Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
manon86 schreef:
Ik duim heel hard dat je straks gaat zeggen: en jij krijgt een iPhone! en jij krijgt een iPhone! IEDEREEN krijgt een iPhone!!!!
Whahaha just like Oprahhhhhhh.????????
maar opvallend nog geen status updates voorbij zien komen van mensen inclusief mijzelf.
ben benieuwd naar de update van Serkan.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
MagnificentDPEKlopt, verdacht stil. Of stilte voor de storm. Serkan Heeft nog 15 minuten. 😄
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
nod steeds niets ontvangen, vrijdag is het week 6
CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Hopelijk niet:

helaas Apple heeft geen toestellen geleverd vandaag. ????????????
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
veyis01 schreef:
nod steeds niets ontvangen, vrijdag is het week 6
Correctie vrijdag is einde week 5, je moet namelijk tellen vanaf 3nov de release datum niet je besteld datum????
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb op 27 oktober 2017 betsteld en nog steeds niets ondanks 13 maal contact met VF/klacht/facebook/twitter en nu geschillencommisiie.

IK zou je willen verwijzen naar ivm berekening van weken:
https://www.vodafone.nl/levertijd/_assets/pdf/levertijden-iphone-x.pdf

CUA-

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik duimde ook heel hard dat iedereen zijn iphone x kreeg, maar helaas na gesproken te hebben met klantenservice ga ik ervan uit van niet. Ze geven aan dat iedereen die vanaf 27 oktober tot en met eind november tot volgende week moeten krijgen. zelf heb ik besteld op de 27ste maaaaaar omdat vodafone tekort kwam aan info voor bkr sta ik op 30 okt. Helaas werd toen ook beloofd dat ik niet achter in de rij hoefde te sluiten .... volgende keer niet via internet maar zoals gewoonlijk in de winkel
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Serkan jij bent geen brabander toch ? Die zijn altijd een kwartier te laat. ????
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
veyis01 schreef:
Ik heb op 27 oktober 2017 betsteld en nog steeds niets ondanks 13 maal contact met VF/klacht/facebook/twitter en nu geschillencommisiie.

IK zou je willen verwijzen naar ivm berekening van weken:
https://www.vodafone.nl/levertijd/_assets/pdf/levertijden-iphone-x.pdf

Daar heb jij een punt 2-4 wkn voor jou.
niks verkeerd gegaan met bkr e.d.? Welke uitvoering/kleur wacht je op? Misschien zit het probleem daar. Heb je eerder Serkan al eens een PB gedaan?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Nieuwe update
De leveringen die gepland stonden voor gisteren en vandaag hebben we binnen. Deze zijn inmiddels doorgestuurd naar onze distributeur en gaan morgen naar PostNL. Belangrijker is dat we de grote levering van morgen tussen 07:00 en 10:00 uur verwachten. Dit betekent dat deze toestellen morgenmiddag bij onze distributeur aankomen en op donderdag in handen zijn van PostNL.

Nu komt het:
Met de leveringen van deze week verwachten we de bestellingen t/m 13-11 te kunnen leveren voor de 64 GB SG en t/m 10-11 voor de 64 GB Silver uitvoering. We hebben namelijk onverwachts meer SG toestellen ontvangen dan Silver.

256 GB
De 256 GB uitvoering blijft helaas wat achter op bovenstaande, maar volgens het huidig leverschema zal dit eind volgende week/begin week 51 sterk verbeteren.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
CUA-Wat vervelend allemaal. Je kan nog proberen om een PB naar Serkan te sturen om te kijken of hij nog wat voor je zou kunnen betekenen. Het proberen waard. Weet alleen niet of dit nu zo laat nog helpt, ook net nu het lijkt dat de productie van de X op gang komt...
Succes!
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Nieuwe update
De leveringen die gepland stonden voor gisteren en vandaag hebben we binnen. Deze zijn inmiddels doorgestuurd naar onze distributeur gaan morgen naar PostNL. Belangrijker is dat we de grote levering van morgen tussen 07:00 en 10:00 uur verwachten. Dit betekent dat deze toestellen morgenmiddag bij onze distributeur aankomen en op donderdag in handen zijn van PostNL.

Nu komt het:
Met de leveringen van deze week verwachten we de bestellingen t/m 13-11 te kunnen leveren voor de 64 GB SG en t/m 10-11 voor de 64 GB Silver uitvoering. We hebben namelijk onverwachts meer SG toestellen ontvangen dan Silver.

256 GB
De 256 GB uitvoering blijft helaas wat achter op bovenstaande, maar volgens het huidig leverschema zal dit eind volgende week/begin week 51 sterk verbeteren.
Seriously now? Wat betekent dat concreet voor een 256Gb SG besteld op 30-10? Eind volgende week of de week erna???
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Rick83 schreef:
@Serkan jij bent geen brabander toch ? Die zijn altijd een kwartier te laat. ????
Zeg zeg zeg... Hier spreekt een Brabo die altijd minstens 20 min te vroeg is!!! ????
manon86

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hebben jullie enig idee wanneer de 8 plus gold weer helemaal voorradig is? Ik heb die van mij gister pas besteld omdat ik eerder niet mocht verlengen. Als ik t zo lees klinkt het alsof die pas in januari geleverd wordt?
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Serkan als dit allemaal lukt zullen er veel gelukkige mensen op dit forum zijn.
Nog niks definitief want dat is pas als we hem in handen hebben. Maar het beloofd veel goeds voor deze week !!

bedankt voor de update Serkan
Swift3004

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Nieuwe update
De leveringen die gepland stonden voor gisteren en vandaag hebben we inmiddels binnen. Deze zijn inmiddels doorgestuurd naar onze distributeur en gaan morgen naar PostNL. Belangrijker is dat we de grote levering van morgen tussen 07:00 en 10:00 uur verwachten. Dit betekent dat deze toestellen morgenmiddag bij onze distributeur aankomen en op donderdag in handen zijn van PostNL.

Nu komt het:
Met de leveringen van deze week verwachten we de bestellingen t/m 13-11 te kunnen leveren voor de 64 GB SG en t/m 10-11 voor de 64 GB Silver uitvoering. We hebben namelijk onverwachts meer SG toestellen ontvangen dan Silver.

256 GB
De 256 GB uitvoering blijft helaas wat achter op bovenstaande, maar volgens het huidig leverschema zal dit eind volgende week/begin week 51 sterk verbeteren.
Jammer om dit ter horen, heb meteen maar geannuleerd want ben niet zo gek dat ik nog een paar weken ga wachten.
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
ik heb nog steeds niets gekregen Serkan, ik heb er geen fiducia in dat het wel deze week wordt bezorgd Ordernummer: 269834252
CUA-

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dus als ik het goed begrijp zijn de leveringen ontvangen en verstuur naar de distributeur. Dit zijn leveringen van vorige week en neem aan dat 30 okt er ook tussen zit ? Nou las ik dat 256GB volgende week/week 51 versterkt. Geldt dit ook als je tussen 27-10 t/m 30-10 hebt besteld. Of zitten we tussen die levering van morgen en donderdag ?
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb ook de 8 plus 256gb Gold besteld op 6-11. Serkan had vorige week een nieuw levertijdsschema bij de eerste post van dit topic geplaatst. ik zou hem eind deze week begin volgende week moeten krijgen, volgens mij. Maar dat was volgens mij van bestelling voor 28-11
Remko2

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Hallo Serkan,

vorige keer was je concreter met het updaten als het om de X 256 GB SG ging. Je gaf aan dat er bij bestellingen tm 30-10 uitgeleverd ging worden in een bepaalde week.

Nu mis ik dat in je verhaal, kun je concreter zijn? Heb nl 30-10 besteld.

alvast bedankt voor je reactie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic