn. I.vm. drukte 5 December. Geen idee maar laten we daarop hopen dan 😛
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic