Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Morgen heb ik waarschijnlijk meer info over de 256 Gb iPhone X en de iPhone 8 toestellen. Daarnaast zal ik morgen ook de rest van de vragen beantwoorden.
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Nieuwe update
De leveringen die gepland stonden voor gisteren en vandaag hebben we binnen. Deze zijn inmiddels doorgestuurd naar onze distributeur en gaan morgen naar PostNL. Belangrijker is dat we de grote levering van morgen tussen 07:00 en 10:00 uur verwachten. Dit betekent dat deze toestellen morgenmiddag bij onze distributeur aankomen en op donderdag in handen zijn van PostNL.

Nu komt het:
Met de leveringen van deze week verwachten we de bestellingen t/m 13-11 te kunnen leveren voor de 64 GB SG en t/m 10-11 voor de 64 GB Silver uitvoering. We hebben namelijk onverwachts meer SG toestellen ontvangen dan Silver.

256 GB
De 256 GB uitvoering blijft helaas wat achter op bovenstaande, maar volgens het huidig leverschema zal dit eind volgende week/begin week 51 sterk verbeteren.
JOEPIE! ????
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Benieuwd naar de update van morgen over de 256 gb. Had stiekem gehoopt dat die geld graaiers bij Apple de duurste versie het meeste produceerden haha. Dank voor de update Serkan hoop morgen beter nieuws te krijgen. (Liefst van PTT post)
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
256 GB
De 256 GB uitvoering blijft helaas wat achter op bovenstaande, maar volgens het huidig leverschema zal dit eind volgende week/begin week 51 sterk verbeteren.

Dit wekt absoluut geen vertrouwen op. Serkan ik weet dat jij je uiterste best doet, maar ik heb wel een tip die je aan je leidinggevende/inkoopverantwoordelijke door mag geven; Als je een beetje aan klantbehoud/klantbinding doet; Koop de lokale mediamarkt leeg of zorg op wat voor manier dan ook dat je iPhones gaat leveren! Het is bizar dat Apple al sinds begin vorige week 1-2 weken levertijd aan houdt, maar je via VF alsnog weken kan wachten.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Nieuwe update
De leveringen die gepland stonden voor gisteren en vandaag hebben we binnen. Deze zijn inmiddels doorgestuurd naar onze distributeur en gaan morgen naar PostNL. Belangrijker is dat we de grote levering van morgen tussen 07:00 en 10:00 uur verwachten. Dit betekent dat deze toestellen morgenmiddag bij onze distributeur aankomen en op donderdag in handen zijn van PostNL.

Nu komt het:
Met de leveringen van deze week verwachten we de bestellingen t/m 13-11 te kunnen leveren voor de 64 GB SG en t/m 10-11 voor de 64 GB Silver uitvoering. We hebben namelijk onverwachts meer SG toestellen ontvangen dan Silver.
Whoop whoop positieve berichten dus ???????? deze week mijn X in handen en als ik het zo lees gok ik op donderdag ophalen in de VF store, thnx Serkan voor de update
nerotix

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Heb mijn 64gb SG op 13/11 besteld, ben benieuwd of ik er nog bij zit /pray.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Heeft mijn bijgeloof toch nog lichtelijk geholpen volgens mij. Een hele fijne update voor vele van ons! Dankjewel opnieuw Serkan
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ruud001 schreef:
@EliseuhIk heb beide van Spigen (christal clear), mag ik vragen welke jij hebt genomen? Nou je toestel er nog bij...;)
Ik heb gewoon een standaard doorzichtig hoesje genomen, ik ben namelijk erg fan van een bepaald merk qua hoesjes maar die hebben nog niks uitgebracht helaas haha. Verder een glasplaatje als screenprotector, is volgens mij niet een bepaald merk.. Ben allang blij dat ik een screenprotector er op kan doen.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Ruud001 schreef:
@EliseuhIk heb beide van Spigen (christal clear), mag ik vragen welke jij hebt genomen? Nou je toestel er nog bij...;)
Ruud001 Deel ff linkje waar besteld, welke jij hebt, overweeg ook een clear case, maar zie vaak dat deze op termijn verkleuren ( gelig worden), hoe is dat met deze Spigen case?

gebruik nu een compleet zwarte backcover om mijn iphone 7 maar wil eigenlijk een mooie transparante zodat de SG er mooi doorheen kan shinen????????

ohhh en misschien ff fototje erbij hoe dat staat????????bij jouw X
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Wat ik wel altijd heb met clear cases, is dat je bij het maken van foto’s met flits, dat het dan je foto beïnvloed.
Je krijgt als het ware een gele gloed over je foto heen.

dit dus
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Laten we de kracht van een forum hoog houden en dingen bespreken die bij het topic horen.
Zoals de leveringen die van de week gaan plaatsvinden.

Cases mogen bij topic ervaringen nieuwe iphone
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
MagnificentDPE Appelhoes.nl.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes


Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Mee eens. Zal het niet meer doen hier.
Fijne Sinterklaas avond.

MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Thnx Ruud001 heb de liquid crystal besteld, ben namelijk bang dat die jij hebt met de polycarbonaat achterkant versie toch wat gauw gaat krassen. Tempered glass had ik al via miniinthebox besteld???? die zijn al binnen.

en dan nu maar weer on topic Rick83????????
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Idd MagnificentDPE Ruud001 Want van de week hebben we (bijna) allemaal onze iphone. Haha ????????
SuperVodafone

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik vind het maar vreemd allemaal. Vorige week zouden alle bestellingen voor de 256gb tot en met 30/10 geleverd worden. Vervolgens wordt het maandag. Door een te kleine levering dinsdag en nu eind volgende week begin week 51. Het interesseert Vodafone natuurlijk helemaal niets maar volgende week druk ik op de annuleer knop.
Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan Hoe zit het met leveringen die na 11-nov zijn geplaatst voor 64 gb silver versie?
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Helaas heen update gehad.. verwachting is dan toch morgen deze wel te hebben zoals de laatste update doet vermoeden.. ik wou bijna zeggen van als het niet zo is ga ik even bellen maarja vaak komt daar toch niks uit.. we zullen zien morge
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ik lees ook een forum van T-mobile, maar daar zijn ze al heel ver met de leveringen. Serkan Is er specifiek iets mis bij Vodafone? Vodafone lijkt me toch ook een grote jongen op telecom markt? Als voorbeeld: bij 64gb Iphone x zijn ze al voorbij 14 november! Ik krijg ook geen update meer van Vodafone? Dit ben ik niet gewend van VF. Fijne dag allen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic